Goede prijs/kwaliteit en snelle levering

Goede prijs/kwaliteit en snelle levering

Mooie grond en optijd geleverd

De grond ziet er mooi uit en de levering was mooi op tijd! Ook werd het op de plek gezet waar wij deze graag wilde. Dat was erg prettig.

Netjes op tijd geleverd

De tuinaarde was netjes op de gewenste dag op tijd geleverd.

Bestellen was eenvoudig en het leveren vond heel snel plaats.

Bestellen was eenvoudig en het leveren vond heel snel plaats.

Geen opmerking Alles ging volgens planniny

Levering volgens afspraak

Was niemand thuis, chauffeur belde me op om te vragen waar het best de pallet neer te zetten. Kunnen andere koeriers een puntje aan zuigen!

Zondagavond besteld di o om 11 uur binnen

Prima pellets

Snelle levering en vriendelijke chauffeur.Goede keus geweest om bij Bustotaal te kopen

Goed hout

Snelle levering netjes onder carport hout brand goed stukjes een beetje klein goede prijs kwaliteit verhouding

heel erg snel

Ik had 6 pallets met 63 zakken van 40 liter potgrond besteld. Op de website stond: vandaag besteld, morgen in huis! Ik moet toegeven dat ik sceptisch was omdat het nogal een hoeveelheid was, maar het werd daadwerkelijk de volgende dag afgeleverd! Ik ben erg tevreden over de snelheid waarmee geleverd is en de potgrond is prima spul.

Snelle en goede leverancier

Duidelijke website waarbij keuze snel gemaakt kon worden. Snelle levering en op tijd levering.

Prima product! Snel en zorgvuldig geleverd!

snel geleverd

Mijn eerste bestelling. Vele aanbieders gevonden. Bij iedere aanbieder ook naar een recentie gezocht. Vond ook een paar leveranciers waarbij iedereen melde 1 of meerdere pellets met kachel pellets besteld maar nooit iets ontvangen en onbereikbaar. Bustotaal kwam ik tegen en goede recensies en ik moet echt zeggen bestelling geplaatst, je geeft aan welke dag voor de levering en dat werkte! Transmission stond voor de deur op het juiste moment. Volgende keer zeker weer.

Alles klopt.

Zal hier zeker terugkomen in de toekomst!

Prima contact zeer snelle levering en je kan zelf datum afspreken. Op de dag van levering wordt al vroeg aangeven ongeveer het tijdstip van levering tevens telefonisch contact met de chauffeur .

Heel behulpzaam

Een telefoontje en we hebben de big bags thuis geleverd gekregen.

Keurig geleverd

Een pallet meckelenburg pellets besteld. Keurig geleverd tot aan de deur. Goed waterdicht verpakt. Top service

mooie grove houtsnippers!

De bestelling van de 2,88m3 houtsnippers in zakken, kwam snel. De zakken zijn makkelijk te verplaatsen/dragen, ook niet nodig alles in 1x te verwerken. De snippers zelf zijn mooi. Grof en schoon. Totaal geen “vervuiling”. Heel blij met mijn keuze, zeer de moeite waard!

Goede prijs, goede bezorging

De prijzen zijn scherp. Het product zoals verwacht. En de bezorging gaat ook super!

Bijna helemaal tevreden.

Jammer dat er bij twee zakken schade was zodat er pellets uitgestrooid waren. Maar over het algemeen ben ik wel tevreden. Dus (heftruck)chauffeur de volgende keer iets voorzichtiger zijn graag.

geweldig en makkelijk te regelen de dag van bezorgen

prima afspraak te maken voor bezorging

SUPER en makkelijk geregeld!!!

Keurig op tijd en prima service?!? Was precies zoals besteld!!! Zou t zo weer doen.

Snel besteld en geleverd. Mooi compact op een pallet. Mooi spul om te verwerken ( boomschors) enige klein puntje.. de zakken scheuren makkelijk dus opletten met optillen. Verder uitstekend.

heel goed

Afspraak heel goed na gekomen.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ

A proposito di Bustotaal

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire