perfect

Goedkoop goede kwaliteit en snelle en goede levering

Tegenvaller

De geleverde boomschors bevat veel puin i.p.v. stukjes boomschors. Erg jammer.

super snel en goede kwaliteit

Geen marketing verhaaltjes. Gewoon goed spul en snel geleverd. Top product

snel en goed

snelle levering, goed product en heel fijn dat het inclusief bezorgkosten is!

Uitstekende service!

Mijn bestelling werd wederom weer vlot geleverd, netjes gebeld door de chauffeur over de levering, enorm tevreden!!

Super snel en goed afgeleverd

Volgende ronde wordt weer bij bus totaal besteld

Goed geregeld

Online 2 kuub Franse boomschors besteld. 2 dagen later perfect afgeleverd. De schors is heel mooi.

Vlotte levering, uitstekend product

Prijs aan de hoge kant.

Grind dat ik nodig had, zeer vlot en op tijd geleverd.

Ik heb tot nu toe nooit met de koop van grind te maken gehad. Bustotaal maakte me het gemakkelijk om een goede keuze maken.

Prima serviceafhandeling na melding van klacht.

Toppy geen hele zin voor nodig

Snelle levering en afhandeling echt super

Goed product, aantrekkelijk geprijsd en snelle bezorging

Makkelijk te bestellen via website. Product is helder omschreven en leuk geprijsd. Snelle bezorging en werd op de gewenste plek neergezet.

Wij hebben houtsnippers besteld bij Bustotaal. Bestellen is makkelijk, informatievoorziening heel goed en er wordt snel geleverd. Zeer tevreden!

Zo snel en mooi man. Mijn tuin is weer super schoon

Snelle levering en goed product

Houtsnippers zijn snel geleverd en waren van goede kwaliteit. De stukken waren niet te groot of te klein, precies goed. Onze tuin is er enorm van opgeknapt

Netjes op tijd geleverd

Ik heb bemeste grond besteld. 1m2 in een Big Bang. …. Prima op tijd geleverd. Mooi zand dank jullie wel

Zoals je het zou willen,

Transparant, makkelijk contact te leggen en bezorging (op moestuincomplex) makkelijk af te spreken. Alles klopte. Fijn!!

Vlot, compleet en top kwaliteit

Uitstekende website, prima prijzen, snelle levering en bovenal een product dat kwalitatief exact is zoals beschreven! Misschien zelfs nog wat beter. In dit geval ging het om een kuub premium kwaliteit boomschors. Het ligt er prachtig bij ennis duidelijk van betere kwaliteit dan de reg. Cheers

Afspraak is, en blijkt ook in de praktijk, afspraak.

Info per telefoon, daarna nog even surfen en bestelling geplaatst. Deze is door Bustotaal bevestigd. Een dag later werd 1000 kg in zakken van 15 kg gebracht. Geweldig.

Gisteren besteld, vandaag door transmission bezorgd. Top.

2 kuub heerlijk geurende dennenschors.

Boomschors, super kwaliteit. Snel geleverd volgens gewenste dag. Blij mee.

Staan achter hun producten

Snelle levering en na het maken van een foutje (is menselijk) is dit keurig opgelost. Ga de volgende keer hier weer bestellen.

Geweldige goede pellets

Mooie witte pellets, in stevige zakken. De bezorger bracht ze helemaal op hun plek.

De ene dag bedteld, volgende dag in huis en tussentijds goed op de hoogte gesteld van de verwachte aankomsttijd. Prima !

Mooi grind Snelle levering Aanrader

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ

A proposito di Bustotaal

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire