Goede kwaliteit schors en en goed contact met "Bustotaal".

Mijn ervaring met Bustotaal was uitstekend. Wegens het slechte weer heb ik de levering twee keer kunnen verschuiven. Mijn tuin ligt er nu prima bij.

Geweldig product

De pallet werd keurig volgens aankondiging geleverd en de aarde is geweldig

Redelijk

Dhr./Mevr. Ik heb afgelopen vrijdag 27/09 reeds melding gemaakt van de losproblemen met de pallet. Die viel nl bijna van de wagen. Hierbij zijn drie zakken met pellets open gescheurd. Het verlies van korrels viel mee. Groet

De communicatie over bestelling en levering was perfect. Ook het bedrijf TransMission heeft het keurig netjes geleverd en op de door ons aangewezen plaats neergezet.

Perfect geholpen

Perfect geholpen door Mark met het bestellen van een pallet boomschors. Boomschors van een prima kwaliteit en levering en prijs netjes zoals afgesproken.

Wederom Top!

Super afhandeling, ochtends geven ze lever indicatie mbt de tijd, chauffeurs altijd super behulpzaam en vriendelijk! 3e jaar op rij en volgend jaar weer, geen twijfel!

Levering is top

Levering is top alleen 2.5m3 klopt niet Wij hebben 2 bloembakken van 3000x1000x400 dus 2.4m3 maar helaas kwamen we 15 zakken van 40ltr te kort om de bakken te vullen dus misschien toch de berekening aan passen bij julie

Volgens afspraak

Besteld, betaald, voorkeursleveringsmoment gekozen. Op het juiste moment de goede bestelling geleverd, meedenkende chauff, gewoon helemaal goed!

snel en makkelijk

makkelijk keuze maken, niet duur en snel bezorgd

Alles prima verlopen

Makkelijke bestelling. Snelle en goed bezorging. Prima Potgrond.

heelgoed

ik heb het opgezocht op het internet

Heel goed. Voor herhaling vatbaar!

Goede communicatie. Fijn dat je een datum voor levering kon kiezen. Mijn complimenten voor de chauffeur. Heel vriendelijk, dacht mee waar de pallet te plaatsen. Fijn zo'n goede service!

Goede prijs/kwaliteit en snelle levering

Goede prijs/kwaliteit en snelle levering

Mooie grond en optijd geleverd

De grond ziet er mooi uit en de levering was mooi op tijd! Ook werd het op de plek gezet waar wij deze graag wilde. Dat was erg prettig.

Netjes op tijd geleverd

De tuinaarde was netjes op de gewenste dag op tijd geleverd.

Bestellen was eenvoudig en het leveren vond heel snel plaats.

Bestellen was eenvoudig en het leveren vond heel snel plaats.

Geen opmerking Alles ging volgens planniny

Levering volgens afspraak

Was niemand thuis, chauffeur belde me op om te vragen waar het best de pallet neer te zetten. Kunnen andere koeriers een puntje aan zuigen!

Zondagavond besteld di o om 11 uur binnen

Prima pellets

Snelle levering en vriendelijke chauffeur.Goede keus geweest om bij Bustotaal te kopen

Goed hout

Snelle levering netjes onder carport hout brand goed stukjes een beetje klein goede prijs kwaliteit verhouding

heel erg snel

Ik had 6 pallets met 63 zakken van 40 liter potgrond besteld. Op de website stond: vandaag besteld, morgen in huis! Ik moet toegeven dat ik sceptisch was omdat het nogal een hoeveelheid was, maar het werd daadwerkelijk de volgende dag afgeleverd! Ik ben erg tevreden over de snelheid waarmee geleverd is en de potgrond is prima spul.

Snelle en goede leverancier

Duidelijke website waarbij keuze snel gemaakt kon worden. Snelle levering en op tijd levering.

Prima product! Snel en zorgvuldig geleverd!

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ