Filter

Goed product, snelle bezorging.

De bestelling, een wijnvat, werd zeer snel bezorgd. En een prima product. Doet nu dienst als regenton.

goede grond in hanteerbare zakken op vraagtijd bezorgd

ik bestelde biologische grond op een datum een week na bestelling. Het is prima op de gevraagde dag geleverd. De zakken zijn groot en zwaar maar hanteerbaar en de biologische tuingrond die eruit kwam ziet er prima uit. We gaan zien of het zo groeizaam is als beloofd.

Goeie prijs en snelle levering

Mooie border gemaakt van stapelblokken welke nog gevuld moest worden met potgrond. Tja wat doe je dan? Bestellen en laten leveren! Nooit gedacht dat t zo kon, maar zou t zo weer doen.

Vlotte levering.

1m3 boomschors besteld en heel vlot geleverd voor een scherpe prijs.

Duur en duurzaam maar betrouwbaar en goede communicatie levering.

Zeer tevreden over de kwaliteit boomschors en voor het voorjaar 2024 ga ik waarschijnlijk opnieuw bestellen. Zou mooi zijn als het weer in de aanbieding zou zijn. Fam. J. Pronk

Snel geregeld

De pellets werden snel en heel geleverd. Enig was dat het niet tot de garage geleverd kon worden. Maar dat was al verteld dat het niet gegarandeerd kon worden. Chauffeur heeft wel zijn best gedaan.

Top geregeld.

Maandag een pellet besteld, werd woensdag keurig bezorgd.

Snelle levering, nette chauffeur

Snelle levering en nette chauffeur. Behulpzaam

Snel geleverd voor een mooie prijs.

Ik had 5 kuub potgrond besteld in zakken op pallets. Dat weer supersnel geleverd en was voor een prima prijsje.

Fraaie kwaliteit en vlot geleverd

Volgende dag al bij huis, netjes op de oprit en nu een mooi tuinpad bedekt met >98% houtsnippers, dus goed gezeefd. Een enkele steen of takje in de passende maat natuurlijk nog, maar fraai spul dus.

Super snelle levering

Pellets zien er prima uit (pelletkachel nog niet aan gehad) en zeer snelle levering op de aangevraagde dag.

Service is Super goed

İk was specifiek op zoek naar deze merk pellets ( energy pellets ) omdat ik er goede ervaring mee heb en BusTotaal had ze op voorraad en ook voor een goede en eerlijke prijs.

prima prijs, snelle levering en hele goede communicatie

Het is erg lastig een betrouwbare leverancier voor pellets te vinden, maar bustotaal is echt top. Goede prijzen, snelle (planbare) levering en toen er een kleine vertraging was een heldere en fijne communicatie. Dus als je een betrouwbare leverancier nodig hebt dan ben je hier absoluut aan het goede adres!

Besteld en de volgende dag al geleverd. Super. Dank!

Bestelling van de pellets was keurig op tijd

Goede geholpen

Pallets werden tot aan me schuur geleverd. Heel blij mee!

Snel geleverd, goede service!

Het bestellen verliep gemakkelijk. Helaas waren er wel een aantal zakken gescheurd, de verpakking van de zakken lijkt een stuk dunner dan voorheen. Nadat ik hierover contact heb gehad, gaan ze dit doorgeven aan de fabriek en hebben wij een deel terugbetaald gekregen. Super nette en snelle service!

Vlotte levering

Vlot geleverd

Volgens afspraak

Prijs kwaliteit prima. Alles volgens afspraak. Volgend jaar weer mijn pellets bestellen

Makkelijk bestellen. Vraag per mail snel beantwoord. Netjes afgeleverd (stad). Paar zakken kleine gaatjes zonder dat de inhoud eruit viel.

Mooie kwaliteit pellets

De pellets snel en keurig afgeleverd aan huis. Prijs/ kwaliteitverhouding is prima. Een volgende keer bestel ik weer bij Bustotaal

Vriendelijk en meedenkend

Fijn te woord gestaan

Goede ervaring met dit bedrijf!

Prettig contact en een vlotte afhandeling en bezorging.

Netjes op tijd bezorgd zeer tevreden .

Snelle en correcte levering.

Vriendelijke chauffeur die het netjes voor de garagedeur zette.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ