Gewoon top

Al meerder keren bij Bustotaal besteld elke keer weer perfect in orde. Goede service en snelle levering.

Goede kwaliteit

Het boomschors werd snel geleverd en het product zag er goed uit!

Kwaliteit

De kuub boomschors was van zeer goede kwaliteit en ook het personeel en transporteur waren erg klantvriendelijk! Wij doen graag weer een bestelling hier in de toekomst!

Snelle bezorging, goede website

Website is overzichtelijk en de levering was ontzettend snel

Perfect!

Hkhggfff

Super tevreden!

Bedrijf beloofd wat op de site staat! Super snel binnen en hele mooie boomschors. Aanrader.

Snelle levering voor goede prijs

Bigbag grind besteld, chauffeur plaatste hem op de gewenste plek, goede service, goede prijs!

Alles snel afgehandeld

Onze ervaring is prima en de wijnvaten zien er mooi uit. Wij zijn erg tevreden.

Bestellen gaat vlot, goed contact met bedrijf. Top chauffeur, goede service.

zeer tevreden

duidelijke website, alles van bestellen tot ontvangen rekening en levering in orde

Supersnel geleverd!

Bestelling ging gemakkelijk en de levering was snel. Heel mooie boomschors. Zal snel weer bestellen.

Goede keus

Via google bedrijf gevonden met giede referenties Dit bleek ook waar Goede prijs kwaliteit en een prima gied bereikbare klantenservice

Zeer klantvriendelijk!

Super snelle levering (1 dag later in Zeeland) en goede kwalitiet. Vriendelijk aan de telefoon. M.a.w.: zeer tevreden. Dank.

Mooi product ( boomschors) en zeer adequaat geleverd!

Mooi product en zeer adequaat geleverd.

Wauw!

2 cuub premium franse boomschoors gekocht. Snel aflevering, goed in de tuin gezet, goede gevulde zak en echt goed kwaliteit. Aanraader!

Gewoon zeer goed zowel bestellen-betalen en ontvangen compliment

Zie boven

Uitstekend.

Ik ben zeer tevreden over de manier waarop de pelletkorrels bij mij in de garage worden gezet. Hiervoor is extra hulp van Wouter nodig.

Uitstekende service en prima in beeld wanneer de bestelling afgeleverd wordt. Goed geregeld.

Heel snel en niet duur en keurig weg gezet waar ik gezegd had ook al was ik niet thuis. Een aanrader

Top bedrijf en service

Bestelling en levering ging super. Nadat de pallet geleverd werd kwam ik achter dat acht zak pellet korrels stuk waren. Klant service gebeld moest ik wat foto's sturen van de zakken die stuk waren. Zo gezegd zo gedaan en binnen twee dagen kreeg ik het bedraag van de acht zakken terug gestort op me rekening. Ze zijn vriendelijk en klantgericht.

helemaal perfect

ik had ze gebeld voor advies en prima geholpen. snelle levering. netjes voor de tuin zoals ik het gevraagd had en heel mooi grind

Geweldig!!

Snelle levering met bekwaam personeel op de truck en ontzettend klantvriendelijk. Pluim!!

Zeer goed bedrijf

Goed contact, snelle levering en het grind is van uitstekende kwaliteit

Kwaliteit, prijs en levering, subliem

Naast ons huis een gemeentestrook welke okselhoog met onkruid staat en slecht wordt onderhouden. Naast deze strook een strook met een heg en daarnaast gras. Doordat onkruid belemmerd om onze ramen te kunnen bewassen, kwam het idee op als, u begrijpt het wel, en wilde ik het liefst dat het gisteren was opgelost. Met de bosmaaier onkruid weggehaald, groene bak volgepropt en worteldoek neergelegd. Houtsnippers besteld in de avond en twee dagen later geleverd. Op de plek zoals aangegeven. Diezelfde avond de 2 kuub verwerkt. Dit gemeente paadje heeft er nog nooit zo mooi bijgelegen. Kwaliteit subliem, prijs prima, top geleverd. Om de 2 kuub te kunnen verwerken heb ik de zak opengeknipt iets onder de bovenste rand en snippers in een krat (bij gebrek aan kruiwagen) laten vallen om vervolgens om te kiepen op de plek. Met handschoenen en een hark, prima te doen. Benieuwd in de loop van de tijd of het zolang blijft liggen als geschat.

zeer goed

prettig geholpen aan de telefoon en de bezorging was perfect.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ

A proposito di Bustotaal

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire