snel geleverd

Mijn eerste bestelling. Vele aanbieders gevonden. Bij iedere aanbieder ook naar een recentie gezocht. Vond ook een paar leveranciers waarbij iedereen melde 1 of meerdere pellets met kachel pellets besteld maar nooit iets ontvangen en onbereikbaar. Bustotaal kwam ik tegen en goede recensies en ik moet echt zeggen bestelling geplaatst, je geeft aan welke dag voor de levering en dat werkte! Transmission stond voor de deur op het juiste moment. Volgende keer zeker weer.

Alles klopt.

Zal hier zeker terugkomen in de toekomst!

Prima contact zeer snelle levering en je kan zelf datum afspreken. Op de dag van levering wordt al vroeg aangeven ongeveer het tijdstip van levering tevens telefonisch contact met de chauffeur .

Heel behulpzaam

Een telefoontje en we hebben de big bags thuis geleverd gekregen.

Keurig geleverd

Een pallet meckelenburg pellets besteld. Keurig geleverd tot aan de deur. Goed waterdicht verpakt. Top service

mooie grove houtsnippers!

De bestelling van de 2,88m3 houtsnippers in zakken, kwam snel. De zakken zijn makkelijk te verplaatsen/dragen, ook niet nodig alles in 1x te verwerken. De snippers zelf zijn mooi. Grof en schoon. Totaal geen “vervuiling”. Heel blij met mijn keuze, zeer de moeite waard!

Goede prijs, goede bezorging

De prijzen zijn scherp. Het product zoals verwacht. En de bezorging gaat ook super!

Bijna helemaal tevreden.

Jammer dat er bij twee zakken schade was zodat er pellets uitgestrooid waren. Maar over het algemeen ben ik wel tevreden. Dus (heftruck)chauffeur de volgende keer iets voorzichtiger zijn graag.

geweldig en makkelijk te regelen de dag van bezorgen

prima afspraak te maken voor bezorging

SUPER en makkelijk geregeld!!!

Keurig op tijd en prima service?!? Was precies zoals besteld!!! Zou t zo weer doen.

Snel besteld en geleverd. Mooi compact op een pallet. Mooi spul om te verwerken ( boomschors) enige klein puntje.. de zakken scheuren makkelijk dus opletten met optillen. Verder uitstekend.

heel goed

Afspraak heel goed na gekomen.

Volgens afspraak keurig geleverd

Bestellen via internet was eenvoudig en ik werd keurig op de hoogte gehouden van het moment van levering van de pellets. Geleverd zonder enige beschadiging van de zakken.

Zeer goed bevallen

Goede kwaliteit houtsnippers.

Prima bestelproces en dito levering

Heel fijn dat je ook de leveringsdatum kan bepalen ivm thuiswerken. Er ontbraken helaas 2 zakken, maar dat feilloos en direct gecorrigeerd!

Jaarlijks ritueel.

Prima Pelfin pellets. Wordt ook bezorgd op een dag dat het uitkomt. Tijdvak vooraf bekend ook.

Top product en snelle levering.

Perfect. Ik bestel zeker weet.

Snelle en goede levering.

Eenvoudig bestellen niet duur en snel geleverd.

Zeer goede shop voor boomschors, houtsnippers etc.

Nu al diverse keren hier houtsnippers en boomschors besteld. Materiaal is iedere keer prima en kosten incl bezorging zijn zeer schappelijk. Bezorging altijd met 2 a 3 dagen en dit kun je ook altijd naar wens op exact gewenste dag laten inplannen en op de dag zelf krijg je 's-ochtend tijdvak indicatie en halfuurtje van te voren nog even belletje van chauffeur. Als je eenmaal klant bent gelukkig maar af en toe een aanbiedingsmail en zeker geen stortvloed aan mails zoals bij veel andere shops.

Snelle gratis levering

Top geregeld, Gratis grote partij potgrond, volgende dag gratis in huis. Helemaal top. Tijdvak van Transmission klopte helaas niet, maar dat ligt aan hen. Tot nu toe tevreden, nog geen plastic e.d tegen gekomen on de zakken, das bij de bouwmarkt wel anders en dan is t nog duurder ook en moet je zelf sjouwen.

Snelle service en levering. En prijs is super. Ik bestel weer bij dit bedrijf. Top.

Goede kwaliteit

Kwaliteit en service perfect

Prima geregeld.

Snelle bezorging, prima potgrond, probleemloze bezorging.

Goede ervaring

Product staat goed omschreven Contact gehad voor informatie over levering. Goed te woord gestaan. Besteld en op de gewenste leverdatum geleverd. Zeer klantvriendelijk

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ