Filter

Super kwaliteit en snelle levering

product wat geleverd is kan ik nog niet beoordelen

Is uitstekend verlopen

Netjes en vriendelijk personeel De bestelling is heel goed verlopen. Het was op tijd. Wel een aanrader en goed bedrijf

Goede kwaliteit, snel geleverd

Goede kwaliteit en keuze, snel geleverd volgens afspraak

Keurig geleverd

Netjes geleverd op de afgesproken dag, door de vriendelijke chauffeur van Transmission ook nog op de gewenste plek neergezet

Komt afspraken na en vriendelijke bejegening

Makkelijk en snel

Online besteld en binnen 3 dagen thuis geleverd tot in mijn garage. Perfect.

Prima product tegen goede prijs en snelle en goede levering.

Prima producten. Snelle levering. Goede prijs. Aflevering netjes op de gewenste plek gezet.

Vriendelijk contact klantenservice, prima product en aardige chauffeuse bij levering.

Voor het eerst bestelt top !! En veilig

Betrouwbaar en doen wat ze zeggen

Bestelling geplaatst, snelle reactie en overzichtelijk in de communicatie. Helaas met het transport ging het mis door de transporteur maar dat is netjes opgelost. Goed bereikbaar en snel in reactie. Zoals het hoort.

Prima tuinaarde, snel geleverd tot op de precieze plek.

Goed contact met Mark.

goede pellets en snel bezorgd. zo van de vrachtwagen met de pompkar in de blokhut.

Fijn product en aan te bevelen als je eens iets anders wil dan kiezel!

Fijn product en precies wat de bedoeling was voor in onze tuin. Snelle levering met vriendelijke chauffeur van de firma Transmission (Weert). Product is zeker aan te bevelen. TOP.

Teleurstelling, maar klachten zijn goed en vriendelijk afgehandeld

Kocht twee big bags haardhout. Er zaten 7 korte veel te dikke balken in die nog door de kloofmachine moeten. Het aantal stukken hout dat zo in de kachel kan is klein. Veel brokjes hout ook van 3 x 3 cm of 4 x 4. Het valt ook niet te stapelen. Verder veel kleine, tot zeer kleine stukjes. Dan heb ik het over 1 cm dik en 3 tot 10 cm lang. Heb ook tien emmers (10 liter emmer!) houtgruis en houtstof weg moeten gooien. AANVULLENDE INFO! Contact gehad met Bustotaal over mijn klachten en ze hebben geld van de eerste bigbag teruggestort. De inhoud van de tweede bigbag is beter, Vertrouwen is hersteld!

Uiterst positief

Snel en makkelijk de bestelling kunnen plaatsen. Aflevering helemaal top. Super vriendelijke chauffeur die de pallet met potgrond kwam afleveren. Mag ook wel eens gezegd worden!

Mooi product.

Goed geholpen en prima servicce

PRIMA

correcte levering, goede kwaliteit.

Snelle levering voor een redelijke prijs.

Goede ervaringen mee.

Snelle levering en een goede prijs/kwaliteit

Net bedrijf vriendelijke medewerkers en goed spul , zeer betroubaar.

Snelle levering en goede communicatie!

Super bedrijf!!

5 weken geleden op zoek naar hout schors voor in mijn borders. Na een teleurstelling bij de hornbach toch maar online gaan zoeken. Tot mijn verbazing een dorp verderop pallet levering. Gebeld en gevraagd hoe snel ze konden leveren. Ik geloof vrijdag eind van de middag besteld en het werd maandag geleverd, dit Ivm het weekend wat er tussen zit. Na een paar weken was het schors toch niet wat ik ervan verwacht had. Het composteerde enorm snel, achteraf een bekend “probleem” van deze soort schors. Na een fijn gesprek met het bedrijf denken ze mee aan een oplossing en hebben ze mij een super oplossing aangeboden. Ik zou 100% zeker volgend keer weer bestellen als het nodig is om de borders aan te vullen.

Bestelling precies mijn verwachtingen.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ