Filtre

Ik ben helemaal tevreden

Schitterend boeket

Op de site een mooi boeket en kaart uitgezocht. Alles is goed en snel bezorgd. Super!

• Boeket

Mooi boeket en goede service bij niet thuis

Makkelijk bestel gemak

Uiteraard weer goed geregeld

Ik bestel bloemen altijd via Fleurop omdat ze gewoon goed zijn. Mooie boeketten die overeenkomen met het plaatje. Leuk assortiment dingen om er bij te kopen. En altijd geleverd op de juiste dag. Helemaal top!

Uitstekende klantenservice

De bestelling was gemakkelijk en snel. Na de bestelling nam de klantenservice nam contact op om te controleren of de tekst op het kaartje correct was. Dit soort pro-actieve service komt zelden voor.

• Boeket

Makkelijk besteld en goed bezorgd

Vrijdagavond besteld, zaterdag bezorgd. Zag er keurig uit van wat ik op de foto van de ontvanger zag.

Mooie bloemen, Klein bosje

Beetje duur voor zo'n klein bosje

Goede bezorging

Goed bezorging

• Boeket

Mooi boeket,optijd geleverd volgens afspraak. Goede prijs/kwaliteitverhouding

Prima, helder en snel

Helemaal top!

Mijn dochter in Australië was heel blij met de mooie bloemen voor haar verjaardag, alleen de aflevering liep niet echt soepel! Het boeket was bij de buren afgeleverd, die niet thuis waren en was op de stoep voor de deur gelegd. Met wat liefdevolle aandacht is het allemaal toch nog goed gekomen. Ze heeft ze weer opgelapt met veel zorg wat haar wel is toevertrouwd. Dank en we komen tzt graag weer bij u terug bij een volgende gelegenheid! De afbeelding van het boeket staat op mijn tel. kan dit niet hier verwerken!

• Boeket

2)Fleurop heeft het heel goed opgelost - 1) Magere en matige bos voor geld wat voor heb betaald

2) Fleurop heeft het goed opgelost mbt onderstaand! Top en ook de service welke ik van Fleurop gewend ben. ************************************************ 1) Ik vond het een matig en magere bos bloemen voor het geld, bijna EUR 50, wat ik ervoor heb moeten betalen. Ik vraag mij derhalve af of daadwerkelijk de grote bos is geleverd zoals ik had besteld en dat het niet de medium variant is die geleverd is. Dit vond/vind ik erg jammer.

• Boeket

Zo makkelijk, en mijn ontvanger was héél blij. Dus ik ook!

• Boeket

Bestelling top, rozen gemiddeld.

Ik woon in het buitenland en bestellen via Fleurop was heel gemakkelijk. Helaas waren de rozen voor mijn moeder niet van super kwaliteit. Blaadjes aan de onderkant waren all bruin toen de rozen geleverd werden. En ik had rode rozen besteld....

• Boeket

Geleverd zoals besteld Zeer mooi nos

Mooie bos bloemen!

Makkelijk bestellen; mooie voorbeelden

Snelle en goede service

Boeket was zoals aangegeven met mooie vaas op de afgesproken tijd…

• Boeket

Mooie bos bloemen maar iets te duur

Zie bovenstaande

• Boeket

A flowery and colorful surprise

Na een week samen op de Cariben te hebben genoten, was dit een mooie manier om onze vrienden na thuiskomst in een nat en grijs Engeland te bedanken met een prachtig boeket van Fleurop. Het leverde een warme reactie op van hun kant.

Mooie bloemen als altijd

Bij n bestelling op donderdag voor vrijdag verwacht ik dat ze in de ochtend of in de middag worden bezorgd. Niet pas na 6 uur in de avond..

nvt

nvt

• Boeket N.v.t.

Teleurgesteld

Helaas is er speciaal iemand thuis gebleven voor de bezorging en is het zonder aan te bellen bij de buren afgeleverd. Daarnaast is het kaartje dat erbij hoorde nergens te vinden in de verpakking. Wel een mooi boeket.

• Boeket

Heel gemakkelijk en super naar mijn zin bezorgd!

• Boeket

Super bloemen zoals altijd waar ze vandaan komen ze zijn voor mijn oma (86) die alleen woont en gek is op bloemen. Ze is helemaal weg van de bloemen kan ze er mooi van genieten. Ik zou graag ook het bedrijf waar de bloemen vandaan komen feliciteren altijd top kwaliteit ze staan soms meer dan 14 dagen!

Zeer teleurgesteld

Boeket voor een vriendin besteld en laten bezorgen. Besteld was het boeket met de naam 'ik geef je een knuffel' , echter ik zag op de foto die ik als dank kreeg v. Mijn vriendin een echt totaal ander boeket a 52,95 incl bezorgkosten en een klein knuffel erbij Ik heb fleurop gemaild dat ik teleurgesteld was En kreeg dit als antwoord, zeer aanmatigend : Quote: Wij hebben hierover contact opgenomen met de bloemist en die raadt aan dat de ontvanger om de bloemen goed schoon te maken (al het blad te verwijderen) en in een bredere vaas zetten. En als er nog een touwtje aan zit, deze los te snijden. Op die manier krijg je een luchtig boeket. Zij laten het blad eraan zodat je niet te veel wonden krijgt tijdens het boeket op vaas zetten.

• Boeket

Mijn zus was heel blij verrast met het mooie boeket. Het heeft haar goed gedaan.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ