Netjes volgens afspraak

prima op tijd volgens afspraak

Bellen zelf terug toen de lijn bezet was. Overleggen en de zware bestelling pellets hadden we binnen 24 uur op het eiland.

fantastisch

heel goed de ene dag besteld en de andere dag had ik het al en een hele vrien delijke man die het bracht.

Prima maar communicatie kan beter

Pallets waren netjes verpakt en chauffeur heeft de pallet netjes voor de garage gezet. Dat was super fijn gezien het gewicht. Echter vond ik als nadeel dat er van tevoren contact met je opgenomen zou worden (wanneer de pellets te leveren) dit stukje was overgeslagen en kregen enkel een telefoontje de chauffeur er over 5 minuten was. Dat zou wel is nadelig kunnen zijn. Advies: Even bellen wanneer jullie langs komen en hoe laat. Zorgen we dat we er zijn ;)

Perfecte service

Wat super goed van dit bedrijf is de klantenservice. Toen het bleek dat mijn bestelling 2 dagen later zou komen, belde ze direct om dit uit te leggen. Wat een fijne ervaring. Daarna kwam het pakket ook op de datum die ze verteld hadden.

Goede service, goede prijs, vriendelijke mensen

Keurig op tijd werden mijn bomen bezorgd na heldere communicatie. Prijs/kwaliteit verhouding lijkt mij het beste in NL.

Perfect bedrijf

Goede en snelle service. Prima producten.

TOP

Snelle levering, goed verpakt, mooie dennensnippers

Bustotaal uitstekend, bezorging viel erg tegen

Tevreden en blij met de boomschors. Maar de bezorger had wellicht zijn dag niet. Niet van tevoren gebeld, kortaf, chagrijnig, commanderend, wilde eigenlijk pallet niet op de oprit zetten, ‘mensen verwachten tegenwoordig van alles, maar wij zijn geen bol.com of coolblue ofzo. Op onze site staat ook alleen levering voor het perceel’. En zo ging meneer maar door. Uiteindelijk met veel gemopper wel op onze oprit geplaatst, maar wel met de mededeling dat dit op eigen risico was. We hebben veel bezorgers hier de laatste weken gehad en met allen een fijn contact, maar deze liet mij in grote verbazing achter.

Volgens afspraak

Informatie op de website is prima, via de chat goede toelichting gekregen. Levering volgens afspraak, zelfs met de palletwagen tot achter het huis gebracht. Helemaal tevreden!!

Slecht 1/3 zijn takjes en rommel met scherpe punten

Totaal niet geschikt voor de speeltuin zoals men suggereerd. Want zeker 1/3 deel is afval hout. Scherpe punten takjes en rommel. Pure opvulling, ik betaal liever wat meer dan rotzooi ertussen te krijgen. Voor mij de eerste en laatste keer geweest hier te bestellen. Pluspunt is dat je het met paar dagen geleverd was.

2 keer big bags Franse boomschors besteld zeer tevreden!

Goede service , snel en netjes geleverd. Mijn tuin echt mooi geworden met Franse boomschors.Bedankt!

Correct en op tijd volgens afspraak geleverd

Correct behandeld en via chat direct geholpen

Elke keer goed

Voor de vierde keer houtsnippers besteld, worden steeds snel en netjes bezorgd. Duidelijke communicatie en goede prijzen/ Aanrader.

Correct, snel, goede kwaliteit

Matten voor in de auto besteld. Snel daarna een bevestiging ontvangen en informatie dat e.e.a. op maat gemaakt moet worden wat even kan duren. Een paar dagen later bericht dat de bestelling verzonden was en ontvangen. Gecontroleerd en prima kwaliteit en pasvorm

Zeer tevreden!

Gemakkelijk bestellen, volgens afspraak gecommuniceerd en geleverd!

Dennenschors is niet duur en van goede kwaliteit!

Dennenschors is niet duur en van goede kwaliteit! Dit werd netjes geleverd in Big Bags en voor onze deur afgeleverd op de gewenste plek. Wij werden niet gebeld van te voren, terwijl dit wel in de mailing gezegd werd. Gelukkig waren wij thuis en was dit voor ons geen probleem, maar mocht je niet thuis zijn is dat lastiger.

Professioneel, vakbekwaam en klantvriendelijk!

Wij zijn zeer tevreden over de geleverde boomschors. Na de geplaatste bestelling is er telefonisch contact met ons opgenomen om te verifiëren of het bestelde product overeenkomt met onze wensen voor de tuininrichting. Fijn dat jullie zo meedenken met de klant!

Goede service en nette afhandeling

Prima schors en zeer nette aflevering en het telefonisch kontakt was prettig!

Pluspunten

Pluspunten

Stipt geleverd en een vriendelijke chauffeur.

Geen.

Pluspunten

Bellen en het wordt de volgende dag bezorgd. Gelukkig niet tot in de keuken, maar wel tot waar je het wilt hebben zolang haalbaar. En tegen een mooie prijs.

Pluspunten

Alle goed geregeld

Pluspunten

Zeer snelle levering Nette bezorging En goed verpakt En het allerbelangrijkste de kwaliteit is perfect

Probeer de prijs scherp te houden

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ