Pluspunten

snelle levering. goede kwaliteit. geen leveringskosten.

Pluspunten

Duidelijke website en bij vragen prima te woord gestaan. Informatie voorziening na bestelling ook uitstekend oa track and trace.

Pluspunten

Keurig op tijd, goed advies gehad over wat ik het best kon gebruiken voor de tuin.

Geen

Pluspunten

4m³ Frans boomschors geleverd van uitstekende kwaliteit. Een aanwinst voor elke tuin. Externe vervoerder stond helaas met pech langs de weg op de dag van levering. Bustotaal heeft dit perfect opgelost. Uitstekende service en communicatie, een aanrader!!

Pluspunten

Snelle levering, goede correspondentie, goede kwaliteit produkt . Kortom zeer tevreden met de aanschaf van de Franse Boomschors.

Pluspunten

Goede prijs kwaliteit verhouding, duidelijk communiceren en houden aan afspraken

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vlotte en prima levering

Pluspunten

Heel correcte communicatie. Leveren volgens afspraak.

N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prima pellets Goede service bij inladen of een klacht enz.

De Bus enquete vragen gaan altijd over de kwaliteit van service e.d. maar een bestendige relatie met je klanten en dus je bedrijf is ook gebaseerd pelletkwallteit en prijsbeleid. Het blijft storend dat de kg prijzen voor een vaste afnemers van ruim 5000kg/jr in big bags hetzelfde is als voor een passant en dat geldt ook voor geen onderscheid in big bags of zakken kopen. Ik heb nu 29000 kg in 6 jaren afgenomen maar rij naar elders om te konstateren dat tegen 20ct inkopen ook mogelijk is.! Dat moet toch niet nodig zijn (voor ca 5000kg p jr). Bustotaal zal het prijsbeleid voor zichzelf goed doen maar het staat haaks op de positieve punten. Dat trekt de relatie met de klanten - en dus de omzet - op termijn onderuit. P Suidman

Pluspunten

Super!! Ik had een fout in mijn adres, binnen 5 minuten na bestelling gebeld hierover zodat alles goed kwam. Snelle levering en erg goede kwaliteit (zwarte tuinaarde in mijn geval)

Pluspunten

netjes en tijdig geleverd

Pluspunten

Volgende ochtend geleverd. Dus volgens website

Pluspunten

perfect op tijd geleverd ,op de gewenste plaats neergezet. Het was boomschors van dennen uit de Bordeaux ,maar ik miste het flesje rode wijn onder in de zak.

Pluspunten

Alle afspraken nagekomen en een prima kwaliteit boomschors geleverd

Pluspunten

Goede kwaliteit/ prijsverhiuding komt overeen wat op de site staat. Snelle levering

Te veel handelingen om een paar zakjes pellets te kopen,het afrekenen moet veel sneller kunnen.

Pluspunten

Goede service.

Pluspunten

afspraak was idd ook afspraak. Prima !

zelf chauffeur gebeld met vraag waar hij bleef. Vertelde dat hij meermaals had gebeld. Was niet zo ! Geen oproep ontvangen

Pluspunten

Ik had het adres niet goed ingevoerd en mailde na bestelling vlak voor het weekend. Maar op vrijdagavond herstelde ze mijn fout. Het werd keurig bezorgd op goede adres! Een dikke 10 mensen Top! Daar wordt je blij van.

Pluspunten

Prima service, ook na een kleine kink in de kabel veroorzaakt door het transportbedrijf hebben ze het prima op de rit.

Geen.

21 Het Aanleg