Snelle levering en probleem snel opgelost

990 kg witte pellets in stevige zakken binnen 2 dagen geleverd. Helaas waren er een aantal zakken beschadigd tijdens het transport en dit is heel netjes opgelost door bustotaal.nl.

Adequate service en goede kwaliteit snippers

Adequate service en goede kwaliteit snippers

Netjes neergezet

Ik had verwacht dat dit allemaal grote stukken schors zouden zijn, maar zaten ook flink wat kleine bij, met takjes en bladeren. Verder genoeg voor wat ik nodig had

Probleemloze bestelling en snelle levering

De bestelling verliep goed en de levering was snel. Minpuntje ligt bij de vervoerder die met zo'n kleine palletheffer niet zachtere ondergrond (de berm) kan komen omdat die dan vast komt te zitten. Zijn daar echt geen betere methoden voor? Even twee planken neerleggen? De chauffeur was niet echt behulpzaam en dumpte de de pallet met BigBag lavasplit half op de weg.

Betrouwbaar en hele snelle levering

Betrouwbaar en hele snelle levering.

Goede snelle service

Savonds een pellet pellets besteld, volgende middag konden we ze al in de schuur stapelen. Behalve de prijs (waar jullie ook niks aan kunnen doen, dubbele van een half jaar geleden)echt super tevreden.

Soepel geregeld

Binnen enkele dagen bestelling in huis. Echter transporteur gaf geen bericht vooraf van levering

Goeie kwaliteit pellets

Goeie pellets branden zeer schoon en fel Heb de kachel moeten afstellen op minder verbruik

Snelle levering, aardige bezorger die met steekkar de zakken van 2 kuub over de oprit achter het huis kon krijgen. Geweldig.

Snelle levering en goeie kwaliteit

Onze bestelling was snel geleverd en op gewenste locatie in de tuin neer gezet, top! Ook ziet het product er goed uit, goeie kwaliteit.

Perfecte pellets

De pellets branden perfect geen geur. De levering is snel

Prima en snelle levering

Betrouwbaar bedrijf met snelle levering.

Zeer snelle bezorging van bestelde producten

Zeer snelle bezorging van bestelde producten. Eerst dacht ik, bustotaal? Is dat wel betrouwbaar? Maar ism de Paypal mogelijkheid en de betrouwbare snelle levering kan ik ze aanraden

Goede klantenservice!

Helaas ging onze levering niet helemaal goed. Gelukkig is hier heel adequaat op gereageerd en ruimhartig opgelost! Topservice (die je lang niet overal ziet!)

top en snel geregeld

snel geregeld

Bezorging niet goed gegaan

Via de mail en telefonisch aangegeven dat ik de pellets op een bepaalde tijd/dagdeel bezorgde wilde hebben maar hier is niet op geanticipeerd en in de middag stonden de pellets op de stoep. Hierna nog mailcontact over gehad maar helaas niets mee gedaan.

Levering op tijd

De pellets zijn wel heel erg duur geworden 3 zoveel als vorig jaar Ik hoop dat het geen strenge winter word

Pellets zijn goed maar…

Er waren een aantal zakken kapot maar men had niet de juiste kwaliteit van de zakken gebruikt, dit zou nu opgelost zijn.

Mooi product ontvangen. Goede service

Snel en correct geleverd

Mooie houtsnippers zonder vervuiling van o.a. schors.

Voldoet aan verwachting

Chauffeur heel vriendelijk en behulpzaam. Ik kan er weer een winter tegen. Ervaring met de houtpellets zelf heb ik (met 30 graden buiten) uiteraard nog niet.

Zeer prettig geholpen, perfecte service!

Ik ben keurig aan de telefoon geholpen op mijn vraag en de service is perfect! Heel blij mee.

Top bedrijf .

Mooie Franse boomschors opgeleverd. Prijs verhouding ook goed . Goed geholpen .

Prima snelle levering, ook de nazorg omdat er enkele producten ontbraken

Snelle levering van de bestelde Franse boomschors met worteldoek. Bij levering bleek niet alle bestelde worteldoek aanwezig te zijn. Via de chatbox contact opgenomen en de ontbrekende spullen werden direct nageleverd zonder poespas. Toppie

Voldoet aan de verwachting

Voldoet aan de verwachting. Netjes en op tijd geleverd.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ

A proposito di Bustotaal

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire