Prima prijs en snelle levering

Snel geleverd aan de andere kant van Nederland. Puik werk!

Snelle levering. Uitstekende service bij probleempje

Goed materiaal voor aantrekkelijke prijs en snel geleverd. Bij de levering ging iets mis (niet de schuld van Bustotaal) en dat hebben ze supersnel in orde gebracht. Klantgerichte organisatie !

Goede prijs en snelle tijdige levering!

Zeer helder en duidelijke informatie mbt levering. Netjes 30 minuten voordat de big-bag gebracht werd kreeg ik een belletje. Top; daar kunnen veel bedrijven nog iets van leren!!

prima prijs/kwaliteit

Snelle levering, nog sneller dan gepland, en goede prijs/kwaliteitsverhouding; prettig zakendoen dus met bustotaal

Geweldig, snel en correct

Mooi product en zeer snelle en correctie levering. De franse boomschors ziet er geweldig uit. Een aanrader voor iedere tuin.

Zeer tevreden.

Ik had eerst 1,5 m³ gewone dennenschors besteld en meteen betaald. Echter, mijn vrouw en ik vonden toch de Franse boomschors mooier qua kleur en besloten, alhoewel duurder, deze toch maar te bestellen. Dus een mail naar de klantenservice hoe dit te regelen. Hierop een snelle reactie: bestel de Franse boomschors via de site, dan wordt het bedrag van de gewone dennenschors gecrediteerd en wordt alsnog de Franse boomschors geleverd. Zo gezegd, zo gedaan en alles ging zoals afgesproken. De Franse boomschors werd een aantal dagen later geleverd, het bedrag van de gewone dennenschors gecrediteerd en het staat prachtig. Dik tevreden!

Slechte kwaliteit

Had voor 135 euro beter houtsnippers verwacht. Zou vrijdag gebracht worden, maar voor niets gewacht. Brachten het maandag.

Super snel volgens afspraak geleverd!!

Super snel volgens afspraak geleverd en kwaliteit van de houtschors was oke

Goede en snelle levering

Prima geregeld!

Snelle en correcte levering.

Snelle levering en het juiste materiaal.

Snelle levering en het juiste materiaal.

Snel geleverd en prima kwaliteit

Met 2 dagen geleverd, mooie kwaliteit premium boomschors.

Geweldig wat jullie voor ons hebben gedaan. Zelfs nog aanleveren van tuinaarde.

er is nog niets geleverd

er is nog niets geleverd

Goede afspraken met bustotaal niks mee en snelle levering maar vervoerder heeft niet gebeld van te voren en mail kwam in de middag pas ipv in de ochtend en we waren al weg want dachten dat levering dag daarna zou zijn ...na ontvangst mail gelijk ook geleverd dus we waren te laat...wel netjes op een pallet de cacaodoppen neergezet dat dan weer wel dus ..tevreden!

Goed geregeld

Duidelijke website, klantenservice die meedenkt en een chauffeur die meedenkt. Kortom, ik ben tevreden met het product en de service.

BUstotaal is oke maar vervoerder laat te wensen over

De bestelde keien zijn prima maar afspraak was dat chauffeur een uur vooraf zou bellen, niet gebeld helaas. Gevolg is dat de pallet met keien (ruim 1000kg) midden voor de voordeur was geplaatst ipv de met krijt aangegeven ruimte op de oprit waar niemand er last van zou hebben. Snap dat chauffeurs het druk hebben maar die snappen denk ik niet dat ze het laatste stukje van jullie bedrijf zijn en dat er bij mij een lastig gevoel achterblijft. Ondanks goed product bedenk ik een volgende keer toch om andere keuze te maken en hoop dan op andere soort vervoersbedrijf

Nette producten en prima service

We hebben al een paar keer franse schors bij Bustotaal besteld. Niks op aan te merken en de schors is van een goede kwaliteit

Goeie service en levering

Top product

Goede service en levering..

Snelle levering, product precies zoals verwacht.

Prettige communicatie vooraf. Mooi product.

Prima service en goed product

Producten makkelijk te vinden op website, Prijzen redelijk. Bestelproces makkelijk en snel geregeld. Aflevering prima service door chauffeur en op tijd.

Boomschors besteld en het is prachtig in de tuin

Zeer vriendelijk en correct geholpen

Top geregeld

Ondanks Corona toch snel afgeleverd

Voor de eerste keer besteld en goed bevonden

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ