Filter

Gewoon netjes

2 dagen na bestelling geleverd , is gewoon netjes

Mooie boomschors, een aanwinst voor de tuin!

Mooie boomschors. Ziet er mooi uit in de tuin. Ton

Uitstekend!

Pellets online besteld. Keurige bevestiging met uitleg over verzending en bijbehorende track en trace ontvangen. Werd vervolgens conform afspraak op tijd geleverd en netjes daar neergezet waar ik het hebben wilde. Een pallet vol, zonder beschadigingen. Prima!

Snelle en goede levering en nette communicatie!

Snelle en goede levering en nette communicatie!

weer een ervaring rijker dank zij bustotaal.

Ja mijn ervaring is positief honderd procent. Alles klopte goed geregeld. en heel netjes thuis bezorgd. en alles op tijd. Heel veel dank. Albert.

Prachtige kwaliteit Frans boomschors!

Heel blij mee :-)

snelle levering alles ok

snelle levering alles ok

Ze doen wat zeggen!

Goede kwaliteit pellets voor een goede prijs én voordelig thuisbezorgd.

Goede kwaliteit pellets voor een goede prijs én voordelig thuisbezorgd, ook in het midden van Nederland.

uitstekend

2 m3 boomschors besteld voor mijn vrouw: die wil een nette tuin. na een paar dagen geleverd. vrouw heel tevreden over de kwaliteit ervan: geen rotzooi (wat je wel vaak tegenkomt). Bustotaal is telefonisch goed bereikbaar: ze hadden maar 1,5 m3 geleverd. Gebeld, mail gestuurd, volgende dag geregeld dat de rest ook komt en duidelijke uitleg wat er mis is gegaan. Foutje moet kunnen, als het maar snel wordt hersteld. Kortom: ik ben een heel tevreden mens en de bereikbaarheid, snelheid en klantvriendelijkheid van Bustotaal is een warm bad. Ik heb dit jaar zo vaak het tegenovergestelde meegmaakt..

Product als beschreven en zeer snel geleverd.

Prima kwaliteit en netjes optijd bezorgt

heel goed en snel

goed producten

De geleverde producten zijn in orde, alleen heeft de transporteur niet gemeld wanneer zij zouden leveren. Zij stonden dus op de stoep toen wij niet thuis waren. Wel keuring bij het hek geplaatst.

Geweldig en snel geholpen door Bustotaal. De chauffeur blonk uit in klantvriendelijkheid!

Duidelijk en goede prijs.

Snel en duidelijk en een erg goede prijs.

Snel

Bestelling super snel geleverd, top!

Matig, er zijn zeker verbeter punten

Bestellen en betalen gaat eenvoudig. Er wordt niet gereageerd op een vraag via de mail. Er is geen track en trace, dus de chauffeur staat onaangekondigd voor de deur bij mijn vrouw. 2 zakken zijn kapot en deels leeggelopen. Volgens de chauffeur is dit normaal.

Correct en snel

Snelle en correcte levering. Een half uurtje voor aankomst werd ik door de chauffeur gebeld (had ik om verzocht), zodat ik zeker wist dat er iemand thuis zou zijn. Pallet met pellets tot op de oprit gebracht. Goed verpakt, al was er bij het laden wat misgegaan zodat enkele zakken lek waren. De chauffeur wees daar op en bood namens het bedrijf zijn excuses daarvoor aan. Dat laatste was niet nodig geweest, maar laat zien hoe correct deze order is afgehandeld. Absolute topklasse!

Correcte aflevering. Prima boomschors

Snel en goed geleverd

Zal hier zeker weer kopen

Zonder problemen besteld geplaatst

Zonder problemen besteld geplaatst en correct geleverd goede communicatie dit bedrijf is geen cowboy Correcte levering door transporteur

ondanks de prijs waar bus totaal niets aan kan doen zijn we tevreden over de levering, enigste minpuntje waren de 7 kapotte zakken onderop de pallet, wellicht transportschade. erf lag onder de pallets na verplaatsing

Mooi product en goede levering

Mooie snippers voor paden en als mulch bij struiken en bomen; heel tevreden met het mooie resultaat. De snippers zijn verschillend van grootte en vorm, wat een natuurlijk ogend resultaat geeft. Wel zijn de snippers redelijk `vierkant’ zodat er weinig scherpe punten zijn (een voordeel als je bijv. met slippers over het snipperpad wilt lopen). De 2m^3 bigbags zijn vrij hoog en daardoor erg handig bij het overhevelen naar een kruiwagen. Wegens wegwerkzaamheden kon de bezorger met de vrachtwagen niet in de straat komen, maar een goede oplossing werd snel gevonden.

Op tijd en netjes afgeleverd

Product voldoet prima, enige minpuntje: onze bestelling van houtsnippers bevatte nog wel een paar grotere stukken tak/hout, maar dat kan te maken hebben met de klasse die we besteld hebben.

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ