Filtre

Goed gedaan.

Heb het zelf helaas nog niet gezien, maar was in ieder geval op tijd bezorgd.

• Boeket N.v.t.

Snel en correct

• Boeket

Mooie bloemen, makkelijk te bestellen en snelle levering

Supersnel en persoonlijk!

Ik weet niet of het elke keer zo snel gaat, maar binnen een uur na bestelling hadden ze een prachtig boeket bij mijn zus geleverd. Ik stond paf! En mijn zus was heel blij :)

niet zo lokaal

de blauwe bos was erg paars. daarnaast zijn er vele lokale bloemisten en kwam deze alsnog van 20 km verderop, zonde!

• Boeket

Vanaf het bestellen tot aan het blije gezicht van de ontvanger was het geweldig

• Boeket

In eerste instantie slecht, na oplossen probleem ,zeer goed.

De bestelling was niet bezorgd op de opgegeven dag, Na telefonisch contact is het uitgezocht en kreeg ik een telefoontje met de mededeling dat er in Duitsland iets fout was gegaan. Aangeboden werd een iets groter boeket alsnog te bezorgen of 15 Euro genoegdoening.5 dagen na de afgesproken datum is een boeket en nog een extra boeket bezorgd. Klacht is dus tot volle tevredenheid opgelost. Alleen de verjaardagsverrassing was er niet meer.

Niet geleverd

Dagen van tevoren bestelling gedaan. Duidelijk aangegeven in de ochtend bezorgen. Niet laten weten dat je als bedrijf dit niet gaat doen. Nee je moet zelf nabellen en te horen krijgen dat ze het mogelijk vanmiddag bezorgen. Dat is ook onzeker. Als je het niet aan kan, zorg dan dat je dat wel communiceert. Fleurop hele mooie reclame maar je kan het niet waarmaken.

Ontvanger was erg blij

Prima levering!

Een rouwboeket besteld, zag er prima uit, zoals het voorgesteld werd en snelle en goede levering. Erg tevreden!

• Boeket

Prachtig bouquet vlg dag keurig bezorgd

Duidelijke website met bouquetten in 3 verschillende maten te bestellen. Bezorging volgt de vlg dag!

Snelle bezorging

Prachtige boeketten

• Boeket

Mooie bloemen en keurig op tijd

ik had een klein boeket besteld, en dat was groter dan ik dacht. Ook het assortiment van bloemen was heel mooi. De elvering gebeurde al in de ochtend, ook fantastisch.

Top geregeld

Zo fijn om erop te kunnen vertrouwen dat er een mooi boeket op afgesproken dag bezorgd wordt. Prima kwaliteit. Jullie zijn Toppers!

beetje jammer

service prima, alleen het boeket lijkt niet eens een beetje op het boeket wat ik uitgekozen had

Snelle bezorging

Mooi boekt en snel bezorgd!

Fleurig en snel

Snelle levering! Echter, de gevraagde bloemen (zonnebloemen) waren niet voorradig en konden niet bezorgd worden. Daarvoor in de plaats is eenzelfde kleur boeket bezorgd met een briefje erbij dat “de gevraagde bloemen niet beschikbaar waren maar dat ze een vergelijkbaar boeket hadden samengesteld.” Netjes en mooi boeket, maar dat is het kleine minpuntje: ik had als afzender zelf graag bericht gehad dat het niet geleverd kon worden. Dan hadden we samen kunnen overleggen; de ontvanger heeft niets aan een verontschuldiging van de bloemist. Mijn telefoonnummer staat in de opdracht vermeld. Verder geen opmerkingen. De ontvanger was heel blij.

Mooi maar klein

Vindt het boeket mager qua formaat voor het grootste boeket.

• Boeket

goed afgeleverd en mooi op tijd

De ervaring ligt bij degenen die het boeket hebben ontvangen en zij waren er erg blij mee. Fijne middag, Minga Kooij

• Boeket

Van Fleurop bloemen wordt je blij!

• Boeket

niet het boeket wat was besteld rommelig geen uitstraling

Helaas ontving men een rommelig boeket met veel groen , niet het boeket wat ik had besteld voor 38 euro ( leuk plukboeket) Daar leek het totaal niet op. Klacht ingediend, ben benieuwd wat we daar van horen.

• Boeket

Bloemen op tijd en netjes afgeleverd.

Ben tevreden over de makkelijke manier van keuzes maken uit voorvertoonde bloemen foto’s. Ook het bestellen en laten bezorgen naar het buitenland ging eenvoudig.

Super handig en goed bezorgd

Super handig en goed bezorgd

• Boeket

Mooie bloemen, maar niet het gewenste bezorgmoment.

Ik had gevraagd om de bloemen te bezorgen na 15.00 uur. Ze werden in de ochtend bezorgd bij de buren. Ondanks dat ik heb aangegeven dat dit belangrijk was, is hier niet op gereageerd, noch naar geluisterd. Het is dus niet: 'wij bezorgen op het moment dat jij kiest'. Communicatie blijft moeilijk.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ