Zeer goede en hele vlotte bediening, nogmaals bedankt

een prima afwikkeling dit ga ik gebruiken als mond reklame als iemand vraagd hoe de bezorging was.

Doen wat ze beloven

Vrijdag jl 2m3 premium Franse boomschors besteld. Op maandag daarna keurig geleverd. Schors is van prima kwaliteit. Aan te bevelen

Ook in coronatijd goede en snelle bezorging, tot in Maastricht

Ongezeefde houtsnippers besteld, prima spul

prima verzort

Op afgesproken dag bezorgt. Prima product, nu werk aan zet uitstrooien over tuin.

Snelle service, goed produkt

Snelle levering, goede communicatie Goed product.

Snelle bezorging

Klantvriendelijk en snelle bezorging.

Goed geregeld .

top. even belletje van te voren goed geregeld

goede pellets, slechte bezorging

ik heb een hele pallet pellets gekregen, van goede kwaliteit en in stevige zakken, bovendien heel kort na bestelling. voor een particulier is de bezorging echter nogal problematisch. pas op de dag zelf krijg je een melding van de bezorging en pas kort voor de bezorging het tijdstip. en ook al had ik opgegeven dat de bezorging met een kleine auto's moest gebeuren, omdat de grote niet het grintpad op kon, werd dit helemaal genegeerd en was hier geen overleg over. ik moest dus 65 zakken zo'n 70 meter van de openbare weg naar de garage dragen. Het hangt dus af van je situatie of laten bezorgen handig is

Prima service!

Bigbag schots graniet besteld en voorkeur voor leverdatum aangegeven, alles werd netjes bevestigd per mail. En mijn bestelling werd netjes op de gewenste dag bezorgd. Werd van te voren door de chauffeur gebeld dat hij er aan kwam. Volgend jaar is de voortuin en de zijtuin aan de beurt en ga ik zeker weer bij dit bedrijf bestellen. Top!!

Nooit meer

Franse boomschors besteld voor 255 Euro, kwaliteit was schandalig en was volgens mij gewoon geen franse boomschors.Contact gehad via whatsapp en foto, s doorgestuurd. Daar gaven ze toe dat er waarschijnlijk iets misgelopen was met de levering.Daar is het bij gebleven, nog verschillende keren geprobeerd om contact te maken maar krijg gewoon geen antwoord meer.255 Euro betaald voor iets wat ik niet gekregen heb,volgend jaar toch ergens anders bestellen.

Goed product - goede levering - goede prijs

Goed product - goede levering - goede prijs

Levering goed en snel

Geleverd volgens verwachting

Snelle levering en goede kwaliteit

2m3 Franse boomschors in een grote Big Bag besteld bij Bustotaal. De order werd volgende dag al geleverd en was van een een prima kwaliteit. Op basis van deze ervaring kan ik Bustotaal zeker aanbevelen.

Besteld, bevestigd, op de hoogte gehouden van levering en binnen 2 dagen 1 kuub houtsnippers geleverd gekregen. Simpel perfect en zoals het hoort zou je zeggen maar je leest nog weleens anders bij diverse leveranciers die dezelfde service menen te hebben.

Uitstekende dennenschors...!!

Heb 48 zakken dennenschors in mijn tuin verdeeld. Het ziet er zeer goed uit. De levering was 2 dagen na de bestelling en de communicatie hier over was optimaal. Reeds de 3de keer een bestelling gedaan en telkens naar verwachting.

Snelle levering en goed!

Keurig geleverd waar ik het graag wilde hebben. Ook de houtsnippers waren prima voor de achtertuin, mooie dikke laag om zoveel mogelijk onkruid te weren, het vocht vast te houden en de zanderige bodem wat humus rijker te maken. Ik ben zeer tevreden.

Snel geleverd, goede prijs en mooie grote kiezel/grind

Bij onze boerderij vonden we klein grind minder passen. Bustotaal had mooi groot grind :30-60mm. Het werd snel geleverd tegen een goede prijs. Geen 10 omdat er redelijk wat zand en grit tussen zat,maar dat vonden we na plaatsing niet weer. Het ziet er super uit. Als we meer nodig hebben bestellen we hier weer

uitstekend

snel en prima kwaliteit.

Snel en volgens verwachting

Snelle en adequate levering tegen prima prijs.

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Dit was de eerste keer dat we bij jullie hebben besteld. De communicatie verliep goed over de levering, en we hebben niet lang hoeven te wachten op de bezorging. Zeker de ,lekte waard om vaker wat te bestellen.

Redelijk

Snelle levering. Voorheen ook al besteld bij bustotaal. Levering was alleen niet als op afbeelding.

Goede dienstverlening

Prima service, goed alternatief voor tijdelijk niet te leveren product, klantvriendelijke medewerker.

Bustotaal levert een goed product op correct wijze en vaak snel

Nu 3x een 2m3 bag met Frans Boomschors afgenomen en geleverd gekregen. De administratie daar omheen is helemaal top. De kwaliteit van de boomschorms is goed (hier en daar een stuk pallet of een crocket stok ertussen) en de aflevering - ook in de Corona tijd - is 2x erg snel geweest en 1x erg traag. Al met al een goede leverancier voor wat ik nodig had.

Snelle, nette correcte levering. Wordt netjes geholpen

Al meerdere malen gebruik gemaakt van deze prima firma, raad het iedereen aan

Snel en goedkoop

Zeer snelle levering en nog gratis ook

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ