Snelle levering en goede service

Pellets prima

Met de pellets is niks mis mee. Wel met de zakken, 6 beschadigd. Waarvan 4 die op de bodem lagen, Dit komt omdat diverse spijkers uit het hout staken. Waarom niet eerst een stuk hardboard op de pallet. Bellen van tevoren deden ze ook niet, maarja dat vind ik nog het minste.

vlotte levering.

Volgende dag na bestelling geleverd dat maak je niet vaak mee.

product conform verwachting

goed product voor een prima prijs

prettig met ze samenwerken

mail wordt snel beantwoord zeer tevreden

Super boomschors voor een scherpe prijs

Erg mooi boomschors netjes aan huis geleverd voor n goede prijs.

Dik tevreden

Mooi product en snelle levering, zoals altijd weer dik tevreden.

Bezorging en contact met de bezorger was perfect

Een dagje later dan voorzie verder mooi verpakt sniippers zijn mooi

Snelle levering / goede prijs-kwaliteitverhouding

Premium houtschors besteld en een dag later geleverd in een big bag van 2 m3 op een pallet, hoewel we wel helemaal in Noord-Brabant wonen. De transporteur liet ons netjes weten in welk tijdslot het geleverd zou worden. De chauffeur heeft de pallet naar de tuin gebracht. Goede service dus! Ook de houtschors ziet er mooi uit. We hebben de Franse houtschors gekozen en deze heeft een erg mooie kleur.

Dik in orde

Snel, goede prijs.

Tevreden met de kwaliteit en netjes aan de telefoon geholpen

Boomschors besteld en laten bezorgen. Kon allemaal en snel geregeld worden. Tevreden met de boomschors en de plaatsing van de levering. Er zijn nog wel twee verbeter puntjes m.b.t. de levering, levering is niet volgens het gemailde tijdsvenster geleverd en we zijn niet volgens afspraak gebeld, gelukkig waren we aanwezig op het moment van bezorging. De bezorger was aardig en heeft de bestelling neergezet waar we het wilde.

goed product. tuin is er mooier op geworden.

goed product. tuin is er mooier op geworden.

Naar tevredenheid

Binnen 24 uur geleverd. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Afspraken worden goed nagekomen

Afspraken worden goed nagekomen

Snel en juiste product/prijs verhouding

Na aankoop van border randen van cortenstaal welke niet op voorraad waren keurig een mail gekregen dat de levering langer ging duren, wel heeft bustotaal de order rechtstreeks bij de leverancier geplaatst waardoor de levering binnen 1 week geleverd is! Top gedaan

Helpen mee met inladen

Matig

De chauffeur had mijn telefoonnummer niet om te melden dat hij er aan kwam. De pallet onder de big bag ging stuk en hij moest er een andere onder zetten waardoor het geheel scheef zakte. De palletwagen stond in mijn straat met een lege accu. Via de buren konden we de palletwagen enigszins opladen. De big big moest worden geleverd aan de achterzijde van het huis, dat had ik in de aantekeningen / opmerkingen gemeld. De chauffeur wist daar niets van. De chauffeur wilde niet met de palletwagen naar de achterkant rijden. Tot slot, er was teveel zand geleverd. Een kuub i.p.v. een halve. Het goede nieuws is dat het bedrijf de zak met het resterende zand keurig kwam ophalen.

goederen zijn prima

goede servis

Netjes en snel geleverd.

Volgens afspraak, prima kwaliteit

voor de vierde keer besteld, goede kwaliteit boomschors in big-bag. Complimenten voor de chauffeurs van Trans Mission, wonend aan een zandpad, hebben zij steeds weer de big-bags op de door ons gevraagde plaats geleverd, alles volgens afspraak.

Ze doen wat ze zeggen!

Gebruiksvriendelijke website waar je gemakkelijk kunt vinden wat je zoekt en net zo gemakkelijk de producten kunt bestellen. Vervolgens werd ik goed op de hoogte gehouden vwb de status. Product werd de volgende dag in de ochtend geleverd door een vriendelijke chauffeur en zette de pallet daar neer waar ik hem wilde hebben. Super!! 'Ze doen wat ze zeggen' eigenlijk heel normaal maar helaas maak ik het wel eens anders mee.

snel geleverd

Binnen twee dagen geleverd en door chauffeur op de gewenste plek afgeverd

Snelle nette levering aardige bezorger

Gewoon goed mooi product netjes verpakt snelle levering aardige bezorger gewoon goed dus

Prijs kwaliteit is ok. Levering is NIET zoals beloofd, vandaag bestellen morgen in huis is zeker niet het geval. 5 dagen na bestelling geleverd. Transportbedrijf is niet uitgerust om big bags te leveren. Chauffeur heeft wel zijn uiterste best gedaan maar had alleen een handmatige transpallet bij. Gevolg 2 gigantische zakken vielen om bij levering buiten de omheining aan de straat. Niet ok

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire