Filtre

Alle verwachtingen overtroffen....Zeer Goed!

Een foto van het Kerststuk werd na ontvangst direct doorgestuurd en daarna een telefoontje. De stem van mijn moeder klonk bijna ontroerd...ze was er helemaal ondersteboven van. Het kerststuk ziet er erg indrukwekkend uit; veel groter en gevarieerder dan op de foto op website. Heel blij dat ik voor Fleurop heb gekozen. Prachtig!

Jammer !

De bezorging was netjes en op tijd Alleen wat ik had besteld heeft degene niet gekregen Dat vond ik heel jammer . Zie bijgaande foto

Prima service.

Bezorging op tijd. Boeket zoals belooft op foto.

• Boeket

Prima qua afspraken en kwaliteit

De bezorger prima, kwaliteit van boeket was uitstekend verzorgd door de lokale bloemist Bonny uit IJmuiden. Kortom een tevreden klant :-)

Snel en netjes

De bestelling was makkelijk te doen op de website . Het boeket was snel geleverd. Het boeket zag er goed uit.

Bestellen prima, matige prijs/kwaliteit

Zoals gewend, loopt bij Fleurop prima. Goed op de hoogte gehouden van de bestelling en op tijd bezorgd. Echter, bij het ontvangen van de foto van het boeket toch teleurgesteld. De omvang en de bloemenkeuze vielen voor het bedrag toch wat tegen. Voor 35,- mag er wel wat meer “bloem” inzitten.

Helemaal goed

Ondanks de kerstdrukte precies op tijd bezorgd. De ontvanger was verrukt over het mooie kerststuk.

Ontvanger blij, ik blij

Ondanks waarschijnlijk grote drukte is een, aldus de ontvanger, een "werkelijk prachtig bloemstuk" geleverd.

• Boeket

Het was erg handig voor mij als 86 jarige!

De bestelling werd 100 % goed uitgevoerd en de bloemen waren top.

• Boeket

Mooi boeket keurig bezorgd en bevestigd

Prima, snel bezorgd

Snel geregeld.

Snel geregeld.

Oke

prettig en gemakkelijk

goede verhouding prijs/kwaliteit

• Boeket

Snelle club met mooie bloemen . .

Deze week op donderdag net voor twaalven bloemen besteld van Holland naar Wilhelmshaven (Dld). De ontvanger had ze in handen om 14.15 ! Dat noem ik snel . .

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket

Bos bloemen geleverd zoals besteld op de juiste dag.

Duidelijke website en leveren als omschrijving

• Boeket

De ontvanger fleurt er van op

Mooie boeket besteld voor de 90e verjaardag van een goede kennis. Die was zeer verrast en blij verguld van dit mooie boeket. Online bestellen ging super makkelijk.

• Boeket

boeket was compleet anders dan besteld

het bestelde boeket was compleet anders dan afgebeeld, kleuren veel feller, andere bloemen. Bestelling was wel op tijd geleverd

• Boeket

Precies het boeket als op de afbeelding en een nette bezorging

Een heel mooi boeket en de bezorging is ook niets op aan te merken

• Boeket

Te klein boeket en fles wijn niet bezorgd

Ik had een boekje van bijna €50,-, maar man man man dit was in het echt gewoon iets meer dan grootte van een Shell boeket. Volgens de klantenservice was dit voor dat geld de juiste maat. De dure fles wijn die ik meebesteld had waren ze vergeten, dus nee: de bloemen vind ik te duur voor wat je krijgt en voor het totaalbedrag waarvoor ik besteld had mag je geen incomplete bestelling leveren. Al met al absoluut geen Fleur-Op meer. Want dit was echt een Fleur-Down!

• Boeket

Snel en makkelijk levering buitenland

Bestellen online ging makkelijk. Levering was ook snel.

Gedaan wat werd beliofd

Prima gedaan. Bij aflevering was men bonbons vergeten. Heb hierover gebeld. Kon niet meer op dezelfde dag worden gebracht maar de dag daarna, en is ook zo gebeurd. Uitstekend!

Geen kaart in de bus

Bloemen gesteld. Krijg via mail te horen dat diegene waar de bloemen voor waren niet thuis is. Boeket wordt bij de buren afgeleverd. Wij worden niet op de hoogte gebracht middels een kaart in de bus waar er afgeleverd is. Ik moet zelf bellen en kom erachter waar de bloemen wel afgeleverd zijn. Slechte service.

• Boeket

Bloemen zijn zeer goed en keurig optijd bezorgd

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ