Filtre

Niet bezorgd op de bestelde dag

Jammer s'ochtends vroeg besteld en zou de zelfde dag geleverd worden s'middags afgebeld kon niet meer geleverd worden

Bezorgafspraken 2 x niet nagekomen

De bezorging is de eerste keer niet op de toegezegde dag gedaan. Na navraag werd verteld dat er om 13:00 uur besreld zou worden. Dit werd weer niet aangehouden, ‘s avonds om 21:00 werd het bezorgd. Ondanks toezeggingen werden afspraken niet nagekomen.

• Boeket

The overall experience with your company was amazing

My son James and his wife Fiona live in Rotterdam . Fiona was in hospital getting a procedure done and was at home recovering . Fiona's birthday was last Wednesday . I live in Ireland and I was looking for a on line flower shop and I found your website . They were so delighted for the gift and to have received the gift a couple of hours from when I ordered it was amazing. No doubt I will be in contact with ye again.

Perfecte service!

Gemakkelijke bestelling. Fijne opvolging Snelle aflevering. Kortom: SUPER

Goed en betrouwbaar

Een bloemetje kopen en zelf afgeven doe je als teken van waardering, betrokkenheid of medeleven. Als je een bloemetje bestelt en laat afgeven wil je dezelfde garanties hebben dat het op de juiste manier en op het juiste moment aankomt.

• Boeket N.v.t.

Bloemen zijn niet geleverd

Ik kreeg woensdag een berichtje dat de bloemen waren geleverd. Maar vrijdag sprak ik mijn vriendin en zij gaf aan niets ontvangen te hebben

• Boeket N.v.t.

Prima verzorgd

Heel fijn dat je op korte termijn iemand blij kan maken met een bloemetje!

Prachtig boeket

Op tijd afgeleverd en wat een mooi boeket voor een mooi afscheid…

• Boeket

Bouquet zag in plaatje net als in werkelijkheid

Bezorgd op tijd; product zoals in foto

• Boeket

Mooi boeket, gemakkelijk te bestellen, prima bezorging

• Boeket

Niet correcte levering en mindere kwaliteit

Het boeket was voor mijn dochter en schoonzoon omdat haar schoonmoeder/zijn moeder plotseling is overleden. Het boeket was bij de buren bezorgd en er was geen briefje achtergelaten waar het boeket was. Dus hebben we dat eerst nog moeten uitzoeken. De bloemen staan nu 3 dagen en de helft is al slap en uitgebloeid. Toch heel erg jammer van zo’n duur boeket. En nu kunnen ze er ook niet lang van genieten. Ik dacht dat de bloemen via de fleurop bloemisten toch van betere kwaliteit waren. Ik kan geen foto toevoegen omdat de slechte bloemen er al uit zijn gehaald en er nu alleen nog roosjes in zitten

Top!!!!!

Top!!!!

• Boeket

Boeket was niet het geld waard qua afmeting, wel goede kwaliteit

Bos bloemen voldeed niet aan verwachting qua afmeting, maar was de helft van wat ik had verwacht op basis van de afbeelding. Het kleurrijke najaar was ook niet geheel volgens het voorbeeld, maar kan mij hier nog voorstellen dat de beschikbaarheid van soorten bloemen een rol speelt. Ben in contact met klanten service en vol vertrouwen dat er een oplossing komt, maar vooralsnog enigszins teleurgesteld. Update: bos bloemen bij ontvanger als excuus voor niet voldoen aan verwachting. Hierdoor iets milder gestemd en 1 ster omhoog.

• Boeket

Voldeed niet aan mijn verwachting

Het geleverde boeket leek totaal niet op de foto van het bestelde boeket, zelfs kleur kwam niet overeen. Erg veel van die stinkbessen. Mijn vriendin was blij met het boeket maar ik niet.

• Boeket

Bloemen prima, afhandeling onvoldoende.

Ga even lekker zitten, dit wordt een lang verhaal: Helaas was onze bestelling niet compleet, kan gebeuren. De chocola was niet geleverd. Geen grote ramp, maar bij het aangeven hiervan werden we verzekerd dat de bloemist dit 100% zeker had ingepakt en meegegeven — dus het moest wel bij de buren liggen! De buren gaven aan het niet in ontvangst te hebben genomen (alleen de bloemen die ze netjes op water hadden gezet). Ook op de deurbel-video terug te zien. Beetje ongemakkelijk gesprek dus. Kortom: geen chocola, maar nu wel een vervelende ervaring en een hoop gedoe rijker. Nogmaals, niet ontzettend erg, het is slechts een reep chocola... Kleine tip: stuur volgende keer gewoon een reep chocola op als een klant aangeeft dit te missen. In het ergste geval ben je 1 reep armer, maar het bespaart ontzettend veel gedoe en frustratie om zoiets kleins. Oh, en de bloemen? Kan me voorstellen als je zover hebt gelezen dat je daar ook iets over wilt weten: die waren prima. De 7 dagen vaasgarantie hebben ze niet gehaald, maar het was een erg mooie bos.

Prachtig boeket

Een mooi boeket, de gever erg blij gemaakt,

• Boeket

Perfect boeket en correct afgeleverd

Perfect boeket samengesteld en correcte aflevering

Bloody brilliant ehehh

Great service and fast delivery

• Boeket

Top bedrijf, Prachtige bloemen, En geweldige service!

Uitstekend!

Prachtig boeket! Ook het lint zag er goed uit! Keurig bezorgd!

Fantastisch!

Zondagavond! besteld en op maandagmorgen een prachtig boeket afgegeven bij onze jarige vriendin! Super!

• Boeket

Mooi, maar jammer van de lelies

Het was een leuk boeket maar er waren lelies in gedaan en die stonden niet op het plaatje.

goede ervaring

Na overleg is er een prachtig boeket bezorgd.

Mooie verse bos bloemen!

• Boeket

Een prachtig boeket, besteld op zondagavond, mooi op tijd op maandag geleverd.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ