Goede levering en kwaliteit

Boomschors kon op de gwenste plek worden geleverd. Ging snel en op het juiste moment. Boomschors ziet er prachtig uit maar ligt nu 3 dagen beetje vroeg om te beoordelen.

Goede kwaliteit en volle zak boomschors

Toen ik zag dat bustotaal nog steeds met Transmission werkte maakte ik mij wel weer zorgen gezien dit in het verleden nooit goed is gegaan. Maar deze keer wel gelukkig. Hierdoor is de ervaring end-2-end helemaal prima en zijn we super tevreden. Tot de volgende keer!

Op de juiste dag geleverd. Het moment van leveren kan in tijd gedetailleerder worden aangegeven

probleemloos en snel

probleemloos en snel

Overzichtelijke website en snelle levering.

Top service voor een prima prijs

Eerst 1 zak boomschors besteld, dit ging perfect, daarna nogmaals 3 zakken besteld, goede kwaliteit en zeer nette aflevering!

Mooie franse boomschors en keurig op tijd geleverd

Zeer serviceverlenend bedrijf met eerlijk advies

Altijd goede pellets en een nette levering

Snelle levering en netjes verpakt. Verder een goede prijs en duidelijke communicatie over de levering.

Snelle levering, goede kwaliteit

Niets op aan te merken. Je krijgt het product wat je online ziet en het wordt snel geleverd.

Goed geleverd!

Ik heb twee keer houtsnippers besteld. Die konden met een pompkar naar de plek worden gereden van waaruit wij zelf de big bag leegden. Ik durfde niet te vragen of ze de big bag tot aan onze tuin wilden brengen (dat was nog 300 m. verderop), maar misschien doen ze dat ook wel). Wat me wel opviel, was dat beide leveringen verschilden van tint. Bij de eerste zaten er meer bruine snippers tussen en de tweede was geheel blank hout. Geen groot probleem, maar handig om te weten dat dat kan verschillen want de uitstraling is wel anders.

Snel levering

Prima service en levering

De bestelling van 45 zakken Augustiner Bemeste Tuinaarde werd keurig op de afgesproken dag bezorgd. De pallet met zakken werd netjes op de aangewezen plek gezet. De tuinaarde is van uitstekende kwaliteit en laat zich makkelijk verwerken.

Je krijgt keurig volgens afspraak wat besteld is.

Betrouwbaar, aanbevelings waardig.

Mooie producten

Ben netjes geholpen

Gewoon goed

Goed product en goede levering

Gemakkelijk besteld, nog even via de chat om informatie gevraagd en daarbij vriendelijk en adequaat geholpen en vervolgens netjes op de aangegeven datum werd de bestelling geleverd. Bustotaal is aan te bevelen.

Goede kwaliteit franse boomschors

Goede kwaliteit en nette leverantie van 1 big bag franse boomschors.

Snelle levering en goede kwaliteit aarde.

Prima levering

Goed op de hoogte gehouden van het tijdstip van de levering. Aardige en prettige chauffeur! Netjes afgeleverd. Mooie boomschors.

Snelle levering en net contact, maat ook best vreemd

Ik koop voor 400 euro boomschors in een big bag, deze wordt snel geleverd. ( al was de pallet door gezakt en moest mijn vrouw heg oplossen want de twee mannen van het transport bedrijf hadden het te druk met hier over bellen). Daar bij had ik 10 zakken boomschors besteld a €125,00 welke ik wel kon betalen maar alleen in noord Nederland opgehaald konden worden... Pas na een mail kreeg ik een keurige reactie terug dat zij het geld terug zouden storten, maar is nog niet gedaan ( waarschijnlijk door lang weekend). Ze hadden dit ook zelf op kunnen merken en direct melden terug betalen... Maar het boomschors is prima

Mooi product, bestelling niet volledig, maar goed hersteld.

Ik had voor de woensdag voor Hemelvaart 2 m3 Franse boomschors, wortel doek en grondpennen besteld. De boomschors werd keurig op de gevraagde dag en moment van de dag geleverd. Alleen miste het worteldoek en de grondpennen. Gebeld met Bustotaal en de artikelen zijn direct op dezelfde dag op de post gegaan en kwamen de dag na Hemelvaart direct binnen. Keurig hersteld en afgehandeld. Bedankt.

Mooie kwaliteit boomschors

top product

gisteren besteld en vanmorgen geleverd. en ook nog eens prachtige boomschors!!! top.

Heel prettig en snelle levering

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ