Ik kocht Franse schors. Heel mooi product. Keurig geleverd.

Slechte communicatie en product

Tips: - Zorg ervoor dat je direct communiceert en acteert op reacties van klanten op het bestelformulier. Dit voorkomt veel gestress over het afleveradres. - Je krijgt bijna onmiddellijk een bevestiging van de transporteur waardoor je de indruk krijgt dat de bestelling een dag later wordt afgeleverd. Dat daar dan nog drie dagen tussen zitten en je daar geen info over krijgt is niet handig. - De bestelde houtsnippers bevatten een enorme hoeveelheid boombast (foto's aanwezig).

snel en goed

Zeer snelle levering en goede artikelen niks op aan te merken

Niets op aan te merken!

Snelle levering, goede kwaliteit, nette prijs.

Komt alles na

Op tijd netjes en denkt mee.

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Bestelling plaatsen ging makkelijk, duidelijk en overzichtelijk. Binnen 24 uur leveren was niet mogelijk wat logisch is gedurende deze periode wel enigzins onduidelijk m.b.t. communicatie wanneer er wel geleverd zou worden. Levering was vervolgens wel prima en kwaliteit product uitstekend. Prijs was goedkoopate welke ik online kon vinden l. Al met al prima product en dienstverlening.

zeer goed

franse boomschors besteld. Goede kwaliteit en prijs. Geen verzendkosten. Prima dus. Goedkoopste die ik kon vinden

redelijk goede kwaliteit houtsnippers

de levering duurde 5 dagen, dus wat langer dan beloofd.

Heel goed en vlotte levering

Heel tevreden met onze boomschors. Heel vlot geleverd en prima kwaliteit!

Ondanks deze moeilijke periode mijn 2m3 boomschors toch normaal (=snel) geleverd

2m3 boomschors besteld en de volgende dag al correct geleverd en dat in deze lastige periode; product ziet er goed uit maar na verwerking pas echt te beoordelen - ik ben voor nu iig ontzettend tevreden

Snelle levering en Franse boomschors ziet er goed uit.

Cacaodoppen netjes geleverd maar matig van kwaliteit

Een kuub cacaodoppen in bigbag bij dit bedrijf gekocht. Levering was helemaal perfect. De cacaodoppen zijn echter niet best, het is meer fijn gruis ipv doppen, niet wat je gewend bent van losse zakken uit het tuincentrum.

Boomschors besteld. Netjes afgeleverd na 3 werkdagen zoals beloofd.

prima product (boomschors) en supersnelle levering

Door de corona-crisis werd aangegeven dat leveringen wat langer zouden duren dan gebruikelijk. Niets is minder waar: zondagmiddag besteld, dinsdagochtend geleverd. Door de chauffeur keurig op de gewenste plek gezet.

Mijn ervaring is gemengd. Eerste zending boomschors geweldig. Bij nabestelling beduidend mindere kwa

Eerste zending boomschors goede kwaliteit. Bij nabestelling beduidend mindere kwaliteit.

Goed product

Tevreden met de boomschors. Snelle levering.

Uitstekend, prima service en goeie kwaliteit

Prima ervaringen, keurig op tijd geleverd en prima kwaliteit

Slecht product, komt niet overeen met foto.

Keurig netjes de bezorging. Wel jammer dat het product zo tegenvalt, het is totaal anders als op de foto waardoor ik de boomschors bij jullie besteld heb, dus bezint eerst ge besteld...

Goede kwaliteit, scherpe prijs en snelle levering

makkelijk bestellen, vlot geleverd

op internet besteld, de volgende dag geleverd, achter ons huis.

Alles volgens afspraak geleverd

Vlotte bezorging en ook via de mail vlot geholpen.

Goed produkt, Goed Aflevering, minder Service

Bestelling en Aflevering - ToP Ik had 3 zakken stuk geleverd, naar twee keer emailen, en telefonies, geen reaktie - min punt Verder prima produkt!

Supersnel

Zelfs in huidige situatie met corona, de volgende dag geleverd. Super top!

Duidelijk, komen afspraken goed na, vlotte levering, denkn goed mee

Andere mogelijkheid dan op de site? geen probleem, een belletje en lekker meedenken. alles prima opgelost en ondanks drukte en corona, zeer snelle levering tot in de tuin op de plek waar je het hebben wil (indien mogelijk natuurlijk)

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ