Snel en goed verzorgd

Snel en goed bezorgd en goede kwaliteit aarde

Uitstekend kwaliteit

Snel geleverd prima kwaliteit

Nette en snelle bezorging

Nette en snelle bezorging

Wederom toplevering.

Voor de derde keer bigbags boomschors besteld en wederom netjes op de afgesproken dag bezorgd. Kwaliteit is prima!

Niet best

Pakket werd gedumpt op straat, moest direct worden opgeruimd. De luchtwagen zoals zo mooi werd genoemd op de website, paste niet door t hek omdat de pallet er dwars op stond en er een stoep was. Achterom was geen stoep naar dat vond de chauffeur te ver. Dump en wegwezen. Jammer. De bestelling was overigens ok .

Na een foutje bij het afleveradres supersnel opgelost

duidelijke website

was opzoek naar pellets voor de komende winter. prijs was scherp. levering ook snel. al kwam de levering een dag later dan volgens de track and trace code. maar keurig op de gewenste plek gezet door een vriendelijke chauffeur.

Slechte Augustiner potgrond van Bustotaal

De potgrond van Augustiner van Bustotaal is volgens mij niets anders dan slechte kwaliteit compost met dierlijk mest. Qua structuur en ook qua geur. Er zit ook veel afval in de potgrond: glas, plastic, cocktailprikkers, enz. Er zit geen turf/veen in, terwijl op de website staat dat dat de basis is van deze potgrond. De potgrond is heel klef en is na 1 regenbui al helemaal dichtgeslagen. Er zit totaal geen lucht in. Daarom denk ik dat dit pure compost is. Deze compost is dan van heel slechte kwaliteit, gezien al het bovengenoemde afval. Dit soort compost kun je vaak gratis krijgen van de gemeente of milieustraat. Door de geur denk ik dat er veel dierlijk mest in zit (de potgrond ruikt sterk naar mest). Ik vind het echt heel erg: heel veel werk gehad en veel planten (ruim 60 euro) zijn doodgegaan (aardbeien, geraniums). Ik heb diverse keren naar Bustotaal gemaild, maar die reageren niet.

Op pallet achterom geplaats door transportbedrijf.

Correcte levering, op pallet achterom geplaatst door betreffend transportbedrijf. Tevreden over dag van levering, die ik van te voren zelf, tijdens het bestellen, kon aangeven.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd door een keurige chauffeur die het precies op de plek heeft gezet dat wij hadden aangegeven

Goed product en snel geleverd

Had al eerder franse boomschors besteld en nu weer. Keurig volgens afspraak geleverd en de chauffeur wilde hem zelfs achter het huis neerzetten. Super! Volgende keer weer.

een fantastische service.

Goede contacten, en een fijne service. Al 3jaar een fijn contact.

Inmiddels 2x een bigbag aarde besteld. Tevreden over de levering en afleverinformatie. En een goede prijs, ook erg belangrijk.

Zeer snelle levering en prima prijs-/kwaliteitverhouding

Zeer snelle levering en prima prijs-/kwaliteitverhouding.

Overzichtelijke gang van zaken en stipt op tijd levering

Overzichtelijke gang van zaken en stipt op tijd levering

Gekregen wat is beloofd

2kuub boomschors premium, mooie schors.

Top product

Snel geleverd goed product.

Besteld datum ingevuld, vervolgens alles keurig op tijd geleverd. Top

't dreigde even mis te gaan met het uitladen maar uiteindelijk ging het helemaal goed.

Zeer goed bustotaal

Zeer snel geleverd super l

Prima levering, snel en op tijd.

Product geleverd volgens de omschrijving op de site

Mooie tuinaarde, netjes in een bigbag en dit ook op een pallet zodat je het wel kunt verplaatsen. Pallet netjes volgens de afspraak geleverd en een nette prijs. Chauffeur heeft de pallet zelfs achter op de plaats gereden, super.

Snelle levering en tussen de vooraf opgegeven tijd geleverd!

Snel leverbaar goede kwaliteit transport personen heel aardig

Gewoon geweldig

Snelle levering goede communicatie.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ