zéér tevreden.

Hoewel het krap was heeft de bezorger toch zijn best gedaan om de pellets in de schuur te plaatsen. Dit zijn mijn éérste pellets, dus ik kan ze niet vergelijken maar ze branden prima.

een prima bedrijf kan het wel aanraden

het contact en afwerking van de bestelling is keurig geregeld. Wel mis ik de rekening wel een betalings verzoek maar er is nog steeds geen rekening

snelle levering, netjes afgeleverd, goede prijzen.

Goed bedrijf, correcte informatie op de website als iets niet voorradig is en overzichtelijk.

Goede service en goede kwaliteit-prijsverhouding.

Prima service en voldoet aan de verwachting qua kwaliteit en prijs.

Prima snelle levering, helemaal naar verwachting.

Prima schors, prijs OK.

Snelle levering en product zoals verwacht

Aan alle verwachtingen voldaan

Supersnelle en goede service

Na de bestelling kreeg ik heel netjes meteen een bevestiging en had ik de volgende dag de bestelling in huis.

Niet duur, snel en zoals afgesproken

Niet duur, snel en zoals afgesproken. Correcte afhandeling en materialen werden netjes geplaatst door de chauffeur waar gevraagd

Snel geleverd, goede kwaliteit.

Zeer correct geleverd en snel

JUISTE KWALITEIT EN Snel . netjes op de juiste plek gezet

Al een tijd tevreden , en bij een foutje bij Bustotaal is het ook opgelost!

redelijke ervaring

levering op tijd volgens afspraak ,maar geen enkele bevestiging en geen factuur ontvangen,kan dus iets beter denk ik

Goede Service Jammer dat er vijf zakken pellets kapot zijn gegaan ,maar na contact met Bustotaal worden deze zakken nog vergoed

TOP GEREGELD EN KWALITEIT

Ik heb als kleine aannemer al eerder met Bustotaal zaken gedaan. Maar ook nu weer zoals het zou moeten zijn: snel, goede kwaliteit, goede prijs, transporteur werkt mee (wil niet afgooien en z.s.m. weer weg rijden, zoals bij vele anderen). Goed contact. kortom UITSTEKEND. mvg Martin.

Goede prijs en razendsnelle levering

Wel jammer dat de onderste zakken op de pallet allemaal lek zijn waardoor opslag binnen veel geur oplevert en opslag buiten niet kan in verband met intrekken vocht.

De pellets werden keurig in de garage op de daarvoor bestemde plek neergezet. Over de houtpellets zelf kan ik nog niks zeggen, aangezien ik deze nog niet heb gebruikt.

Goed op de hoogte gehouden van levering. Snel bezorgd

Prima en helemaal conform afspraak geleverd!

Bestellen en afleveren zijn prima verlopen. Goede kwaliteit en perfecte communicatie!

wat ze beloven komen ze volledig na, prima bedrijf

boomschors besteld, keurig op tijd geleverd en vriendelijk geleverd, ook hele duidelijke communicatie vooraf.

Hele goede ervaring!

Wij hebben een heel leuk bedrijfsuitje gehad. Mede door het vervoer. De bus was ruim optijd. Zowel op de heen als terugweg.

Aardig snel geleverd

Door transportbedrijf Transmission keurig afgeleverd op parkeerplek terwijl ik niet thuis was.

Pellets branden goed en weinig as.

Makkelijk te bestellen,snelle levering en heel goede pellets.

Uitstekende services

Duidelijke website. Makkelijk bestel proces en de aflevering was perfect en precies op tijd.

Helemaal geweldig!

Vlot!

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire