Zoals eerdere bestellingen, TOP!!

2m³ Frans boomschors besteld, zeer goede kwaliteit. En zoals altijd, op tijd geleverd.

Prima snelle service

Inmiddels twee bestellingen van Frans boomschors ontvangen. Goede en snelle levering, niets op aan te merken.

Geleverde product wijkt af van foto

Cacaodoppen 0-40mm stond op de beschrijving, en de foto gaf mooie grote stukken aan. Helaas zat de geleverde bigbag (1m3) boordevol zeer fijn "gruis" van maximaal 4mm, waarvan ik hoop dat het bij droogte niet wegwaait. Wel netjes volgens afspraak geleverd, maar het belletje of mail met bezorgtijden kregen we niet, zodat we toevallig thuis waren toen de vrachtwagen kwam.....laten we het maar aan de Coronatijd wijten, dan loopt niet alles volgens plan. Het product ligt nu in de tuin en ziet er uiteindelijk toch redelijk mooi uit. Hoop dat het zo blijft.

minder kwaliteit

Op tijd en snel aflevering. Maar de kwaliteit van de bestelde Frans Boomschoor is veel minder dan bij de andere leverancier besteld. Maat 20-40 gezeefd besteld. Maar zat veel kruimels in.

Perfect Franse boomschors ontvangen. Zeer goede kwaliteit

Prima kwaliteit

Goed, ook in communicatie

Een mooie website. De levering duurde helaas iets langer dan verwacht, en ook van het transportbedrijf kregen we geen bericht. Dus gebeld met Bustotaal. Uitstekend te woord gestaan en goed geholpen. De volgende dag heeft alsnog de levering plaatsgevonden, op het afgesproken tijdstip. En de houtschors is van goede kwaliteit, dus wij zijn hel tevreden.

Net product voor een nette prijs en snel geleverd.

Mooie kwaliteit schors. En snel geleverd..

Snelle levering, goed product, vriendelijke chauffeur.

Meerdere malen product(en) besteld. Zeer tevreden over de producten die volgens afgesproken tijd is geleverd!!!

Besteld en de volgende dag al op het eiland. Echt top Us!

Geen, foute communicatie

Donderdag neem ik contact op met de firma, ze melde me dat ik op vrijdag levering zal krijgen waarvoor ik een dag vrij neem. Vrijdag geen levering, firma niet te bereiken om 16u niet via site niet via telefoon. Geen mailtje niets. Zaterdag ochtend mailtje dat de levering tussen 7u30 en 9u30 komt. Uiteraard weer niets. Geen telefoon, niets ... De levering zal maandag gebeuren, zie ik zelf in de transportinfo. Maandag krijg ik telefoon op mijn werk. U bent niet thuis ? Nee ! Er zou ook 1 uur van tevoren gebeld worden ?! U mag de levering op de oprit plaatsen. Kom ik thuis staat deze half op de stoep....

Prima kwaliteit, bezorgd tot in de achtertuin

Geleverd zoals beloofd

keurig op tijd geleverd nette chauffeur

keurig op tijd geleverd nette chauffeur

kan beter

Bij bestelling onduidelijk dat zakken pellets alleen opgehaald kunnen worden. Ook op bevestigingsmail werd dit niet duidelijk.

Slechte kwaliteit cacaodoppen

Het is meer gruis dan dop

Toppie

Houd zich aan de afgesproken tijd en word op de plek gezet waar je maar wilt!

Goed product

Deco Houtsnippers besteld goed product en snelle levering Zeer vriendelijke chauffeur

super snelle levering van topkwaliteit

vandaag besteld,direct reactie en morgen geleverd door aardige chauffeur

Snel geleverd, goed materiaal

Heel prettige levering en de boomschors is prachtig.

Snelle service, goed product

S middags 2m3 Franse boomschors besteld. Hoewel ik me aan de andere kant van het land bevind had ik de bestelling de andere ochtend al op de oprit staan. Een paar dagen later is het gebruikt in de tuin, hardstikke mooi spul en het ruikt ook nog eens heel lekker.

keurige levering kwaliteit product

bestelling is eenvoudig te regelen en levering helemaal in orde.

Zeer tevreden. Snelle levering, alles keurig in orde.

Levering goed, producten conform verwachting

Conform verwachting geleverd, goede omschrijving op website van de producten

Materiaal prima, communicatie minder

Van tevoren werd beloofd dat er op de dag van levering door de chauffeur een uur voor aankomst zou worden gebeld. Dat is niet gebeurd. Daardoor kon ik er niet bij zijn en heeft mijn vrouw zich laten overhalen om toestemming te geven voor het plaatsen van de zak met boomschors op de oprit voor het huis. Daardoor was de doorgang naar achteren versperd en moest ik 's avonds alle gaan omkruien. Daar wordt je niet "vrolijk" van !

Snel en goed geleverd

Het bestelde product werd snel en op de juiste plek afgeleverd. Materiaal komt overeen met de plaatjes op de website.

Snelle goede levering,ondanks de coronatijd

Goed afgeleverd,binnen zeer korte tijd Goede kwalitijd

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ