Geleverde goederen precies wat we bestelden. Top.

Top.

Perfect!

Voldoet volledig aan de verwachtingen en mooie kwaliteit schors!

Houtsnippers

Levering op gewenste datum, behulpzame chauffeur en fijn produkt

Goed en professioneel bedrijf.

Tot 3 keer toe 50 zakken potgrond besteld. Alles keurig en optijd geleverd gekregen. Bij opmerkingen had ik gevraagd, om mij te contacten zodra de chauffeur voor de deur stond. En ook dit hebben zij keurig gedaan.

Snel en accuraat geleverd

Prima, kwaliteit kon iets beter

Netjes geleverd

Op de dag van de planning keurig binnen het tijdslot geleverd.

Super geregeld en prima bezorging.

uitstekend

voor de 2e keer franse boomschors premium gekocht. Heel goede kwaliteit en snel geleverd.

Na leveringsproblemen alles keurig opgelost

Onze levering kwam maar niet, maar het leveringsprobleem lag bij de vervoerder (werd me verteld). Ondanks dat zijn ze me wel tegemoetgekomen. En daarom een goede beoordeling, want als alles goed gaat is het logisch, maar als er iets misgaat gaat het erom hoe ga je als bedrijf ermee om richting je klant en geef je dan thuis. En dat hebben ze laten zien!

Super snel, dat je eigen datum direct kan kiezen.

Goede contact via email, netjes de bestelling afgeleverd. Toppie.

prima en snelle levering

Witte pellets voor een goede prijs met een snelle en goede levering

Snelle goeie levering voor een schappelijke prijs

Goed geregeld

Waar voor je geld

Teleurstellend

In tegenstelling tot de levering van een paar jaar terug, dit jaar half vergane houtsnippers

op tijd en duidelijk

Snelle len goede informatie tijdens levering

1 zak was stuk gegaan door de pompwagen verder was de pallet keurig verpakt. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Super geregeld.

Goede qualiteit en prima bezorging.

Wel oké, helaas geen kilo's per zak vermeldt

gelieve kilo's per zak vermelden en de levering is niet conform de website

Snelle bezorging

Snelle levering scherpe prijs

Heel blij mee mijn tuintje ziet er weer mooi uit

Makkelijk en snel

En prima spul. Volgende keer weer hier bestellen!

Super snelle levering. En werd netjes op de plaats gereden.

Leveren zoals beloofd en je krijgt wat je besteld!

Snel geleverd product. Probleem werd snel en prettig opgelost.

Keurig op tijd geleverd. Helaas waren de schorsbrokken groter dan ik had verwacht. Bustotaal heeft dit supersnel en prettig opgelost. Dat geeft vertrouwen in dit bedrijf.

Goede service en snelle levering

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ

A proposito di Bustotaal

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire