Filtre

Heb de bloemen om 2200 savonds op een vrijdagavond besteld. Dag erna waren ze gelijk geleverd.

super mooie bos bloemen!

gemakkelijk te bestellen, hele mooi bloemen, grootte van de bos naar verwachting en duidelijk wanneer de bos bezorgd werd.

• Boeket

Ik bestelde een rouwboeket voor de vader van mijn kinderen. Toen ik het boeket zag ,was dat boven mijn verwachtingen. Zo mooi. Ik werd ook zo netjes en aardig te woord gestaan aan de te telefoon. Gewoon geweldig.

• Boeket

Snelle levering van een prachtige boeket.

Makkelijk te bestellen

Goede terug koppeling

Prima ervaring.

Goede ervaring!

• Boeket

Mooi boeket werd met liefde bezorgd

Oude rozen in boeket

Jammer

Tijdige aflevering in Canada

Boeket precies als in de website afgebeeld op tijd afgeleverd in Canada

Perfecte dienstverlening!

Ik bestel bloemen altijd via Fleurop. De bloemen worden altijd op tijd geleverd en zijn goed van kwaliteit en samenstelling. Altijd tevreden!

Prachtige bloemen

Prachtige bloemen bezorgd!

• Boeket

Prachtig bloemen . Goed afgeleverd . Ik zal no zeker weer gebruik maken van dit betrouwbare bedrijf

oke

oke

• Boeket

Altijd fraaie boeketten van topkwaliteit

Ik maak al vele jaren regelmatig gebruik van Fleurop bezorgservice. Je kiest een boeket op internet maar ik hoor achteraf (en zie het ook vaak zelf) altijd complimenten van de ontvanger. Zeer fraaie uitgebreide boeketten die lang staan. Kortom: topservice!

• Boeket

Snelle bezorging doch beetje tegenvallend

Niet mijn volledige tevredenheid; ik wou beter op elkaar afgestemde kleuren en had met een zonnebloem besteld. Deze dit ik niet.

Netjes

Voldoende keus, mooi bos en makkelijk geregeld

Fijne bezorging

Mooi boeket en op tijd!

De belofte waargemaakt

Het was spannend of de bezorging van de bloemen op tijd zou zijn. Het is niet gemakkelijk om bloemen in Tsjechië te laten bezorgen. Het is gelukt, de bloemen waren op tijd! Dank!

Prima geregeld!

Ondanks een wijziging in de besteldatum is alles prima geregeld.

Prachtig

Mooi boeket ! Ontvanger was verrast

• Boeket

Mooie bloemen. Service prima.

Bloemen waren prachtig, op tijd bezorgd.

Snel, nuttige informatie

• Boeket

Goede kwaliteit en super snelle bezorging!

Ik heb een mooi boeket laten bezorgen in Rotterdam. ' s Morgens besteld en dezelfde dag nog bezorgd! Super!

• Boeket

Heel mooi boeket, keurig op tijd bezorg!

Gewoon goed!

1 De Schutterij