Snelle levering, zeer mooi product

Snelle levering, zeer aardige bezorger en het resultaat is schitterend!

Stipt op tijd geleverd top producten

Goede tuin aarde en volgens afspraak geleverd

Goede kwaliteit

Snel geleverd, en netjes op de afgesproken dag. Mooi Frans boomschors, ruikt heerlijk!

Snelle levering, betaalbaar, erg mooi boomschors!

Zeer tevreden met de 2m3 aan boomschors die is geleverd. In 45 minuten had ik het verspreid over de tuin en het ziet er top uit. Bedankt!

Kort en krachtig… goed

Na probleem met online bestellen even gebeld. Netjes geholpen en door medewerker de bestelling aangenomen van twee pellets. Thuis netjes afgeleverd. Ik bestel weer bij BUS.

Keurig afgeleverd en op gevraagde plek gezet.

Wederom prima product voor nette prijs.

Deze bodembedekker is fijn te verwerken. Vlot geleverd. Prima kwaliteit.

Correct en snel geleverd.

Correct en snel geleverd.

Bezorging niet op tijd, geen reactie na verzoek tot contact

Tuinaarde besteld bij Bustotaal, helaas was de bezorging dra-ma-tisch. Bustotaal legde de schuld bij de bezorger waaraan hun het hadden afgegeven (Transmission) €200+ aan graszoden verpest omdat Bustotaal het aarde veel te laat heeft geleverd. Op 3 mei zou het geleverd worden, kreeg ook netjes een bericht dat het 3 mei geleverd zou worden. Dat was via de website zo aangevraagd en op basis hier van mijn graszoden besteld. Helaas op 3 mei werd alleen de graszoden geleverd. De medewerker transport van Bustotaal beloofde mij dat ik 4 mei de eerste zou zijn op de route. En ja hoor, 4 mei.. wachten, wachten, wachten… ik maar weer bellen. Oh ja ik heb even gebeld en het wordt morgen (mei geleverd) als eerste op de route. De statusupdate bij de bezorger hing nog altijd op ‘fout’ en gaf geen statusupdate. Toen werd het op 5 mei laat in de middag pas bezorgd en waren de zoden helemaal verpest door alle zware regenval. Ik eis een tegemoetkoming van de graszoden of de betaling van de aarde te laten vervallen. Al het contact richting Bustotaal moest vanuit mij komen, zelf was er geen initiatief. Bestelling #160036237

Alles zoals verwacht

Onze eerste ervaring met boomschors was deze. Heeft ons niet teleurgesteld en wij zullen eind van de zomer nog een keer bestellen

Snel geleverd, door een nette en vriendelijke chauffeur

Enorm snelle levering na de bestelling.

Bestelling tot in de tuin afgeleverd en snel.

Snelle levering, prima product.

good and fast

good quality compost and price, really fast delivery

Snel vriendelijk en betaalbaar

De bigbag stond precies waar ik hem wilde hebben

Goede prijs en zeer snelle levering

Een goede prijs/ kwaliteit verhouding voor de franse boomschors en zeer snel geleverd.

Prima Franse boomschors

Helaas werd de schors een dag later bezorgd dan verwacht, maar met het product zijn we zeer tevreden. Een m3 Franse boomschors voor tuinpaadjes besteld. Ziet er prima uit, mooi product voor een concurrerende prijs.

Vrij veel glasscherven in grond

Transport was prima. Verpakking ook. Grond is wat ik kan zien ook goed maar vervelend dat er vrij veel glas in zit. Grond is om stuk gazon aan te leggen. Ik moet er niet aan denken als mijn zoontjes van 4 en 2 met hun blote voetjes in een glasscherf trappen.

Deco houtsnippers

Levering op gewenste dag. Top kwaliteit

Heel tevreden.

Zeer snelle levering op de aangewezen plaats. Goedkoper dan de concurrentie en een prima kwaliteit Franse boomschors in grote 2 kuub big bag neergezet! Uitstekend. Meteen nog een besteld vanwege de goede kwaliteit en betrouwbaarheid. Aanrader!!

Zeer positieve ervaring

Snelle en vlotte levering

Snelle service, uitstekende levering

Goedkoop maar waardeloos gesealde zakken.

Levering volgens afspraak. De prijs was ook prima. Maar de verpakking was zo slecht geseald dat de helft van de zakken pellets verloor nog vóór je ze oppakte. Een rol ductape gebruikt (en twee maal zoveel tijd als normaal). Aan het verzoek om een beoordeling staat aan het eind: neem vooral contact op als er iets niet in orde is. De dag van levering dit probleem gemeld per email. Niets gehoord. Nog niet eens Sorry!

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ

A proposito di Bustotaal

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire