Filtre

Klein boeket oude bloemen

Heb vaak boeketten besteld maar deze keer waren de bloemen niet vers meer ook het boeket was erg klein terwijl we de grootste hadden bestel jammer is misschien beter om ze zelf ergens te halen, jammer.

• Bestelgemak N.v.t.
  • Boeket

Geen bloemen bij de uitvaart

Een tijdje terug heb ik via Fleurop een bloemstuk besteld voor de uitvaart van de moeder van een dierbare vriend in Amerika. Ik had wel een bericht ontvangen dat dit zou zijn afgeleverd maar het was niet aanwezig bij de uitvaart. Dat kan natuurlijk gebeuren, helaas zijn dit wel net de situaties die je niet meer over kunt doen maar de vriendelijke medewerkers van de Fleurop klantenservice hebben er alles aan gedaan om uit te zoeken hoe dat fout kon gaan. Verder hebben ze mij volledig terug betaald en mij ook nog eens een prachtig boeket gegeven als spijtbetuiging. Dat verdient een bloemetje!

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Schitterend boeket alleen zat er geen ondersteuning stokje in de amarills

Waardoor deze de tweede dag al scheef met de kop naar beneden stond.

Prachtige bos bloemen

Jullie boeket heeft mensen enorm opgegleurd in een verschrikkelijke periode. Veel dank!

• Boeket

Twee van drie boeketten niet bezorgd

Ik heb op dezelfde dag drie boeketten besteld met een specifieke bezorgdatum, en daarvan is er slechts één daadwerkelijk bezorgd. Over de andere twee heb ik geen communicatie voorbij gekregen over een latere bezorging. Op dit moment weet ik dan ook niet of de boeketten alsnog worden bezorgd. Ik moet wel aangeven dat dit mijn eerste negatieve ervaring is met Fleurop. Andere bestellingen verliepen wel goed.

Niet afgeleverd

Het boeket is niet afgeleverd, dus ZEER SLECHT

Handig en fijn!

• Boeket

Op tijd geleverd en een mooie bos

Mooi verzocht arrangement.

Prima ervaring.

Super gewoon

Zeer goede snelle service top

• Boeket

Kwaliteit en originaliteit in één woord geweldig.

• Boeket

Niemand thuis in verzorgingshuis!?

Op 23 december kreeg ik s middags de melding dat mijn boeket t.w.v. € 38,00 incl. Bezorging, niet afgeleverd kon worden omdat er niemand thuis was. Het betreft hier een groot wooncomplex voor ouderen!! Niet bekend in Hilversum, kon ik dus geen contact opnemen met de bloemist, de klantenservice van Fleurop werkt niet op zaterdagmiddag. Tot nu toe heb ik geen bericht ontvangen dat mijn boeket bezorgd is. Ik vind dit zeer kwalijk.

• Boeket N.v.t.

Snelle levering van een mager boeket

Binnen een paar uur werd het boeket al geleverd. Echter vond ik het boeket zelf zeer teleurstellend. Ik had het medium kerstboeket gekozen voor €31,95, maar zelfs een bosje bloemen van de supermarkt ziet er vele malen voller en beter uit.

Super verzorgt

Prima geregeld

Goed en makkelijk

Via internet besteld, mooi boeket. Aflevering op tijd.

Prachtig boeket en service

Ik had een vraag gesteld over de levering . Deze werd gelijk beantwoord en later op de dag het bericht dat het geleverd was. Eerste kerstdag boeket gezien. Het was prachtig

• Boeket

Via Fleurop liet ik een mooi bloemstuk bezorgen om mijn zus te verrassen. op 23 december. Keurig op tijd is een prachtig bloemstuk bezorgd. Ze stuurde een leuke video met het bloemstuk en de bijgaande kaart en een blij bedankje!! super!!

• Boeket

Prima site, gemakkelijk bestellen en enthousiaste ontvanger!

In korte tijd drie boeketten besteld. Is een gemakkelijke site met veel keuzes. Alle drie op tijd bezorgd en enthousiaste reacties van de ontvangers. Al met al misschien iets duurder dan als je zelf een boeket haalt, maar alle drie boeketten was op tientallen kilometers uitelkaar en van mijn adres af. Dus genoeg bespaart.

Aanrader

Mooi boeket en geleverd op de afgesproken tijd

• Boeket

Ik had niet alle adresgegevens (Australië) goed ingevuld. Ik werd direct gebeld, de order werd wel meteen geplaatst. De volgende dag kon ik de juiste gegevens aanleveren per mail. Weer kreeg ik direct persoonlijk antwoord. Een paar uur later ontving ik van de geadresseerde een foto van een prachtig boeket, ruim op tijd bezorgd (voor de uitvaart plechtigheid)

• Boeket

Heb geen bericht gehad dat het bezorgd is

Geen bericht gekregen na bestelling. Weet dus niet of het bezorgd is. Er is geen contact met mij opgenomen

• Boeket

Keurige bezorging en op tijd

Super bedrijf.

• Boeket

De bloemen zijn heel mooi. En ze zijn op tijd geleverd Super bedankt

Alles goed verzorgd prima service

• Boeket

Perfect, snel en zonder problemen!

‘s Ochtends om 7 uur besteld vanuit Spanje, om 14h zelfde dag afgeleverd in Rotterdam!

Netjes op tijd!

Voor kerst een bos bloemen voor familie besteld. Netjes op tijd bezorgd en de bos bloemen was prachtig.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ