Goede begeleiding pellets rood merk: Moerdijk, kwaliteit: 7 á 8 (tegenwoordig meer sintels, da's jammer)

Proffesioneel en berokken!

Top service en advies!

Zeer vriendelijk personeel en altijd behulpzaam. Prima producten.

Alleen jammer dat het vulzand vindt geleverd kon worden omdat het uit het assortiment was volgens de melding. Terwijl je het zoals bleek nog wel kon bestellen via de site.

Test

Test

Erg klantvriendelijke medewerkers

Goede service Vriendelijke medewerkers

Super levering van bruine pellets

Gebruik sedert 3 jaar de bruine pallets nooit problemen er mee gehad. Weinig rest afval

Goede service en kwaliteit stevige prijs

Zeker

Prima product en snelle levering

Prima product en snelle levering

Prima pellets en snel geleverd volgens afspraak

Goede pellets, minder as dan ik gewend ben en levering prima geregeld via externe transporteur.

Kan prima zaken doen met Wouter. Een topper

goed telefonisch advies en snel geleverd, top!

dit is de eerste keer dat ik hier bestel en na telefonisch een goed advies de bestelling geplaatst. daarna een erg snelle correcte levering, TOP.

Levering van het bestelde snel en op tijd.

Prima service. De spullen worden op tijd geleverd en je wordt vlak voor tijd zelfs even gebeld.

Gewoon goed

Alleen een opmerking bij de vervoerder. Twee zakken kwamen kapot uit de vrachtwagen. Dat gaf een hoop troep op de oprit.

Snelle en perfecte levering

Snelle en perfecte levering

Betrouwbaar internetbedrijf

Vanaf bestelling tot levering is alles perfect verlopen.

Top geleverd

Voor onze VvE hadden wij 350x40ltr potfrond nodig. Contact onderling niets op aan te merken, kreeg heel snel antwoord op de vragen. Levering door vervoerder helemaal top, vriendelijk behulpzaam. Ja ik beveel dit aan. Bedankt.

Netjes gedaan

1 smetje. Mijn aflevermoment was heel belangrijk voor mij. In mail naar de vervoerder was het wat minder hard gezet en de chauffeur had het ook als zodanig gelezen. Maar alles verliep goed. Ze waren op tijd.

Super vlot geleverd

Alles ging heel soepel, bij opmerkingen gevraagd of het voor de tuin geplaatst kan worden en chauffeur belde en met overleg is het prima gelukt. Super snel

Erg tevreden over de snelle levering

Snel geleverd, prettig contact

Goede Franse boomschors met hier en daar wel wat rommel erin. Snel geleverd en prettig contact.

Prima service!

Het geleverde product (Frans boomschors premium) was prima en voldeed ruimschoots aan de verwachting. De levering verliep op tijd met voorafgaand aan de bezorging een tijdsindicatie.

NETJES EN VLOT. PRIMA

De ene dag besteld, de volgende dag binnen.

Een zeer correct, meedenkend bedrijf

Uitstekende service!

21 Het Aanleg