Pluspunten

Leuke benadering, en het feit dat ik voordeliger was met een grote bag, ipv 2 , en daarover benaderd werd , en 51 euro terug gestort !! Top !!

Geen verbeterpunten !! Gewoon goed !!

Pluspunten

Snel, geleverd zoals besteld. Duidelijke website

Niet zozeer bedrijf, maar transport: ik kreeg linkje waarmee ik besteld kon volgen, maar bevatte geen extra info anders dan dat t op transport gezet was.

Pluspunten

tevreden over onze bestelling snel en goed

Service en levering

Pluspunten

Netjes op de plek waar wij het wilden hebben staan.

Ja verbeterpunten ik vind het fijn als je elkaar even een hand geeft wie je bent. Kijk ben je niet thuis logisch. Veder prima chauffeur

Pluspunten

Goede klanten service. Eerlijke prijs

Duidelijker uitleg wat je koopt

Pluspunten

Pluspunten

Snelle reactie en bezorging.

Pluspunten

Mooie houtsnippers, snel geleverd. Vriendelijke chauffeur die de pallet in de tuin heeft gezet.

Kartonnen pallets een idee?

Geen goede kwaliteit houtsnippers

Pluspunten

Snel, to the point

Pluspunten

Goede service, top bezorging. Levering was sneller dan verwacht. Er werd van tevoren gebeld en mijn zending boomschors is netjes in de steeg bij de poort van de tuin gezet. Beter dan verwacht, meestal wordt t bij de ingang van t steegje aan de straat gezet.

Geen. Ons boomschors pad ligt er prachtig bij

Pluspunten

Duidelijke website, gratis verzending. Duidelijke communicatie via mail na aankoop wanneer levering plaats vindt. Keurig tot ver op de oprit geleverd. Kwaliteit product hoogstaand en zoals aangegeven op de site.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

De retourzending is, na wat heen en weer uiteindelijk wel netjes en tijdig geregeld.

In de houtsnippers die we besteld hadden zat een grote hoeveelheid glas. Wij hebben onmiddelijk gebeld met BusTotaal. In eerste instantie werd ons gevraagd om wat foto's te sturen (wat redelijk is) en werd ook gesuggereerd dat we misschien het verkeerde product besteld hadden, omdat het normaal zou zijn dat er veel glas scherven in houtsnippers zouden zitten. Voor de duidelijkheid: het gaat hier niet om één of twee stukjes, het gaat om de tientallen scherven, die we konden vinden door simpelweg naar de houtsnippers te kijken. Vermoedelijk hadden we er nog honderden meer gevonden als we de houtsnippers in onze tuin gebruikt hadden. Er werd gesuggereerd dat deze houtsnippers niet geschikt waren voor gebruik in een tuin, maar op de website staat duidelijk dat het geschikt zou moeten zijn voor een tuinpad. Dat lijkt me dus geen glasscherven. Na duidelijk aan te geven dat dit voor ons niet acceptabel was heeft BusTotaal de zakken houtsnippers weer snel op laten halen en het geld terug gestort.

Pluspunten

Prima levering van materialen van goede kwaliteit.

Pluspunten

Geweldig in het nakomen van afspraken en bij een nabestelling niet flauw om een (prijs)afwijkende positieve afspraak te maken

Pluspunten

Keurige antwoorden via chat. Complete levering volgens gemaakte afspraak. Prima kwaliteit.

Extra producten toevoegen aan bestaande lijst zou eenvoudiger kunnen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

niet ontdekt: telefonisch overleg gehad over de levering voor (!) een bepaalde datum, toch niet gelukt. Reactie: jammer voor jou, joh.

Behandeling van ontevreden klanten met klachten: volg eens een cursus hoe je van klagende klanten weer tevreden klanten kan maken.

Pluspunten

Doet zonder poespas wat het beloofd heeft/ aangeboden heeft. Prima product geleverd. Uitstekende vervoerdervuitgekozen. Reeds driemaal perfecte levering (bigbags 1 en 2 kuub.)

Geen. Gewoon volhouden.

Geen

Pluspunten

duidelijke website, concurende prijzen, snelle levering

geen

21 Het Aanleg