Pluspunten

Kreeg een bericht van enkele dingen waren niet op voorraad moest even langer wachten met het verzenden,tot mijn verbazing kwam er toch wat binnen.TOP goed gedaan.Nu de rest nog

Pluspunten

Bette prijs. Snel verwerkt en communicatie ook goed.

Pluspunten

Snelle levering , geen gedoe met vooruit betalingen , gewoon een eerlijk en betrouwbaar bedrijf die belooft wat ze zeggen !!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snelle levering van bestelling.

3 x dezelfde pet, in verschillende maten bij U bestelt, echter drie verschillende petten ontvangen. Hierover wordt met U gebeld. Juist 3 dezelfde petten bestelt, i.v.m. dezelfde outfit van 3 personen.

Pluspunten

Vriendelijke medewerkers Afspraken nakomen

Geen verbetertips.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Nog niet

Bestelling nog steeds niet binnen, levertijd 6 dagen

Pluspunten

Snel en is mee te praten

Pluspunten

Goede website en duidelijk. Goede afhandeling. Telefonisch contact en beantwoording netjes. Transporteur netjes. Bigbags zagen er netjes uit.

Aan de website een mijn account toevoegen, zodat je niet eerst naar een bestelling hoeft om bij je account te komen. Als het vervoer gepland staat een sms of mail sturen. Ik had aangegeven dat de vervoerder van te voren zou bellen voor de tijd dat hij af zou leveren. De vervoerder heeft niet gebelt en stond spontaan voor de deur. Belde niet aan en had zo de bigbags geplaats. Voor het zelfde geldt wil je ze ergens anders hebben staan.

Pluspunten

Snelle levering, ten opzichten van andere leveranciers goedkoop en waar voor je geld.

Pluspunten

geode kwaliteit snelle levering

vooraf bericht wanneer er geleverd word

Pluspunten

Bestelling plaatsen +++++ Betaling doen +++++ Levering +++++ Feed Back +++++

Meer reclame maken voor de webside of is dit de policy, dat weet ik niet.

Pluspunten

Mooi boomschors (franse zeeden) Snelle levering

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk bedrijf met zeer goede klantenservice. Voor een product dat niet meer te krijgen was heeft dit bedrijf alle moeite gedaan om het toch te kunnen leveren. Zeker een aanrader om te bestellen.

Pluspunten

service

aanhanger uitleen

Pluspunten

Zonder communicatie ander ( vervangend) product geleverd. Wel zo netjes op vooraf te bespreken!

Pluspunten

Superrrrrrrrrr

Pluspunten

Ik heb een heel goede ervaring gehad. Ik kreeg duidelijke antwoorden op mijn vragen. Mijn bestelling werd goed afgeleverd. Toen ik problemen had met de betaling was dat geen punt. Er was het vertrouwen dat het wel goed kwam.

x

Pluspunten

Goede communicatie via E-mail. Duidelijke aflever afpraken. Chaufeur is netjes en bestelling wordt op gewenste plek neergezet.

Chaufeur zou 1 uur voor het leveren telefonisch contact opnemen. Dit is echter niet gebeurd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De bezorging is goed te volgen

Onze bestelling werd pas na een week bezorgd. Waardoor er bij ons problemen ontstonden, aangezien bepaald voer bij ons echt op was. Ik werd hierover niet tijdig op de hoogte gesteld. Er staat op de site dat de levertijd 48 uur is' Duurt dat door omstandigheden langer, Communiceer dat dan direct met de klant.

Pluspunten

Snelle levering Keurig verpakt

Pluspunten

snel geleverd

Pluspunten

supersnel, en geweldige prijs voor verzenden, heel blij mee en geweldig product:)

de verpakkingen waren opengegaan tijdenstransport oid , dat was iets minder fijn

Pluspunten

- De zeer snelle bezorging - Zorgvuldige bezorging - Produkt / kwaliteit goed

Pluspunten

Meedenken met klant als bestelde produkt niet leverbaar blijkt en passend alternatief aanbieden.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ