Filtre

Bestelling netjes en optijd bezorgd waren iets vergeten maar dat is later door contact met de tuincentrum/bloemist zelf opgelost vanwege hun sticker op het boeket anders had het niet gelukt want fleurop reageerde op de mail niet meer op vrijdagmiddag en was al rond 17 uur voor we erachter kwamen dus dat was keurig en snel opgelost stond binnen 15 minuten voor de deur om het te bezorgen dus die krijgen een dikke 10 ookal waren ze het uiteraard zelf vergeten

Top service + kwaliteit

Had op korte termijn een rouwboeket nodig. 1 dan voor begrafenis online boeket uitgezocht, volgende dag op locatie geleverd. Boeket was precies als op de uitgezochte afbeelding

Super blij!

Binnen 24 uur bezorgd in Barcelona.

• Boeket

Veel geld voor het boeket

Prijs-kwaliteit niet in evenwicht.

Uitstekend verzorgd..

Prachtig boeket met zorg samen gesteld

Geen aanrader

Als verrassing een boeket bloemen laten bezorgen. Ontvanger zou een niet-thuis kaartje door de brievenbus hebben, maar die bleek er niet te liggen. Klantenservice van Fleurop gebeld en de medewerkster gaf aan dat het er wel lag. Aangegeven dat het helaas niet zo was en kreeg een zeer vijandige houding en geen klantvriendelijkheid terug. De oplossing zou zijn dat ik zelf maar de bloemen moest halen (let op: ik woon daar niet) en het is niet haar probleem dat de verrassing weg is. Ik en mij familie/vrienden bestellen vaak hier maar dat was dus de laatste keer. Geen een keer is er een klantvriendelijke empathische toon geweest. Het moest meteen vijandig, erg jammer voor de klantervaring.

• Boeket

Uitstekende snelle levering en mooie bloemen

prima geregeld.

bloemen zagen er goed, vers uit. Wij zijn in Nederland verwend met onze goede bloembinders. In Duitsland is dat iets minder. Het was wel een erg dure bos en leek niet erg op de bos op jullie website. De bedoeling was goed en is ook goed ontvangen. Doel bereikt.

• Boeket

Mooi boeket afgeleverd op de afgesproken datum

• Boeket

4 uur na het bestellen is de mooie bos bloemen bezorgd.

Om 11 uur 's ochtends besteld en om 3 uur 's middags bezorgd.

• Boeket

prachtige bloemen op tijd bezorgd

• Boeket

Verkeerde bos en brief afgeleverd

Slecht. Verkeerde bos, en verkeerd bericht afgeleverd.

• Boeket

Snel en makkelijk geregeld!

Goed!

• Boeket

Attent en goed verpakt aangekomen, tevens goede nazorg als geadresseerden niet thuis waren.

Afspraak na gekomen

Het bloemstuk zag er keurig verzorgd uit.

• Boeket

De ontvanger vond het een prachtig boeket

Supersnelle service.

En mooie bloemen!

Vertrouwd

Kan niet beoordelen hoe boeket is ontvangen en hoe het eruit zag

• Boeket N.v.t.

Prachtig boeket en altijd goede service

Mijn vriendin werd er blij van!

• Boeket

Goede bestelformulier, geweldige bloemen, perfecte aflevering

• Boeket

Goed gedaan mooi op tijd !

Boeket besteld voor onze jarige schoondochter in Tokyo boeket werd keurig op tijd geleverd.

• Boeket

Prijs kwaliteit verhouding valt tegen.

Een vrij prijzig boeket gekocht. Na 2 dagen begonnen de eerste bloemen al te verwelken. De 7 dagenvers garantie valt tegen. Helaas

een bloemrijke site

mensen zijn enthousiast over de te ontvangen bloemen

prima afgewikkeld

zie boven