Filtre

Vrolijk, kleurrijk boeket!

Prachtig boeket!✨

• Boeket

Net zo mooi als het plaatje

Zorgvuldig en goed uitgevoerd

• Boeket

goede verzorging en op tijd geleverd.mooie bloemen.

prima service en mooie boeketten.

• Boeket

Binnen 1,5 uur nadat ik de bestelling had geplaatst waren de bloemen al bezorgd en de ontvanger was zeer tevreden over de samenstelling van de bos.

Heel mooi.

De bestelling keurig geleverd ( hebben we vernomen) Een fraaie/ mooie bos bloemen,die de ontvanger erg blij maakte.

• Boeket

Goede kwaliteit en snelle service

Teleurgesteld

We hebben mooi boeket gekozen totale kost incl verzenden bijna €100. In Engeland hebben ze boeket gemaakt met minderwaardige bloemen. In ons gekozen boeket zaten hoeveelheid rozen, in het geleverde ontbraken deze waardoor het een heel ander boeket is geworden. We kregen €10 compensatie maar het ging ons niet om geld. We wilden een prachtig boeket laten leveren.

uitstekende hulp

Prima geholpen

Mooi rouwboeket

Altijd mooie rouwboeketten en komen afspraken na.

Duidelijk uitleg

Ik had voor een oude dame van 90 een boeket besteld. Deze is helaas niet bij haar afgeleverd maar bij de buren. Ze was wel thuis, maar door haar leeftijd niet meer zo snel. Via klantenservice een klacht ingediend, vriendelijk geholpen. Afgesproken dat ik volgend jaar contact zoek, zodat de bloemen wel bij mevrouw worden afgegeven of het andere huisnr wat ik door had gegeven. Snap dat er andere partijen bij betrokken zijn. Ze was wel blij met de bloemen. Vriendelijke groet, Angelica Staal

• Boeket

Accurate en plezierige follow-up nadat bezorging vertraagd was

Door een fout mijnerzijds kon het boeket in eerste instantie niet op het juiste adres bezorgd worden. Na overleg met Fleurop is dit hersteld en heeft Fleurop mij uitstekend op de hoogte gehouden hoe de bloemen toch bij de juiste persoon konden worden bezorgd.

Hele lelijke bos

De bloemen lijken totaal niet op de bestelling. Waarde komt naar mijn mening niet overheen. Zag er erg treurig uit.

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket

Het kleurrijke boeket heeft de zon doen schijnen op een donker moment

Het kleurrijke boeket heeft de zon doen schijnen op een donker moment.

• Boeket

Een heel ander boeket geleverd dan wat er besteld is

Om mijn collega te verassen heb ik een mooi boeket bij jullie besteld. Toen ze mij een foto stuurde van de bos kwam deze totaal niet overeen. Ik snap dat niet alle bloemen voorradig zijn. Maar als ik een “veldboeket” bestel verwacht ik niet dat er een kerstboeket geleverd word.

mooi

De beide ontvangers waren erg blij met het bloemstuk. Mooi eb makkelijk te bestellen.

• Boeket

Makkelijk, snel en mooi boeket

Ik bestelde een seizoensverrassing vanuit het buitenland voor mijn ouders en het was heel makkelijk om te bestellen. De bezorging was dezelfde dag en het boeket had een mooie selectie bloemen!

• Boeket

Mooie bos bloemen afgeleverd bij mijn vriendin

• Boeket

Goed geregeld, mooi boeket!

Ontvanger was niet thuis en kreeg bericht dat ze het boeket in de winkel op kon halen. Boeket werd echter dezelfde avond nogmaals aangeboden. Super!

• Boeket

Makkelijk om in andere plaatsen bloemen te laten bezorgen.

uitstekende service

zie bovenstaande

• Boeket

Mooie bloemen en snel bezorgd

Fijn dat ik vanuit het buitenland snel een mooi boeket sturen kan voor een uitvaart.

Alles naar wens!

simpel vanuit het buitenland besteld voor bezorging in NL, werkt goed.

Slechte bloemen

Op de dag zelf lieten ze ze op al hangen

• Boeket

Grote bos besteld kleine ontvangen

Bestelling klopt niet

1 De Schutterij