Filtre

Snelle service, handige website.

Bloemen en kaart zijn keurig op tijd afgeleverd en worden gewaardeerd.

• Boeket N.v.t.

is wel eens beter geweest

matig verzorgd met weinig kleur

Super goed

De bloemen zijn netjes bezorgd Makkelijk site om iets te bestellen . En de persoon die ze heeft gehad zijn super blij . Dus in een woord geweldig

• Boeket

Klopte met de foto en goede kwaliteit

Geen goede ervaring

Beste Fleurop, Bezorging van een boeket voor een verjaardag was helaas een slechte ervaring. Had contact met de jarige laat in de middag en er was nog niets ontvangen. Vroeg op de avond krijg ik een berichtje met foto om te bedanken voor de bloemen. Heb contact opgenomen met Fleurop omdat het boeket niet veel meer was dan een bos takken. Fleurop heeft dit opgelost en het boeket laten vervangen. De bezorger kwam volgende dag zonder veel uitleg het boeket omruilen (Bos takken moest mee terug na een dag in een vaas). Wil Fleurop nogmaals bedanken voor de moeite om dit op te lossen, maar een hoop gedoe voor een verjaardagsboeket. Service goed, denk dat het probleem lokaal bij de bloemist zit. Alvast fijne feestdagen. Met vriendelijke groet, Martijn M

• Boeket

Een mooi boeket jammer dat er een roos gebroken was. Ondanks mijn opmerking was het boeket toch afgegeven aan de buren. Ik kan geen foto van het boeket sturen: ten eerste was het boeket niet voor mij en ten tweede ik woon in Frankrijk

Top opgelost

• Boeket

correcte bezorging,ontvanger zeer tevreden.

De ontvangers zijn zeer tevreden met het bezorgde. Ik kan het zelf niet zien.

Prima hè

Werd nagebeld omdat ik mijn naam was vergeten te melden als afzender!! Super geregeld!!!

Teleurstellend

Het boeket zag er totaal anders uit dan op de voorbeeldfoto. Kleuren bloemen paste niet bij elkaar

Prima service .

Een makkelijke en snelle manier om bloemen over heel Nederland te laten bezorgen. Er worden goede plaatselijke bloemisten ingeschakeld en het product is dan ook erg goed. Communicatie is ook duidelijk , alles is naar tevredenheid verlopen en de ontvangers waren dol enthousiast en daar gaat het natuurlijk om .

• Boeket

Bestelling was makkelijk te plaatsen. De chatbox toegankelijk en effectief. Ik heb op de dag zelf de bestelling nog een dag verplaatst en dit ging heel soepel. Mooi boeket!

• Boeket

De krans leek totaal niet op de krans die ik had besteld....

Ik had een natuurlijke krans besteld, er is een krans met 6 gouden kerstballen en kaarsjes geleverd. Dit was echt niet de bedoeling!

Helemaal super!

Hele goeie ervaring, alles is goed gegaan

Rouwboeket met binnen 1 dag uitdrogende bloemen

Een rouwboeket besteld voor op de kist. Hoewel we het boeket binnen 24 uur voor de uitvaart hebben laten bezorgen en direct in water hebben gezet, waren er nog vóór de uitvaart al meerdere bloemen die slap hingen en aan het uitdrogen waren. Vooraf werd ons telefonisch gezegd dat dit boeket zeker een paar dagen goed zou blijven na levering. Teleurstellend, daarom een zeer laag cijfer.

Was een prachtig kerststuk

Top geregeld

Betrouwbaar!

Bloemen zijn online gemakkelijk te bestellen. Worden goed afgeleverd . Alleen zou ik willen dat men niet alleen vermeld dat ze zijn afgeleverd maar ook hoe ze zijn afgeleverd. Zeker als men niet thuis is . Zijn ze bij de buren afgeleverd of in de tuin gelegd of onder de auto bv

• Boeket

Erg blij met een prachtig boeket!

Goede ervaring met een blijde schoonzus.

Ideaal bloemen laten bezorgen

Dit is de makkelijkste manier om wereldwijd bloemen te laten bezorgen.

No value for money

Voor €100 had ik een mooi groot multicolor boeket, zoals besteld, verwacht. Dit boeket voldeed allerminst, zéér teleurstellend!

• Boeket

De bloemen zijn heel mooi en blijven lang goed. Ze werden mooi volgens afspraak bezorgd.

onhelderheid over gebruik cadeaubon

ik heb een cadeaubon van Fleurop en ik wilde graag bloemen bezorgd hebben bij vrienden. Dus ik dacht, dat is een mooie bestemming. Ik ontdekte dat je de bon kunt inleveren, maar mijn keuze ging het bedrag van de bon te boven en nergens vond ik een mogelijkheid hoe ik een cadeaubon kan combineren met bijbetaling. Daarom een zeventje als beoordeling

• Boeket N.v.t.

altijd goed verzorgd

Alles wat je besteld komt op tijd en is goed verzorgd

• Boeket

Snelle bezorging en uitstekende service ook van de koerier!

Ik had vrijdag 15 December bloemen besteld voor 14:00. Na 16:00 kreeg ik een berichtje van de afzender dat de bloemen waren bezorgd. Ze waren er ontzettend blij mee en ik hoop als afzender. Hartstikke bedankt voor het regelen van deze mooie bloemen met eigen ontwerp kaartje en het bezorgen ervan! Heel blij met jullie!:D Tot de volgende keer!

Mooie kerstkrans, vlot bezorgd

Mooie kerstkrans. Keuze was wat beperkt. Bezorging goed.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ