Makkelijke bestelprocedure, snel antwoord op een door mij gestelde vraag, prima kwaliteit boomschors, snelle levering. Alleen chauffeur was niet erg aardig en deed een beetje moeilijk. Toch goed opgelost

Goed en snel.

Goede prijs kwaliteit. Snel bezorgd en fantastische service. Vorig jaar ook boomschors gekocht en dit jaar weer.

Lijkt of big band kleiner zijn geworden

Wordt gezegd dag erna geleverd maar helaas 2 dagen later zonder bericht...

Communicatie goed. Levering als afgesproken

Tevreden!

goede kwaliteit, prijs en een snelle service.

helemaal goed

Alles wordt uitgevoerd conform toezeggingen

Supersnelle levering

Net als eerdere bestellingen werd ook deze weer supersnel en netjes thuis bezorgd. Alleen had ik er 2 aparte produkten bij besteld die met 2 verschillende bezorgers geleverd werden.

Zeer vriendelijke bezorger

De bezorger deed extra zijn best mij te helpen. Het is nogal kwa omgeving omslachtig om bij mij te komen maar dat hield de bezorger niet tegen. Hij heeft me niet in de steek gelaten met mijn zware lading. Compliment voor deze meneer

Zeer tevreden.

Goede pellets. Keurig geleverd en zeer tevreden. Volgende keer zeker weer.

Goed geleverd en prima produckt

Klantvriendelijk via mail en telefoon, goede info Goed product en netjes afgeleverd

Snelle levering en prima kwaliteit

Snel besteld en snel geleverd !!

Correcte en directe afhandeling van mijn bestelling .

Toen er een fout was gemaakt bij de verzending van mijn bestelling en ik de helft kreeg heeft de medewerker van Bustotaal snel ingegrepen waardoor ik mijn klus toch kon laten doorgaan op de dag die ik wilde Super!.

Top, goed en snel geregeld

Top alles in 1 keer goed en volgens afspraak geregeld!

Netjes geholpen

Netjes mail en aflevering

heel goed

was heel goed allen de korf bevalt niet goed.

Slecht

Bij de allereerste gebruik scheurde de schuiver al in tweeën jammer

Betrouwbaar en levert als beloofd

Prijs concurrent en betrouwbaar. Ook bij beschadigde levering deze de volgende dag kosten loos een nieuwe geleverd

Prima product, matige verpakking/levering

De 2 kuub houtsnippers waren prima, maar de bigbag was verzakt (stond op omvallen) waardoor de chauffeur op onweer stond. Geen ontspannen levering dus.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering. Duidelijke website. Goede prijzen.

Goede levering

Goede en snelle levering

snel, zelfs in de sneeuw

prima winkel

Super service snelle levering

Geweldig en snel geholpen

Goede kwaliteit.vriendelijkheid En zo goed geholpen

Alles super

Goede klantenservice, flexible levering, alles top

Goede begeleiding pellets rood merk: Moerdijk, kwaliteit: 7 á 8 (tegenwoordig meer sintels, da's jammer)

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ