Filtre

fijn dat ik het online snel kon regelen in de avond en dat bezorgen zo snel ging. Iets meer keuze in kaartjes, ik wilde een gewone bos bloemen laten bezorgen i.v.m. , overlijden

• Boeket

onderaan geschreven in de ochtend bezorgen

niet gebeurt, ik had erbij moeten zetten, lukt het niet dan geen boeket, of nog beter bellen. Jammer, dat gaan we volgende keer maar doen bij een andere organisatie vriendelijke groet

uitstekend!!!!!

Ik heb slechts goede ervaringen met Fleurop. Wat ik heel goed vond van Fleurop is, dat het tijdstip waarop ik graag de bloemen geleverd zou zien inderdaad ook de bloemen geleverd werden op zaterdag 07-01-2024. jammer dat ik het kaartje niet nodig had (heb bloemen naar mijzelf laten sturen), maar wel het kaartje (1,50 euro niet veel maar toch), heb moeten betalen. Ik vergeef het jullie, omdat ik nog nooit klachten heb gehad! Gon Kalmeijer, Amstelveen

• Boeket

Goede feedback gekregen van de ontvanger

Ik heb een goede feedback gekregen van de ontvanger. Een mooi boeket en het is zo snel mogelijk mogelijk bezorgd, gelet op de feestdagen die ertussen zaten.

• Boeket

Alles volgens afspraak verlopen en een mooi boeket, top!

Zie opmerking hierboven

Andere bloemen dan besteld

Voor een familielid had ik tulpen besteld. Ze stuurde me later een foto van een gemengd boeket, zonder een enkele tulp. Jammer dat ze iets heel anders heeft gekregen. Ze was niet thuis tijdens de eerste bezorgign. Daar kreeg ik netjes een mail over.

• Bezorging N.v.t.

Heel Mooi

Mijn vriend waar heel blij met de bloemen. Heel mooi boeket.

• Boeket

Op tijd bezorgd, ontvanger blij mooi boeket. Helemaal perfect makelijk om iemand te verassen

prachtig boeket, goed afgeleverd

We ontvingen een foto van een met zorg samengesteld boeket dat keurig was afgeleverd

• Boeket

Snel en mooie uitvoering van het bloemstuk

Mooi bloemstuk en prima levering.

• Boeket

Eenvoudig te bestellen, tijdige levering en prachtige kwaliteit

Zie boven

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Uitstekende mooie bouquet!

Het was absoluut perfekt voor onze herinneringsdag!

• Boeket

Bloemen, bestel gemak, logistiek en klantenservice top!

Jammer, dat als de ontvanger niet had ingegrepen, de bezorger de bloemen bestemd voor iemand anders had afgeleverd. Was ongetwijfeld later opgemerkt en dan was het wel goed gekomen. Doet niet af aan de goede ervaring

Goed ! Maar..

Ik vroeg om een boeket zonder lelies , dit lijkt niet gelukt. Verder niets dan lof!

Bestelling op tijd uitgevoerd

De bestelling, betaling en levering was zoals verwacht. Het boeket zelf was een slordig allegaartje, en kom helemaal niet overeen met het plaatje van een groot, wit en stijlvol boeket. Jammer, toch ? Mvg, Ilse

Mooi groot boeket

Goedemorgen, Ik heb het boeket life gezien en was positief verrast over de grootte van het kleine boeket. De variatie in kleur viel me wat tegen in vergelijk met de foto. Ik kan me wel voorstellen dat het anders is zeker in deze periode van het jaar. De ontvanger was er erg blij mee en daar gaat het natuurlijk om

Alles prima

Topservice

Altijd op tijd bezorgd, verse bloemen, een berichtje als de bloemen geleverd zijn. Ik ben heel tevreden

Matig boeket snelle bezorging

Na een operatie wilden wij onze dochter een boeket laten bezorgen. De keuze viel oo het boeket van de week. Zag er op het plaatje leuk uit. We kozen middelgroot voor 32 euro. Uiteindelijk 40,- incl bezorgen. Onze dochter stuurde een foto met bedankje 4 uur later. Het boeketje leek wel op het plaatje maar was wel erg klein uitgevallen.

• Boeket

Er is een goed boeket met vaas afgeleverd

Helaas moet je afwachten wat de bloemist er van maakt. De foto's zijn niet realistisch omdat bloemen seizoen gebonden zijn en niet altijd voorradig zijn. Je zou moeten kunnen kiezen uit op dat moment beschikbaar assortiment en kleur, en de bloemist de vrijheid geven daar iets moois van te maken. De site schept soms verwachtingen die niet overeen komen met de keuze die je gemaakt hebt. Ik krijg altijd een foto van het geleverde boeket. Een foto van het geleverde boeket of opdracht, zou standaard bij de factuur moeten worden bijgevoegd. Ook dan kunnen jullie monitoren welke bloemist de beste kwaliteit levert. Ik hen wel eens een gekleurd veldboeket besteld, en werd er een wit boeket bezorgd. Wit was de kleur waar de ontvanger echt niet blij van werd. Dan is het weggegooid geld en is de verrassing compleet verkeerd uitgepakt. En dat alleen omdat ze een foto stuurde. Het kan gebeuren dat je als bloemist minder voorraad hebt maar dan moet je overleggen met de besteller welk alternatief er is. Boeket online is fijne manier om iemand te verrassen, maar wel heel prijzig als het boeket niet is wat je gehoopt had.

Levering

Snelle levering, goed geregeld

• Boeket N.v.t.

Prima, alleen geen bericht gekregen op moment van aflevering

Prima, mooi boeket, alleen geen bericht gekregen op moment van aflevering

Geen op of aanmerkingen

Gewoon goed!

Eenvoudige bestelwijze, keurig op tijd afgeleverd bij mijn dochter. Ze was er erg blij mee.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ