Snel, correct en vriendelijke vakkundige bezorging

De levering van het grind ging super snel (ook in C19-tijd!). De chauffeur/bezorger was een heel vakkundige chauffeur, en echt vriendelijk. Ik raad Bustotaal van harte aan.

Prima kwaliteit producten, levering volgens afspraak

Mooie roodbruine boomschors en goede potgrond.!

Super kwaliteit en klantenservice op en top

Echt op en top om hier zaken mee te doen. Wouter denkt mee en geeft advies zoals niemand anders kan. Zo blij en cool dat dit ook nog bestaat voor de consument. Echt helemaal geweldig, dikke 10

Razend snel geleverd.

De bestelling werd de volgende dag al geleverd. Helaas niet de kruiwagen die we bestelde, maar die werd de dag daarop omgewisseld. Zonder probleem. Snelle levering en goede service dus.

Super goed en op tijd

Dit is de 2 e keer dat ik wat besteld heb en beide keren uitstekend geleverd.

Perfect, precies en ruim gekregen

Perfect, precies en ruim gekregen wat ik bestelde en kreeg even voordat de chauffeur kwam een belletje! Dus een dikke 10

prima!

bestelling geplaatst voor boomschors, prima levering op afgesproken tijd.

na een foute levering snel opgelost prima

Klantvriendelijk, snel, accuraat

Zeer tevreden met deze transactie

Super goed!

Snelle levering op de mij aangegeven dag van split voor een goede prijs.

Vlotte levering

Vlotte levering conform omschrijving.

super snel.

Super snelle en accurate levering en verzending.

Snelle en goede levering door een derde partij. Split van goede kwaliteit.

Goede kwaliteit dennenschors en snelle levering

De service is top en vriendelijk personeel! Helaas kon ik geen andere verzender kiezen dan Transmission (waar ik niet zo een fan van ben) terwijl dit eerder wel werd aangegeven dat dit een mogelijkheid was. Maar is gelukkig deze keer helemaal goed gegaan.

Mijn bestelling super op tijd netjes op de plek die ik aan gaf De kwaliteit van de bestelling in dit geval boomschors gewoon perfect Dit was van tevoren niet te zien Tot zelf wat er onderin zat

altijd weer helemaal in orde

Bustotaal voldoet aan alle verwachtingen, levering is keurig en efficient geregeld.

Snelle levering.

Kwaliteit volgens verwachting en prima snelle levering.

2 x besteld, 2 x keurig

2 keer in 1 week besteld, want te weinig besteld. 2 keer snel betaald, snel geleverd. Niks op aan te merken, dus aanrader!

niks te klagen

Prima afgewerkt

Na het bestellen van boomschors prima afgeleverd en goede kwaliteit schors

Kort en bondig: goed

Ik verwachtte de levering De volgende dag. Via chatfunctie om opheldering gevraagd. Netjes en snel antwoord ontvangen. Een dag later perfect afgeleverd op de afgesproken plaats. De kwaliteit van de franse boomschors is ook heel goed.

Vlotte levering van 2 kuub Franse boomschors. Klantvriendelijke bezorging

Snelle levering, mooi product en goede prijs!

Ben heel tevreden.

Goede levering product. Communicatie kan beter.

De bestelde Franse boomschors is prima geleverd. Toch nog best veel klein gruis er tussen. Communicatie kan beter. Ik had een mailtje met een verzoek gestuurd nav de bestelling. Dat is netjes uitgevoerd, maar het was handiger geweest als ze even geantwoord hadden.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ