Filtre

Top! Mooie verse bloemen.

Zoals altijd netjes geleverd.

Goede service mooi boeket

Een boeket van €15 voor €74

Boeket besteld voor jarige tante in Frankrijk, middelmaat €74 incl €12 bezorgkosten. Het boekte werd op tijd geleverd maar koop je hier voor €15 maximaal. Voel me bij mijn neus genomen.

• Boeket

Fantastisch precies wat ik had besteld

Boeket besteld en snel geleverd. Kreeg direct een leuke app van de ontvanger

Prachtig boeket

voor mijn vrouw een decemberboeket besteld. Bestelling netjes de volgende dag bezorgd. Bloemen zijn echt prachtig

Alles super

Ich hatte einen Strauß für jemanden in den Niederlanden bestellt. Alles hat gut funktioniert. die Möglichkeit, den Liefertag zu wählen, ist sehr hilfreich.

Tegenvaller

Het boeket wat ik had uitgekozen leek echt totaal niet op wat is afgeleverd. Ik vondt het zwaar tegenvallen, ik begrijp best dat u niet altijd een boeket exact kunt namaken ivm met seizoenkeuze in bloemen, maar dan nog qua kleur en soort van boeket had ik een heel andere verwachting.

Makkelijk, duidelijk en overzichtelijk

Makkelijk te bestellen, ruime keuze en ruimte om zaken te personaliseren

Mijn ervaring was goed.

Fleurop deed wat ik hoopte dat het zou doen: de bloemen op tijd bezorgen.

Boeket valt tegen

Het afgeleverde boeket vind ik niet mooi en niet op de foto lijken. De kwaliteit is nog afwachten. Ik ontving een mail dat het boeket niet afgeleverd kon worden, maar niet waar het naartoe gegaan was (buren, of mee terug?). bestellen ging prima.

Prkma

• Boeket

Van de ontvanger kregen we hele positieve feedback!

Makkelijke manier om met een mooi boeket iemand blij te maken.

• Boeket

Bestelling mooi op tijd afgeleverd.

De betreffende persoon was er erg blij mee. Het bestellen van de bloemen was erg ingewikkeld.

Prima verzorgd

Had bij bestellen alleen moeite met het invoeren van adres. In Nederland werkt dat goed maar naar Frankrijk in dit geval niet. Andere adres opbouw.

• Boeket

Toch nog aanwezig op de bruiloft

Makkelijk bestellen , op tijd geleverd en het bruidspaar was ontzettend blij met de bos bloemen. Zo waren we er toch nog een klein beetje bij.

• Boeket

Snelle levering en mooi boeket

Goed met een maar

Alles is goed ontvangen en men was er heel blij mee. Echter de mail dat het boeket was afgeleverd heb ik nooit ontvangen. Hier graag aandacht aan besteden.

• Boeket

Mooie bloemen en netjes bezorgd

Goede ervaring

• Boeket

Snelle levering en erg mooi boeket

Erg snelle levering en een tevreden ontvanger.

Mooie bos bloemen

Het geld waard

Communicatief zeer beperkt

Mijn bestelling zou bezorgd worden op 30 november. Hier zou ik een bevestiging van krijgen. 1 december zelf maar gebeld; boeket was niet verstuurd door een zogenaamde systeemfout. Communiceer dit dan even? Kleine moeite lijkt me? Ik kreeg aan de telefoon exact dit te horen: “ja onze vraag was eigenlijk of het boeket dan vandaag bezorgd mag worden”. Dus als ik zelf niet had gebeld, hadden jullie mij ook niet gebeld. Tevens geen bevestiging van aflevering ontvangen.

Mooi boeket

Echt heel mooi boeket is er bezorgt

• Boeket

Ontvanger was er blij mee

Veel keus (wel moeilijk kiezen), duidelijke informatie, op tijd geleverd. Jarige was er blij mee.

• Boeket

Niet bezorgd op de bestelde dag

Jammer s'ochtends vroeg besteld en zou de zelfde dag geleverd worden s'middags afgebeld kon niet meer geleverd worden

Bezorgafspraken 2 x niet nagekomen

De bezorging is de eerste keer niet op de toegezegde dag gedaan. Na navraag werd verteld dat er om 13:00 uur besreld zou worden. Dit werd weer niet aangehouden, ‘s avonds om 21:00 werd het bezorgd. Ondanks toezeggingen werden afspraken niet nagekomen.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ