Filtre

Mooi boeket

Prima bezorgd

• Boeket

De bezorging was niet goed.

Het boeket is niet aangekomen op de geplande dag. Daar heb ik over gemaild en gebeld en de afhandeling daarvan vond ik ondermaats.

• Boeket

Grandioos zeer snel en goed

Snel tik het aan en je loopt zo door alles heen

fantastisch

En razendsnel

• Boeket

Het bestelde bloemstuk is tijdig bezorgd op het aangegeven adres

Twee keer goed boeket.

Prettig, goed geregeld. Verse bloemen.

• Boeket

Mooi boeket, goede prijs en de volgende dag bezorgd. Erg blije vrienden!

• Boeket

Top bloemen zeer mooi boeket.

Uitstekend!

Makkelijk bestellen en prima uitgevoerd. Keurig op tijd geleverd voor de crematiedienst!

Snel en duidelijk

Prettig, duidelijk en snel

Boeket

Jammer dat de bloemen van het boeket van de maand niet aanwezig waren. Kreeg nu een samengesteld boeket dat niet leek op het voorbeeld. En de kleuren ook niet bij elkaar passen. Verder zijn een aantal bloemen al niet meer mooi na een paar dagen. En heb ik al Paar bloemen weg gegooid. Zonde.

Niet waard

Goedemiddag ik heb bestelling gedaan maar voor wat heb betaald en wat je krijgt en vooral de Versganatie nou advies niet doen bij tankstation koop je betere bloemen en meer echt jammer

• Boeket

Niet geleverd wat er besteld is

Geen goede ervaring. Grote bos bloemen besteld en klein slordig gemaakt boeket geleverd

• Boeket

Zeer snelle bezorging , mooi boeket

Besteld en dezelfde dag nog werd er een heel mooi boeket bezorgd met zeer verse bloemen .

Goed werkende webshop

Heel fijn dat de bestelling nog op dezelfde dag (voor 14 uur besteld) bezorgd kon worden! De ontvanger belde om me te bedanken en zei dat het een pràchtige bos was. Fijn om te weten, want je kiest de bloemen niet zelf uit. Top gedaan, Fleurop!

• Boeket

Tweede keer dat het tegenvalt.

Bestelling een dag later dan op de dag zelf, en de bloemen zagen er karig uit voor wat ik heb betaald. Leek meer op een 5 euro boeket van de supermarkt dan een boeket van 10 x zo duur plus nog bezorg kosten. (Betreft buitenland bezorging in Noorwegen, ik begrijp dat bloemen in het buitenland duurder zijn maar dit was een grap)

uitstekend

uitstekend zoals het hoort!!!!

• Boeket

Fleurop: een adequate bloemen bezorgdienst.

Adequaat en volgens de afspraak.

Gewoon een 10

Ik heb op diverse websites gekeken, maar de mooiste boeketten (naar mijn mening) zijn van jullie. Dit is niet de eerste keer dat ik hier bloemen bestel. Altijd erg blij en de persoon die ze ontvangt nog meer. De bloemen zijn altijd van topkwaliteit en vertellen je heel goed wanneer ze bezorgd zijn (of bij de buren, als ze er niet waren). Bedankt! :)

• Boeket

Boeket prima, bezorging kan beter.

Mijn vrouw was jarig en ik had verwacht de levering in de morgen, maar kwam pas on 15.00 uur, na een telefoontje van mij naar jullie toe. Het kan beter denk ik. Het boeket was prima. ,

• Boeket

Zeer tevreden met boeket !

Alles prima geregeld!

Snel en simpel een mooi boeket bloemen besteld. Je wordt goed op de hoogte gehouden en de bloemen zien er prachtig uit.

vreemd

Er wordt gezegd dat de lokale bloemist wordt ingeschakeld. Nou woon ik in Vorden, waar 3 fleurop bloemisten zitten en mijn bestelling komt van een bloemist uit Ruurlo. Vreemd.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ