Erg slecht

Prijs kwaliteit verhouding is goed. Maar de levering is erg slecht. We hadden grind bestelt, het duurde 3 weken voor dat we het binnen hadden. En krijgen tussendoor telkens mails dat er vertraging was. Na een aantal mails kreeg ik zelfs de mail dat er geen levering meer zou plaatsvinden. Uiteindelijk naar meerdere malen contact te hebben gehad werd ons beloofd dat de levering de volgende dag was. Gelukkig was dat zo, maar mistten we nog iets. Ik heb gelijk gemaild en kreeg de reactie dat het de volgende dag of de dag erna binnen zou zijn. Helaas zijn we 4 dagen verder en is het nog steeds niet binnen. Ik kreeg de mogelijkheid om op mijn volgende bestelling korting te krijgen, maar ik denk dat dat niet nodig is. Als iedere bestelling zo moeilijk is om te bezorgen hoeft dat van mij niet. Wel heel fijn contact gehad met Wouter, bleef altijd vriendelijk.

geweldig

Keurig op tijd en netjes afgeleverd.

Prima prijs/kwaliteit, snelle levering

Goede website, prima prijs/kwaliteit en snelle levering.

Mijn vaste adres voor houtsnippers

Goede kwaliteit voor een fatsoenlijke prijs. En als er iets niet helemaal volgens plan gaat met de levering, gaan ze er gelijk achteraan. Een top bedrijf!

Kwaliteit viel tegen dit keer.

Na eerdere goede ervaringen was de kwaliteit dit keer beduidend minder. In de houtsnippers zaten complete paaltjes en plankjes. Deels versnipperd, deels nog intakt. Ook zaten er stenen in de verpakking. Ik begrijp dat dit niet volledig uit te sluiten is, maar dit was voor ons te veel vervuiling.

zeer goed

precies volgens afspraak

Sneller levering en goede kwaliteit

Dit was onze eerste bestelling bij Bustotaal en dat is super bevallen, volgende keer wéér!

Zeer snelle en keurige levering. Een aanrader voor iedereen. Groet Herman

altijd prima geregeld

bestel regelmatig bij Bustotaal, altijd goed en efficiënt afgewerkt.

Goede ervaring

Weinig op aan te merken. Wel is er per abuis een tweede lading schors verstuurd. Communicatie hierover was verder prima, en konden we gelukkig onderscheppen voordat het op de oprit stond.

Goede kwaliteit, snel geleverd.

Prima kwaliteit houtschors en ook de levering (extern) netjes en professioneel verlopen.

erg fijne medewerkers

Alle momenten van het vragen naar de afmetingen of de status van levering tot de bezorger met de spullen zijn allemaal heel vriendelijk en behulpzaam!

snel en correct

Duidelijke productomschrijving op de website. Veel keuze en correcte prijs. Mijn kruiwagen werd zeer snel geleverd (2 dagen).

Snel bezorgd en netjes verpakt

Snelle levering, goede kwaliteit

Product zelf is goed, levering en transport ook prima!

ben prima geholpen,ook toen ik nog een vraag had

gewoon prima service

Uistekend product

Boomschors is van uitstekende kwaliteit en keurig afgeleverd. Bovendien communiceren ze zeer correct.

Zeer snelle levering en goede kwaliteit

Goed product, fantastische service en snelle levering.

Prima spul

Zeker aanraden

Prima product met snelle levering

Het product, ongemalen houtsnippers, voldoet aan de beschrijving op de website. Twee kub voordeelverpakking lijkt veel maar daarmee kan je een mooie laag aanbrengen in de tuin. Het zorgt ervoor dat de grond niet te snel uitdroogt en onkruid krijgt minder kans c.q. kan makkelijk worden verwijderd. Fijn product. De levering was zoals afgesproken na twee dagen. De transporteur was netjes en behulpzaam in het neerzetten van de bigbag op pallet.

Top product en service

Eerste keer besteld en zou het zo weer doen!!

Snelle levering.

Snelle levering van een goed product

prima product

prima product voor een nette prijs

Helemaal top

Snel en keurig afgeleverd. En de schors is helemaal goed

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire