een fantastische service.

Goede contacten, en een fijne service. Al 3jaar een fijn contact.

Inmiddels 2x een bigbag aarde besteld. Tevreden over de levering en afleverinformatie. En een goede prijs, ook erg belangrijk.

Zeer snelle levering en prima prijs-/kwaliteitverhouding

Zeer snelle levering en prima prijs-/kwaliteitverhouding.

Overzichtelijke gang van zaken en stipt op tijd levering

Overzichtelijke gang van zaken en stipt op tijd levering

Gekregen wat is beloofd

2kuub boomschors premium, mooie schors.

Top product

Snel geleverd goed product.

Besteld datum ingevuld, vervolgens alles keurig op tijd geleverd. Top

't dreigde even mis te gaan met het uitladen maar uiteindelijk ging het helemaal goed.

Zeer goed bustotaal

Zeer snel geleverd super l

Prima levering, snel en op tijd.

Product geleverd volgens de omschrijving op de site

Mooie tuinaarde, netjes in een bigbag en dit ook op een pallet zodat je het wel kunt verplaatsen. Pallet netjes volgens de afspraak geleverd en een nette prijs. Chauffeur heeft de pallet zelfs achter op de plaats gereden, super.

Snelle levering en tussen de vooraf opgegeven tijd geleverd!

Snel leverbaar goede kwaliteit transport personen heel aardig

Gewoon geweldig

Snelle levering goede communicatie.

Gevaarlijk product geleverd; bustotaal ontweek verantwoordelijkheid.

2 pallets (120 zakken) ecologisch tuin grond gekocht. Levering was snel geregeld. Helaas heel veel glas deeltjes in het product getroffen. ~200x stuks tot nu toe. Niet gelijk onder Bustotaal’s controle gezien product van een leverancier komt, maar ook niet echt bereid om mee te denken. 45 euro korting op 25 extra zakken werd aangeboden. Fijn, maar geen zekerheid dat de product dit keer schoner en niet in verhouding tot de 425 euro aan best gevaarlijke tuin aarde wat in de tuin ligt. Meer verantwoordelijkheid van Bustotaal voor het defecte product had wel fijn geweest zijn.

Mooie schors en snelle levering

Mooi groot schors, snelle levering en keurig ook waar wij de bigbag wilde hebben staan. We bestellen binnenkort weer voor een ander deel van onze tuin.

levering niet geleverd zoals afgesproken

2 cup voor vrijdag afgesproken , maar niet geleverd pas het weekend erna. was zeer teleur gesteld

prima service en conract

er liep blijkbaar iets mis met de verzending. Toch werd het nodige gedaan om het probleem (verloren zending) op te lossen. Ik greeg dan toch het bestelde. goede service en contact met de verkoper.

Okish

Hebben levering aangemeld maar komen niet opdagen, zelf achter aan bellen, blijkt nie te komen. Wel volgende werkdag (helaas verwachtte ik het vrijdag, dus over het weekend :( ). Slordig wel fijn te woord gestaan. Ik had de potgrond (Augustin uit Duitsland)een pallet besteld, maar de grond is te vervuild, zit heel veel plastic in (stukken plasic zak, plastic vezels heeeeel veel, pen, elastiekjes, alu van tube tandpasta) bovendien stink het naar teer. Als ik dit van te voren had geweten had ik nog liever van de bouwmarkt gehaald, en dat is vaak ook niet heel best, maar stink teminste niet naar chemisch shit. Op zich geen probleem met Bustotaal maar die grond is ruk.

Snelle levering.

Zeer snelle levering. De big bags zitten goed vol, waar bij andere shops/ winkels zeker een 1/4 de mist. Al met al zeer tevreden.

Hebben voor de 2e keer stookhout ingekocht Zoals bekend is het hout in diverse grote 2 uurtjes werk en het is opgestapeld het voordeel bij het stoken van resthout is de het zonder boomschors is waardoor de kachel en schoorsteen minder vervuild is

Goede kwaliteit bemeste tuinaarde. Duidelijke communicatie.

Zeer snelle levering.

Heel tevreden over deze leverancier. Wordt heel goed op de hoogte gebracht via mail over bestelling en levering!

goede prijs kwaliteit

een goede prijs kwaliteit verhouding en alle zakken waren heel. tevreden met Bustotaal !!

Snelle levering, mooie kwaliteit

Ik heb 2 kuub schors ontvangen. Het was mooie kwaliteit, geen gruis onderin oid.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ