Filtre

Mooie bos bloemen

Een hele mooie bos bloemen, netjes op tijd bezorgd, maar wel heel erg duur. (Maandboeket december)

• Boeket

het was een prachtig grafstuk en keurig bezorgd.

Het was een prachtig grafstuk en keurig bezorgd.

Snelle bezorging

Mooi boeket mijn Zus is er heel blij mee!!

• Boeket

boeket totaal niet zoals op foto

Wat een teleurstelling. Boeket bij mijn oom en tante laten bezorgen, waar ik 1 dag later op bezoek kwam dus het boeket met eigen ogen gezien heb. Leek voor geen meter op het boeket als op de foto. Veel lange takken bij elkaar, maar geen opvulling met groen of iets, Erg karig als ik bedenk dat ik daar 40 euro(!!) voor heb betaald., NOOIT meer Fleurop voor mij. Helaas geen foto van gemaakt. spijt van. niet aan gedacht.

• Boeket

Boeket was prima, helaas dag later bezorgd

Het boeket was zoals voorgesteld en gekozen. Helaas werd het een dag later dan aangegeven bezorgd. We kregen ook geen melding van aflevering wat wel was toegezegd.

• Boeket

Hele mooie bos verse bloemen.

Top. Mooie bloemen.

Superrrrr!!

• Boeket

Geweldige verschillende boeketten. Geweldig verzorgd op tijdgeleverd en zeer correcte terugkoppeling.

• Boeket

Fleurop belde om te melden dat zij niet zeker wisten of deze bloemen wel op de juiste bestemming konden worden bezorgd. Diep in de Smokey Mountains in Tennessee. Alles gelukt! Fantastisch!

Gestroomlijnde service

Eenvoudig, snel en bezorgd op het juiste tijdstip. Netjes een factuur in mijn inbox en via e-mail op de hoogte gehouden van de bezorging. Voor mij super handig aangezien ik duizenden kilometers van mijn geliefden af zit, hier in Canada! Wat wil men nog meer. Keep up the good work Fleurop!

Is uitstekend verlopen.

Bestelling via website uitgevoerd. Was zeer eenvoudig en duidelijk. Bezorging op de juiste dag uitgevoerd. Volgens de ontvanger was het een mooi boeket.

Not great

I specifically stated to notify the recipient of the incoming order. I provided her phone number too. She was not notified, woken up and scared at 8:00 by someone ringing constantly. Had she been notified as requested she would be happy. She is now angry with me for this, not a great second experience with you.

Snel en goede kwaliteit

Mooie bos en goede kwaliteit

• Boeket

Alles volgens plan verlopen. Perfect.

• Boeket

Veel keuze uit prachtige boeketten en kaartjes! Vriendelijke bezorgers en blije ontvangers!

• Boeket

Erg tevreden hierover! 's Avonds laat besteld en volgende dag geleverd. Had zelfs op de dag zelf gekund. De ontvanger was in eerste instantie niet thuis, maar later is het alsnog geleverd. Aangename verrassing! De kaart erbij was niet heel makkelijk te bewerken via de telefoon.

Slecht

Veel te klein boeket voor het geld wat ik betaald heb. Zal nooit meer bij jullie bestellen.

• Boeket

Mooi boeket snel ter plekke

Gemakkelijk besteld en snel op bestemming

Prachtig

Zo'n mooie combinatie die veel leek op de online foto.

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket

Keurig boeket en perfect geleverd qua timing

Het bestellen ging eenvoudig en het werd allemaal keurig op tijd geleverd.

• Boeket

Eenvoudig, snel en goede kwaliteit

Voor herhaling vatbaar. De ontvanger was er blij mee.

• Boeket

Mooi boeket, op tijd bezorgd

Niet zo goed

Mijn bloemen besteld en betaald vóór 14:00 uur met de belofte dat ze dezelfde dag bezorgd zouden worden. De volgende ochtend belde iemand dat de bestelling was blijven ‘steken’ in het systeem. Na een telefoontje de volgende ochtend de vraag of de bloemen alsnog bezorgd mochten worden en dat het boeket dan groter zou worden als goedmakertje, ook hiervan was weinig te zien (zie foto)

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Goed de ontvanger was er blij mee

Uistekend

Zoals gezegd