Filtre

Snel, goed maar prijzig

Maar wat verwacht je dan ook als je dezelfde dag nog een paar bloemen laat bezorgen

• Boeket N.v.t.

Ik heb meerdere keren online bloemen besteld en dat waren geen fijne ervaringen dus nu maar bij Fleurop geprobeerd maar ik ben blij verrast.

super

makkelijk en afspraken nagekomen

Prachtig boeket

Er word en prachtig en ongebruikelijke (qua gebruikte bloemen en rangschikking) boeket bezorgd bij mijn schoonmoeder. Ze is er erg blij mee en het heeft een prominente plek gekregen in de woonkamer.

Prima weer!

Snel, accuraat en mooi boeket.

Mooi en snel

De zelfde dag besteld en bezorgd. Mooi mooi boeket en gelegeheid voor een mooi kaartje erbij!

• Boeket

Wat een vakmensen. Een geweldige bloemist.

Wat aanmerkingen

Er zijn me een paar dingen tegengevallen; Vind een grote bos online in het echt een stuk kleiner. De bos die ontvangen is vindt ik niet 39,95 waard! Daarnaast was de ontvanger gewoon thuis maar is het bij de buren bezorgd.

Slechte kwaliteit rozen.

Ik heb donderdag 11 januari rozen laten bezorgen. Een paar van de 7 rozen begonnen vrijdag-zaterdag te hangen.

Mooie bos besteld 3 mnd van te voren. Netjes op tijd afgelerd. Top

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen

Prachtig bos

Ontvanger was er heel blij mee!

In 1 woord: Perfect

Prima verzorgd en levering mooi op tijd

• Boeket

De ontvangster was zeer verrast en het was een prachtig boeket.

Het boeket was zeer mooi samengesteld en fleurig. Het werd ook op tijd geleverd en bij de buren bezorgd!

• Boeket

Mooi boeket, fles Pinot Grigio ( was niet de wijn die op de site stond vermeldt)

• Boeket

Alles verliep goed met bestellen en op tijd geleverd volgens afspraak.

Goed en snel

Is elders bezorgd

Snelle accurate service

Top geregeld, mooi vers boeket, geprint kaartje. Netjes

Goede klantenservice

Ik had ee´ verkeerde keuze van het bloemstuk besteld ,maar door de klantenservice werd goed geholpen om deze vergissing recht te zetten

• Boeket

Prima service en mooi boeket bezorgd.

Prachtige boeketten

Goede service. Het was een heel mooi boeket

• Boeket

Tevreden tot aan de afwikkeling op de website, daarna geen idee

bestellen via de website: assortiment, prijs et cetera. ruim en voldoende aanbod. Verdere afwikkeling ook goed. Vervolgens geen bevestiging van aflevering meer gekregen. Hier heb ik zelf naar moeten vragen. Ik heb hier vervolgens wel een antwoord gekregen. Deze terugkoppeling was op een vriendelijke en correcte wijze.

• Boeket

De bloemen van donderdag, zijn niet bezorgd,

Ik vind het heel jammer dat de bloemen niet aangekomen zijn op de leeuwerikweg 22 in Apeldoorn, Waar ze gebleven zijn weet ik niet, groetjes teunie Akster-Koldenhof

• Boeket

Snel, goed en naar wens geregeld!

Snel, goed en naar wens geregeld!

• Boeket

makkelijk te doen en keurig afgeleverd volgens specificatie.

zie boven

1 De Schutterij