Prima en helemaal conform afspraak geleverd!

Bestellen en afleveren zijn prima verlopen. Goede kwaliteit en perfecte communicatie!

wat ze beloven komen ze volledig na, prima bedrijf

boomschors besteld, keurig op tijd geleverd en vriendelijk geleverd, ook hele duidelijke communicatie vooraf.

Hele goede ervaring!

Wij hebben een heel leuk bedrijfsuitje gehad. Mede door het vervoer. De bus was ruim optijd. Zowel op de heen als terugweg.

Aardig snel geleverd

Door transportbedrijf Transmission keurig afgeleverd op parkeerplek terwijl ik niet thuis was.

Pellets branden goed en weinig as.

Makkelijk te bestellen,snelle levering en heel goede pellets.

Uitstekende services

Duidelijke website. Makkelijk bestel proces en de aflevering was perfect en precies op tijd.

Helemaal geweldig!

Vlot!

Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk en behulpzaam

z

z

Behulpzaam, opslag, ruime laadvoorziening

Mooi spul geleverd

Hele mooi boomschors geleverd hier.

Weer tevreden

Netjes volgens afspraak zo dicht mogelijk bij de opslag geleverd. We zitten er de hele winter weer warmpjes bij.

Goede pellets maar slechte levering

Van de 30 zakken waren er 10 stuk . Pallet was kapot en spijkers staken door de zakken . De pellets lagen over de hele vloer . De pellets zijn we van goede kwaliteit .

Supper

Prima spul netjes geleverd

Zeer snelle en correcte levering

Goede service en prima bezorging.

Afhandeling prima, product matig

Het bestellen en de bezorging verliepen volgens afspraak. Maar de kwaliteit van het product is teleurstellend,

Prima !

Snelle en professionele levering.

doen wat ze toezeggen

Doen niet wat op de website staat

Volgens de website staat dat als je voor 16.00 uur besteld, wordt de volgende dag bezorgd. Helaas. Telefonisch werd aangegeven dat de verpakking verdeeld zou zijn over 2 bigbags, dit bleek toch 1 te zijn. Het product werd op de plaats neergezet waar we wilden, prima.

Levering snel en goed

Snel geleverd en netjes af geleverd bij de achter deur

Mooi schors en snelle levering

Mooi schors en keurig afgeleverd door de exporteur tijdens het verwerken blijf het mooi schors tot de bodem van de big bag

Dikke prima

Eerst telefonisch contact gehad, daarna alles afgehandeld zoals beloofd.

mijn levering op 2 dagen ontvangen

21 Het Aanleg