Keurig, vriendelijk, volgens afspraak

Volgens afspraak geleverd, de volgende dag zelfs tijdens Corona pandemie. De chauffeur had geen elektrische palletwagen maar heeft toch smane met mij de pallet naar achter op het terras gereden.

Afspraken nagekomen

Bestelling op afgesproken afgeleverd door een zeer aardige chauffeur. Pallet grond is zo ver mogelijk in de tuin gezet

perfect

stipte levering, chauffeur belde half uurtje van te voren, goed product.

Uitstekend!

De bestelling werd de volgende dag al geleverd. De communicatie tussen mij en de chauffeur verliep prima. Hij heeft de boomschors op de gevraagde plek afgeleverd. De kwaliteit is prima.

Klasse goede service

Ben tevreden goede service

Prima bedrijf, Mooi produkt. Bezorging was ook perfect.

Wanneer ik weer iets wil bestellen ga ik zeker naar dit bedrijf. Echt heel fijn chat gesprek gehad. Werd precies op de hoogte gehouden over de bestelling en bezorging via de mail. Alles was tot in de puntjes verzorgd.

Netjes aan de telefoon en duidelijke uitleg

Ben vriendelijk aan de telefoon geholpen en het bestelde is al de volgende dag netjes afgeleverd. Ook de mail wanneer het pakket bezorgd zou worden. Wij waren tevreden.

Goede kwaliteit

Vlotte levering en klantgericht.

Uitstekende grond, snel geleverd, van te voren gebeld.

Goede pellets, maar levering kan beter

Voor de eerste keer (bruine pellets) besteld bij Bustotaal. Erg tevreden over de pellets. Branden goed en geven weinig as. Levering kan beter. De pallet (zakken) waren op meerdere plekken beschadigd waardoor er na het opruimen in de opslag er redelijk wat pellets op de straat lag.

Erg fijn

Levering was op tijd en goede kwaliteit houtsnipper

Een goede prijs

de goederen werden keurig verpakt geleverd.

Prima geholpen, klantvriendelijk en prima Prijs

Goede pellets, op tijd geleverd maar transport kan beter

Verschillende keren pellets van Bustotaal ontvangen. Wederom zakken tijdens transport beschadigd.

Uitstekende pelletkorrels voor een hele scherpe prijs

voor de 4e maal besteld en ook nu weer perfect voor elkaar. Belletje voor de tijd van de chauffeur. Alles netjes geregeld.

Correct volgens afspraak en verwachting. Keurig en betrouwbaar

Een bestelling van pelletkorrels gedaan. Alles is volgens afspraak gegaan. Goed op de hoogte gehouden middels email. Behulpzame chauffeur die het kwam afleveren. Netjes verpakt (luchtdicht heel belangrijk bij dit product) We hebben het nu in gebruik en het voldoet volgens verwachting, goede verbranding geen nare geur. Al met al voor herhaling vatbaar.

Goed product en goede service!

Een mooi product geleverd: Franse boomschors. Snelle levering. En: de verpakking kan ik weer inleveren, dat scheelt een bigbag!

Wederom keurig

Elk jaar verbruiken wij ongeveer 1,5 pallets met pellets en kopen deze bij Bustotaal.. Deze worden netjes afgeleverd in stevige zakken. Weinig stof/poeder voor verbranding en weinig stof/as na verbranding. Mooie vlammen. Zeer goede kwaliteit.

Zeer snelle levering. Keurig verpakt

De levering was binnen 1 dag. 's Middags besteld, de volgende dag om 9:30 op de stoep. Keurig verpakt. Prima service

Snelle adequate levering

Snelle goede levering. Netjes gebeld door chauffeur en die heeft pallets keurig geplaatst. Nette kwaliteit haardhout.

Goede prijs kwaliteit service

Bruine Pellets bij hun nu paar keer gekocht en deze bevallen prima. Ook de levering is uitstekend.

prima kwaliteit

leverkwaliteit goed (behulpzaam, altijd in orde) pelletkwaliteit: witte pellets prima, wil niks anders meer. prijs: helaas te hoog voor de vaste klant die al 9 jaren klant is. locatie: prima t.o.v. ons adres (13 km)

Netjes

Snelle levering, goede product, nette bezorger.

prima kwaliteit korrels en mooie dichtbij

prima kwaliteit korrels, bestel een paillet met korrels die bij Bus in opslag blijft want ik heb er zelf geen ruimte voor, geweldig dat dit zo te regelen is.

Goed product voor een goede prijs vlot geleverd

Nu een aantal keren een bestelling gedaan, we zijn iedere keer heel tevreden over de producten en de service.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ