Filtre

Prima maar bonbons waren niet meegeleverd. Hierover gebeld waarna ze alsnog werden gebracht.

Schitterend boeket

Ikkon na mojn bestelling zeer eenvoudig de bezorgdatum nog wijzigen. Het boeket zag er schitterend uit.

• Boeket

Prima en overeenkomstig wens uitgevoerd.

Goede en tijdige uitvoering van mijn bestelling.

Perfecte service!

Aangezien geadresseerde op dag van bezorging verhuisde van ziekenhuis naar verzorgingshuis kon het boeket niet afgeleverd worden. Ik ben daar direct geïnformeerd en na overleg zou het boeket alsnog geleverd worden op het later doorgegeven adres. Alleen de bezorgkosten die in de eerste verblijfplaats gemaakt zijn zouden berekend worden; verder waren er geen extra kosten aan verbonden. Goed meegedacht en netjes opgelost.

niet op tijd geleverd

Nadat ik gebeld had werd er pas gemeld dat er een fout was gemaakt en daardoor mijn bestelling pas de volgende dag werd afgeleverd, ik heb er zelfs 2x voor moeten bellen

Prachtig boeket

De ontvangers waren zeer lovend over het ontvangen boeket. Na een week heb ik het boeket zelf gezien en stonden, op de rozen na, alle andere bloemen er nog fris bij. De kleur van de bloemen was ook geheel naar wens.

• Boeket

prima bezorgd en mooie bos.

Is het ook mogelijk om een kleur aan te geven?

Ik heb een vraagje

Ik wil graag weten ofZaterdag mijn bestelde bloemen Bezorgd zijn Bij Fam van Dongen in Delfgauw Mijn mail adres is [email protected] Kunt U mij even mailen. Alvast bedankt

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket

Heel goed met zorg besteed

We hebben 2 boeketten besteld een voor Amsterdam Buitenveldert en 1 voor Zwitserland. Iedereen die het gezien hebben op Facebook waren enthousiast Ik izou zeker de volgende keer zeker weer bij bij Jullie bestellen

eenvoudig te bestellen

Eenvoudig te bestellen.

Heel mooi kerststuk!

De ontvanger was heel blij met dit kerststuk.

Niet bezorgd

Het boeket is nog niet bezorgd Dus ik kan moeilijk tevreden zijn

Punctueel, transparant en prachtig

Het boeket bloemen is, zoals ik kon verwachten volgens het voorbeeld. De bloemen zagen er fris en goed uit. Mooi cadeau om te geven. Bezorging in Duitsland en is perfect verlopen.

• Boeket

Mijn tante was erg blij met het mooie boeket dat perfect op haar verjaardag bezorgd is

Snel geregeld.

Mooie duidelijke site.

• Boeket

Niet op de dag bezorgt als aangegeven

Een dag te vroeg bezorgt en dan nog avonds waar mijn moeder de deur niet meer open doet voor vreemde mensen met een motorhelm op.

Niet goed

Mijn ordernummer1200547 waarvan gezegd worst dat het geleverd is is nietvaangekomen waar het hoort. Mijn vriendin heeft niets ontvangen dus zou graag willen weten waar mijn bestelling is en wat jullie er aan gaan doen. Mijn telefoon nummer is 0616032372

• Bestelgemak N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Prima, levering

Prima levering, alleen in het eerste mailtje staat dat ik nog een berichtje zou krijgen als het boeket bezorgd was. Daar heb ik geen bericht van gekregen. Ik kwam er achter omdat de ontvanger dit aan mij vermeldde.

• Boeket

levering en uitvoering naar wens

kerstboeket, inclusief glazen vaas bij mijn tante in Leidschendam laten bezorgen. bestelling werd op de gewenste dag (za. 23-12) smorgens vroeg al bezorgd. tante was blij verrast . Haar zoon heeft een foto van het boeket aan mij doorgestuurd.

Verwachting volledig waar gemaakt

Het geleverde boeket werd door de ontvangers erg mooi gevonden.

Helemaal top!

Van website/bestelproces tot 't moment dat het boeket afgeleverd werd, het klopt gewoon allemaal.

Schitterend"

Alles naar wens! De keuze van de bloemen/kleurrijk/samenstelling en de mooie/blijde reactie van de personen die de boeketten kregen!

Great

Besteld, makkelijk, goede keus en betaald, volgende dag bezorgd zoals 'beloofd'. Mooi kerststuk. Heel tevreden !

Zoals verwacht.

• Boeket N.v.t.