Filtre

Geen bevestiging ontvangen

Het bestellen gaat prima en je krijgt een bevestiging. Maar daarna blijft het stil. Zijn de bloemen geleverd of niet. Bellen met de ontvanger is eigenlijk geen optie. Je moet dan de klantenservice bellen en die bevestigen 'ja hoor is afgeleverd'. Maar de mail van de bloemist komt nooit.

• Boeket N.v.t.

Super blij met het prachtige boeker voor mijn mams verjaardag !

Elke x als ik bloemen bij Fleurop bestel voor mijn moeder innPapendrecht, komen ze via een sliedrechtse bloemenzaak die zo goed zijn best doet. Prachtig samengestelde bloemen lange levensduur met een kaartje metaanwijzingen hoe het boeket te verzorgen..Altijd snel bezorgt.. Mijn moeder word er altijd heel vrolijk van.

• Boeket

Geweldig en super attent!

Bij de bestelling verzocht ik een waterkokertje voor 1 bloem voor een crematie. 3 uur later stond er een man voor de deur met een prachtig bos bloemen en een bonus roos, apart verpakt in een waterkokertje. Een onwijze verrassing, die meer dan gewaardeerd wordt.

Verrassing was groot

Ik heb het boeket laten afleveren in een hotel, de verrassing voor de verjaardag was des te groter..de jarige was te gast in het hotel..en de verrassing werd groter toen ze de bloemen pas aantrof bij het diner..

Klein bosje

Alles keurig geregeld maar het bosje bloemen was wel karig kaal als ik de fotos van de ontvanger zag

• Boeket

Keurig op tijd,mooi boeket.

heel fijn

de persoon was niet thuis, dus bij de buurman bezorgt, prima

Te duur

Bestellen ging makkelijk, grootste pakket gekozen, maar wat de persoon kreeg vond ik het geld niet waard

• Boeket

Makelijk snel goed en op de dag geleverd wat wil een mens nog meer

• Boeket

Vrijdag jl een prachtig boeket bezorgd op adres!

• Boeket

Bloemen laten bezorgen als ik ze zelf niet kan brengen

Bij een grote (reis-) afstand kun je niet zelf een bloemetje gaan brengen naar iemand die dat verdient. Of is het niet mogelijk om persoonlijk een hart onder de riem te steken. Fleurop is daarbij een uitkomst. Wel jammer dat je daardoor het boeket ook zelf niet / nooit ziet ...

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Niet erg goed

Andere keren was ik tevreden maar dit keer niet!! Het boeket kwam wel de juiste dag maar pas na 18 uur. Ze wilden uiteten gaan en zaten echt op hete kolen. Bij de buren was geen optie. Als ik een verjaardagsboeket bestel, verwacht ik dat die In de ochtend of vroeg in de middag aankomt en zeker niet s’avonds. Bovendien vond ik de waarde van het boeket eerder €19.95 En zeker niet de€24,95 die ik had betaald. Kortom grote ontevredenheid over de fleurop bloemist van Westzaan

Geweldige service

Prachtig boeket bezorgd in Zuid Duitsland goede service en hulp van de telefoniste of er een servicepunt was. Heel fijn geholpen en bij niet thuis laten ze een bericht achter. Ik beveel Fleurop zeker aan. Was de eerste keer naar het buitenland Ik kom zeker weer bij jullie terug.

makkelijke site, snel bezorgd

makkelijke site, snel bezorgd

Alles keurig gegaan

Prachtige bos op tijd geleverd

Prachtige bos op tijd geleverd

perfect!

perfect!!

Net niet tevreden

In het mooie boeket zat toch een lelie, terwijl ik bij de opmerkingen geschreven had dat die vervangen moest worden ivm allergie. Een misser.

Prachtige bloemen. Op tijd geleverd

Veel keuze op de website. Eenvoudig te bestellen. Bloemen waren prima op tijd en het was een mooi boeket

• Boeket

Het boeket werd heel goed ontvangen en echt mooi gevonden (Ik heb het plukboeket op afstand laten bezorgen dus ik heb het helaas zelf niet kunnen zien). Het werd ook binnen een paar uur al bezorgd, dus ik ben erg tevreden.

• Boeket

Met een fleurop boeket maak je de juiste keuze.

Tel benaderd ivm de tekst op de wenskaart en deze voor mij aangevuld. Bezorgen was de volgende dag niet mogelijk. De te ontvangen persoon heeft haar boeket afgehaald en ik kreeg desondanks bericht van afgifte. Bravo, hartelijk dank.

• Boeket

Een prachtig boeket bezorgd!

Het boeket is in Tilburg bezorgd. Mijn zus was zeer verrast en heel enthousiast over het prachtige boeket.

Kwaliteit en op tijd

Gewoon goed, op tijd en betrouwbaar.

• Boeket

Top, makkelijk te bestellen en snel bezorgd!

• Boeket

Top! Mooie verse bloemen.

Zoals altijd netjes geleverd.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ