Filtre

Prima, levering

Prima levering, alleen in het eerste mailtje staat dat ik nog een berichtje zou krijgen als het boeket bezorgd was. Daar heb ik geen bericht van gekregen. Ik kwam er achter omdat de ontvanger dit aan mij vermeldde.

• Boeket

levering en uitvoering naar wens

kerstboeket, inclusief glazen vaas bij mijn tante in Leidschendam laten bezorgen. bestelling werd op de gewenste dag (za. 23-12) smorgens vroeg al bezorgd. tante was blij verrast . Haar zoon heeft een foto van het boeket aan mij doorgestuurd.

Verwachting volledig waar gemaakt

Het geleverde boeket werd door de ontvangers erg mooi gevonden.

Helemaal top!

Van website/bestelproces tot 't moment dat het boeket afgeleverd werd, het klopt gewoon allemaal.

Schitterend"

Alles naar wens! De keuze van de bloemen/kleurrijk/samenstelling en de mooie/blijde reactie van de personen die de boeketten kregen!

Great

Besteld, makkelijk, goede keus en betaald, volgende dag bezorgd zoals 'beloofd'. Mooi kerststuk. Heel tevreden !

Zoals verwacht.

• Boeket N.v.t.

Erg tevreden

De bloemen werden keurig de volgende dag bezorgd op een nette tijd. De ntvangers waren zeer tevreden met het boeket en ze hebben mij een foto gestuurd die mij ook zer tevreden stelde. Een heel mooi boeket. Goede service.

• Boeket

alles kompetente koop. Prachtig boeket. Dank jullie!!!

Enigste nadeel voor mij is: ik woon in Duitsland en kan de factuur niet naar mij laten sturen: alleen naar een 3. persoon in NL., in mijn geval de persoon naar wie ik de bloemen heb laten bezorgen. Is niet zo erg maar ook niet zo passend. Ik heb niet uitgevonden of de rekening alleen over mailing kon zijn. Het schrijven op de kaart vond ik ook niet zo gemakkelijk, het heeft lang geduurd voor ik tevreden genoeg was. Verder alles tiptop!

• Boeket

I keer ik doe het niet weer

Boeket prachtig het moest naar ameland word het ergens bij grou bezorgt was een kerstboeket beetje jammer mensen krijgen het vandaag want we nemen het zelf mee

• Boeket

Prachtig boeket geleverd: conform bestelling en dag van bezorging!

Wat meer kan je wensen? Boeket zag er uit als op internet was geschetst. Bezorgd op de aangegeven datum en plaats EN DAT in de, ongetwijfeld, drukke dagen in de branche, zo vlak voor de kerstdagen. Complimenten volop, dus.

service EN kwaliteit

In de namiddag van 22 december deed ik mijn bestelling tegen alle hoop in dat het op 23 december zou aankomen - maar het kwam en het verrassings stuk was prachtig

• Boeket

Goed en eenvoudig via online geregeld

Boeket en kaart netjes geregeld en geleverd

Geen problemen

Er waren geen problemen met de bestelling en bezorging.

Heel mooi boeket

Alles zag er heel mooi uit. "Het Binnenveld" heeft zijn werk erg goed gedaan en werd ook keurig op tijd bezorgd

• Boeket

Ging lekker vlot en mooi assortiment.

• Boeket

Het kerstboeket en kerstkaart zijn een ideale kerstgroet

Er is altijd een reden om een bloemetje te geven. Ik wilde met Kerst een aantal mensen laten weten dat ik aan ze denk en met het kerstboeket en bijbehorend kerstkaartje kwam die boodschap heel mooi over. Wat een mooie Kerstservice!

zeer slecht

ik stuur een bloemstuk naar een lieve vrouw, die best een verzetje mag hebben, zijn de bloemen in het bloemstuk beschadigd, bovendien wordt het voor de deur gezet, zodat iedereen het kan meenemen.

• Boeket

Eigenlijk een 8, maar die zit er niet bij!

Ik vond het heerlijk om niet te stressen nog voor de kerstdagen bloemen te gaan kopen en te bezorgen. Maar het is een mooi boeket, het enige misschien iets teveel groen. Maar echt mooi. Het boeket is in Scheveningen bezorgd en ik woon in Leidschendam!

oke

oke

Altijd goede producten...wel prijzig

Zoals altijd tevreden

Klein boeket oude bloemen

Heb vaak boeketten besteld maar deze keer waren de bloemen niet vers meer ook het boeket was erg klein terwijl we de grootste hadden bestel jammer is misschien beter om ze zelf ergens te halen, jammer.

• Bestelgemak N.v.t.
  • Boeket

Geen bloemen bij de uitvaart

Een tijdje terug heb ik via Fleurop een bloemstuk besteld voor de uitvaart van de moeder van een dierbare vriend in Amerika. Ik had wel een bericht ontvangen dat dit zou zijn afgeleverd maar het was niet aanwezig bij de uitvaart. Dat kan natuurlijk gebeuren, helaas zijn dit wel net de situaties die je niet meer over kunt doen maar de vriendelijke medewerkers van de Fleurop klantenservice hebben er alles aan gedaan om uit te zoeken hoe dat fout kon gaan. Verder hebben ze mij volledig terug betaald en mij ook nog eens een prachtig boeket gegeven als spijtbetuiging. Dat verdient een bloemetje!

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Schitterend boeket alleen zat er geen ondersteuning stokje in de amarills

Waardoor deze de tweede dag al scheef met de kop naar beneden stond.

Prachtige bos bloemen

Jullie boeket heeft mensen enorm opgegleurd in een verschrikkelijke periode. Veel dank!

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ