Pluspunten

Goede en sneller communicatie en goed advies op maat. Een aanrader !

Pluspunten

Goede website, prima proces van bestellen, afrekenen en levertijden. Mooi materiaal in goede verpakking.

Zorg voor een transporteur die gebruik kan maken van een apekooi. In ons geval kon de transporteur niet dichtbij genoeg komen en moesten de bigbags op een ongunstige plaats gezet worden waardoor wij nu alles meteen handmatig moesten verslepen. We hadden liever de bigbags nog even bewaard op onze eigen kavel dicht bij het punt waar het toegepast gaat worden. Het was door jullie wel beloofd dat het op de oprit geplaatst kon worden.

Pluspunten

Goed product, snelle levering

Pluspunten

Ik ben tevreden over de bestelde boomschors, maar vooral over de service. Snelle levering volgens afspraak; en toen er een misverstand was over de levering (we waren niet thuis en hadden niet duidelijk aangegeven dat de boomschors op de oprit gezet mocht worden), hebben ze de boomschors kostenloos opnieuw verzonden.

Geen

Pluspunten

Denken mee

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering op de aangevraagde dag. Heldere mails over de gang van zaken rondom de bestelling en levering.

Helaas was één zak pellets bij aankomst op de pallet gescheurd. De pellets rolden zo over de straat toen we depallet gingen uitladen.

Pluspunten

Snel en betrouwbaar.

Pluspunten

Keurig Volgens afspraak geleverd!

Pluspunten

Goede communicatie en levering

Pluspunten

Prima aflevering volgens afspraak. Er zat 1 item niet bij de aflevering, maar werd alsnog zonder morren opgelost. Voor mij was een minpuntje dat ik twee maal moest thuis zijn.

Korting verlenen bij grote levering (zoals die van mij).

Pluspunten

Ruim op tijd geleverd en het juiste product.

Pluspunten

Snelle correcte levering. Kort voor levering telefonisch contact over tijdstip.

Pluspunten

Snel, kwaliteit, betrouwbaar

geen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Snelle levering.

Schors is van slechte kwaliteit, zwarte kleur, veel vuil, schimmels, grond, allerlei soorten kruipers (beestjes) tussen de schors. Kortom, schors is van slechte kwaliteit. Hetzelfde soort schors (Sylvester) besteld bij Hotdevil.nl, schoon geleverd, dus zonder vuil (grond), schimmels en kruipende beestjes ertussen, met mooi roodbruine kleur.

Pluspunten

Online chatservice waar snel op gereageerd word

Pluspunten

Afspraken nagekomen. Snelle levering. Geen klachten.

Meer reclame maken!

Pluspunten

Makkelijk besteld en snelle levering

De big bag van 2 m3 was wel erg hoog, ongeveer twee Zou dit niet beter in twee big bags van een meter per m3 kunnen, dan was het makkelijker bereikbaar.

Pluspunten

Vlotte levering en flexibel toen ik iets was vergeten mee te bestellen.

Geen, gewoon perfect.

Pluspunten

Ben netjes gebeld voor de afspraak bevestiging die ik bij opmerking geplaatst heb En bij het opladen van de big bag netjes geholpen en met respect voor men aanhanger ;)

Pluspunten

Pluspunten

Vriendelijke persoon aan de lijn, bestelling netjes afgeleverd door bezorgdienst, ook die verdient een pluim! Een aanrader dus!

Pluspunten

Bustotaal doet wat het beloofd. Zondagavond een m3 Franse boomschors besteld en dit werdt dinsdag op de afgesproken tijd geleverd en netjes op de plek neergezet waar ik de bigbag wilde hebben. klasse!

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ