Filtre

Ontvangers waren er door verrast.

• Boeket

Gewoon mooi en op tijd en vers

Goed en mooi

Sprakeloos

Reactie van de ontvanger: Sprakeloos! Wat een prachtig boeket van de mooiste bloemenwinkel van Maastricht ontving ik! Reactie van de verzender: Heel fijn dat het boeket dezelfde dag al gemaakt en afgeleverd kon worden.

Op tijd bezorgd

Op tijd bezorgd

Slecht

Bloemen zijn niet bezorgd

• Boeket

Het werkt gemakkelijk en het boeket was heel mooi.

Het werkt gemakkelijk en het boeket was heel mooi.

Was keurig

Snelle service was keurig

Geen bevestiging van levering

Geen bevestiging van levering gehad en niet op het beloofde moment bezorgd.

1 dag te laat!

1 dag te laat voor iemand die 50 werd, echt teleurstellend.

• Boeket

Teveel groen, te weinig bloemen

Ik kreeg een foto van de foto ontvanger en er zit heelveel groen in. Matig boeket voor wat ik ervoor betaald heb. Kom zelf uit de bloemen dus weet dat ze duur zijn maar vond dit echt matig

• Boeket

Niet op afgesproken dag geleverd.

Niet op afgesproken dag geleverd terwijl ontvanger wel thuis was. Ook geen bericht in de bus. De volgende dag is het rechtgezet, maar de verrassing was er helaas af.

Niet helemaal tevreden

Prijs kwaliteit van de bloemen vind ik zeer matig na 1 dag gingen de eerste bloemen hangen en je ziet de bloemen elke dag meer achteruit gaan. Natuurlijk weet je dat ze dood gaan maar dit is sneller dan verwacht en sneller dan de vorige jaren dat ik bij u bloemen heb gekocht. Weet niet of ik komende jaren nog via deze site bloemen ga bestellen, supermarkt kwaliteit voor een behoorlijke prijs. Voor 60 euro verwacht je er meer van!! Wel moet ik de complimenten voor bezorging geven had per ongeluk verkeerde huisnummer ingevuld online maar ze zijn keurig op het goede adres bezorgd.

Prettige bestelprocedure.

kwaliteit en goede bezorging

alleen maar goede ervaringen met Fleurop

• Boeket

Super snelle levering, mooi boeket

Ik had het in de ochtend besteld voor een vriendin van mij, in de middag werd het al weer geleverd. Verwachtingen meer dan overtroffen!

• Boeket

Alles in orde en tijdig geleverd

Teleurstellend boeket

Weinig bloemen Boeket komt niet overeen met voorbeeld op internet Klacht ingediend

• Boeket

Boeket was mooi maar bezorgen ging niet goed

Mooi boeket laten bezorgen echter is de bezorging slecht gegaan aangezien er simpelweg niet was aangebeld (ring deurbel). Er lag vervolgens een briefje in de brievenbus dat de ontvanger het boekt alsnog zelf kon gaan ophalen. Daarmee was de verrassing helaas wel weg.

• Boeket

Er is een mooi boeket samengesteld en het was een enorme verrassing

Zie boven

prima en snel zeer tevreden

prima en snel zeer tevreden

• Boeket

Keurig geleverd zoals besteld.

Volgens de ontvanger een mooi boeket .

• Boeket N.v.t.

Te late levering met iemand anders zijn tekst

Levering was dag te laat bovendien mankeerde tekstje en was de afzender omi en opi. Dit was nergens vermeld, waren bloemen voor mijn zus!!!! Gelukkig geen professioneel contact

Top geregeld

Mooi boeket besteld en op dezelfde dag laten bezorgen. Top service.

• Boeket

Binnen een paar min geregeld

Binnen een paar minuten besteld en het was geregeld alles naar wens ik was iets vergeten om op te schrijven en ook nog een gedeelte van het adres wist ik niet ik werd de volgende dag netjes gebeld door een fleurop medewerkster en ik heb het haar uitgelegd en zei heeft daarna alles geregeld echt een super service ik ben zeer tevreden ik ga zeker op korte termijn weer een bloemetje laten bezorgen helemaal top vriendelijke groet Bianca van de Peppel

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ