Filter

zeer tevreden

Levering volgens afspraak

Niet als vanouds

Er gingen deze bestelling veel dingen mis. Eerst geen betalingsmail ontvangen, hierop 2 keer gereageerd en niets gehoord. Geen officiële factuur ontvangen waarop wij een herinnering ontvingen. Pas na de zoveelste maal een betalingsopdracht en factuur ontvangen.

Goede prijs, communicatie en leveri g

Levering binnen 2 dagen, conform afspraak!

Wel later dan verwacht maar verder netjes bezorgd

Redelijk tot goed

Keurig en snel geleverd volgens afgesproken leverdatum.

Snel geleverd en prima kwaliteit.

Er was bij mij wat verwarring omtrent levering. Slechts één track & trace maar levering kwam in twee delen bij via verschillende bezorgers. Dan denk je bij de eerste levering dat je wat mist en komt deel twee van de bestelling gelukkig binnen op het moment dat je wilt gaan bellen. Iets betere communicatie zou handig zijn.

Goede housnippers

Perfect geleverd

Zeer snel en netjes geleverd

Betrouwbaaar

contact was goed, levering zoals afgesproken. niets op aan te merken.

Goed maar aflevering kon beter.

Ondanks expliciet verzoek om vooraf contact over de aflevering i.v.m afwezigheid is dit niet gebeurd. Bij thuiskomst wachtte mij de onaangename verrassing de 2m2 schors aan te treffen op een plek die voor mij allerminst handig was. Geen idee waarom dit keer geen contact is opgenomen terwijl dit vorige keren geen enkel probleem leek te zijn. De kwaliteit van de schors is -net als eerdere leveringen- prima en voldoet aan de verwachting.

Prima houtsnippers en snelle levering

Netjes gebeld door de chauffeur waar de bigbag te mogen plaatsen. Houtsnippers zijn ook van goede kwaliteit. Klein beetje vervuiling maar dat is ook reeel.

Zoals gewend van Bustotaal.

Eerste klas kwaliteit, snelle levering tot op de plek waar gewenst.

super.

Qualiteit boomschors boven verwachting,en bezorging goed geregeld. Chauffeur vrachtwagen heel behulpzaam om boomschors einde oprit te brengen.

Zeer plezierig.

Nadat het niet op de juiste dag bezorgd was , was 1 telefoontje voldoende om het de volgende dag als eerste bezorgd te krijgen.

Prima product voor mooie prijs

Grof boomschors voor een mooie prijs. Snel geleverd. Erg tevreden. Natuurlijk andere uitstraling dan met Franse boomschors maar daar is de prijs ook naar

Naar levering toe zeer goed, maar betaling was problematisch.

Levering ok bestelling was moeilijker.

Snelle bezorging

Keurig aangeleverde bestelling en snel!

Vriendelijk en bereikbaar!

Ik heb 2x 2 bigbags met jura split besteld en beide zendingen werden bezorgd volgens afspraak. In verband met een slecht gelezen mail, heb ik meerdere keren Bustotaal gebeld en elke keer werd ik vriendelijk te woord gestaan en accuraat geholpen. Volgende keer zal ik weer bij hun bestellen.

Snelle levering. Goed product (Franse boomschors)

Zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling.

Uitstekend assortiment

Goed en breed assortiment. Toch wel vrij scherpe prijzen en snelle levering. Waarom dan geen 5 sterren? Communicatie over aflevering kan beter. In mijn geval moest ik zelf nabellen en bleek dat een deel van mijn bestelling via een andere vervoerder zou worden afgeleverd. Op een ander moment dan telefonisch aangegeven. Schoonheidsfoutje dus.

ging prima

prima werk en op tijd

Heel snel.

Snelle levering en super service.

Snelle levering en produkt zoals verwacht

Zeer correct. En snelle levering.

ok

de levering goed ontvangen , maar er was 1 zak potgrond te weinig 49 stuks in plaats van 50

21 Het Aanleg

Winsum gn 9951 SJ